Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tälläisiä kerrostalo-kyttääjä naapureita?

kyllästynytnaapuri
22.01.2021 |

Aluksi se vain nauratti että mikähän harmiton kylähullu sattunut naapuriin, muuta nyt alkaa vaikuttaa siltä että hällä on jokin mielisairaus ehkä?? Mä oon esimerkiksi tarkka siitä että etten venytä pyykkivuoroani tai pidä narulla vaatteita liian kauan. Laitan pyykkituvan kirjaseen merkinnän tyyliin "3narua huomiseen asti". Ja haen vaatteet noin puoli viiden maissa, heti kun tulen töistä. Kuivaushuone on iso jossa olisi tilaa paljon muiden pyykeillä, mutta mun vaatteet heiluu siellä ainokaisina. Naapuri on käynyt kokeilemassa vaatteitani jo aiemmin ja laittanut lapun että vaatteet olivat kuivia jo 15:00. Hän tekee tätä kokoajan. Käy lämmimässä ihmisten vaatteita ja valittaa jos ovat jo ehtineet kuivua.

Kuukauden aikana mulla on kolme kertaa käynyt kaveri kylässä jonka auto on ollut vieraspaikalla pari tuntia. Nyt kun hän kolmannen kerran oli kahvilla oli lasiin ilmestynyt lappu sillä aikaa: " Täällä ei tarvitse yhäkseen rampata. Menkää muualle seurusteleen". Oli vähän noloa ja huvittavaa yhtäaikaa. Toinen naapuri oli nähnyt hänet kuvaamassa autoja. Ilmeisesti pitää kirjaa niistä. Tämä on rauhallista seutua eikä parkkipaikat ole kovin kysyttyjä.

Kuulemma hän aika ilkein sanoin myös ojentaa lapsia ja oli kirjoittanut pihallekkin lapun ettei saa pyöräillä tai juosta kerrostalon pihatiellä. Missä vaiheessa reagoisit itse ja miten?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää häntä. Voi olla, että hän on lapsuudessaan kokenut paljonkin sellaista alistamista, painostamista ja kiirehtimistä sekä ehkä perfektionismia. Voi luulla, että se mikä on ollut kotona normaalia on myös muualla normaali hyväksytty tapa toimia.

Mitä pitäisi ymmärtää? Että naapuri velloo vieläkin lapsuuden kaltoinkohtelussaan? Lapsuus vaikuttaa ihmisiin paljon, mutta tuollainen käytös on jo neuroottista ja terapiaa tarvitsevaa. Normaali ihminen pystyy kasvamaan siitä ulos, tai ainakin pitämään käytöksensä itsellään ja lähipiirillään, eikä pura sitä tuntemattomiin (tässä tapauksessa naapureihin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä