Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pään magneettikuvaus

Rälläkkä
22.01.2021 |

Mistä voin tietää, ettei minulla ole metallisia sirpaleita silmissä. Suoritetaanko ennen kuvausta jonkinlainen silmien tarkastus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuvattiin joskus teininä pää. Olin unohtanut metallisen pinnin hiuksiin, kuvaus keskeytettiin hetkeksi, että poistin pinnin ja sitten jatkui. Eiköhän ne sirpaleet näkyisi samalla tavoin?

Vierailija
2/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sirpaleet on menneet huomaamatta silmiin, niin ei ne haittaa magneettikuvauksessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä sinä tietäisit, jos sinulla olisi sirpaleita silmissä. 

Vierailija
4/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä sinä tietäisit, jos sinulla olisi sirpaleita silmissä. 

Useita vuosia metalliteollisuudessa, jossa kipinöitä ja metallipölyä leijailee joka suunnasta. Isommat roiskeet kyllä huomaa ja niitä saa ajoittain kaivella silmistä mutta entäs hienommat metallihiukkaset? Googlaamalla löysin, että ulkomailla tehdään metallialan työntekijöille silmien tt-kuvaus ennen magnettikuvausta. Mikä lie suomessa käytäntö?

Vierailija
5/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuvattiin joskus teininä pää. Olin unohtanut metallisen pinnin hiuksiin, kuvaus keskeytettiin hetkeksi, että poistin pinnin ja sitten jatkui. Eiköhän ne sirpaleet näkyisi samalla tavoin?

Kiva huomata kesken kuvaksen, että molemmat silmät ovat kuvauslaitteen rungossa kiinni

Vierailija
6/6 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva huomata kesken kuvaksen, että molemmat silmät ovat kuvauslaitteen rungossa kiinni

Ei se pinnikään edes liikahtanut, ehkä silmämunatkin pysyisivät aloillaan.