Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittavatko teidän teinitytöt joka päivä uudet vaatteet kouluun? Entä te töihin?

Vierailija
22.01.2021 |

Siis minä laitan joka päivä uudet vaatteet, ehkä farkkuja voin pitää 2 päivää, mutta en sen enempää. Lukion tokalla oleva tytär on nyt ollut 3 päivää samoilla päällysvaatteilla koulussa ja mietin, että mitäköhän hänen kaverinsa ajattelevat.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teiniä, mutta mulla ainakin farkut ja huppari voi olla samat monta päivääkin, alusvaatteet, teepaidan ja sukat vaihdan joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laittaa eri vaatteet joka päivä. On mulle joskus valittanut, jos mulla on sama paita kahtena päivänä peräkkäin. Vaatehan ei yhden päivän pitämisestä vielä likaannu, mutta kuulemma ainakin pitäisi vaihdella siten, että sama vaate ei ole kahta kertaa peräkkäin käytössä.

Vierailija
4/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. Alusvaattet ja sukat vaihtuvat.

Vierailija
5/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat farkut, paita ja crocsit on ollut työvaatteina nyt 8 vuotta. Hyväksi havaittua ei kannata muuttaa.

Vierailija
6/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tyttöä mutta teinipoikani laittavat puhtaat vaatteet joka päivä kouluun, harrastuksiin jne. Päällysvaatteita, hanskoja, pipoja ja vastaavia pesen kerran viikossa, riippuu vähän mihin kuntoon ne on könytty. Sama tapa perheen aikuisilla.

Vierailija
7/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne vaatteet joka päivä uudet ole, mutta eri vaatteet kylläkin kuin edellisenä päivänä. Itse olen aina laittanut, mies myös ja näin toimii myös poika 13v.

Vierailija
8/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laittaa uudet päivittäin, toinen käyttää samoja kunnes on likaisia ja kolmas kulkee aina "samoissa" verkkareissa...

Itse en vaihtele jatkuvasti. Töissä köytetään työvaatteita, joten se ja sama, mitä mulla on työmatkalla päällä.

Vierailija
9/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teinipoika, joka laittaa puhtaat vaatteet. Jos samat ovat puhtaat kuin aiemminkin, laittaa ne, farkut varsinkin aika pitkään putkeen.

Minä samoin, oikeastaan käytän melkein aina samoja vaatteita, pesen vaan välillä. Olisi hölmöä vaihtaa vähän väliä, siitähän tulee ihan ylimääräistä pyykkiä vaan.

Vierailija
10/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vaatteet joka päivä lause. Joku voi luulla että oikeasti uudet . Vaatteita varastaa muualta tulleet joukot ,ryöstöretkillä täällä . Voit nähdä pojan miehen naisen vaatteissa ne on varastettuja . Mutta laitatko kouluun joka päivä puhtaat vaatteet sopisi paremmin . Kyllä aina puhtaat alusvaatteet ja tilanteen mukaan päällysvaatteet .

Vierailija
11/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla miniteini, kun kerran koulussa olet.

Meillä on kolme teiniä ja he vaihtavat alusvaatteet joka päivä, mutta muita vaatteita sen mukaan ovatko ne likaisia, nihkeitä tai tarkoitukseen sopimattomia. Heillä on omat vaatteet liikuntaan. Teinini ovat fiksuja, mutta eivät turhamaisia lampaita.

Vierailija
12/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne vaatteet joka päivä uudet ole, mutta eri vaatteet kylläkin kuin edellisenä päivänä. Itse olen aina laittanut, mies myös ja näin toimii myös poika 13v.

Mikä järki tässäkin on? Meinaatko että joku töissä huomaa, että ei helvetti, tolla oli eilenkin tuo sama paita!

Vaihdan päällysvaatteet kun ne ovat likaisia tai hikisiä tms. En todellakaan ala joka päivälle etsimään uutta vaatetta päälle laitettavaksi töihin. Töiden jälkeen laitan verkkarit jalkaan, joten olisi täydellistä järjenköyhyyttä vaihtaa 8 tuntia päällä ollut vaate seuraavana päivänä toiseen...

Vierailija
13/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin etänä, mulla on samat verkkarit päivittäin ja paita vaihtuu pari kertaa viikossa. Toimistolla farkut voi olla pitempään, kunnes likaantuvat, päivittäin vaihtuu yläosa. Ja joskus toki mekkoa/hametta/suoria housuja.

Vierailija
14/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona aikana uudet vaatteet joka päivä, kai tuo virus elää tekstiileissä myös jonkin aikaa ja mahdollisimman vähän yritetään kantaa mitään pöpöjä mukana.

Vierailija
15/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon voi samoissa vaatteissa (pois lukien alushousut, sukat yms) kulkea. Perjantaina sitten päivän päätteeksi pesuun. Toki jos ovat aiemmin likaisia, hikisiä tai tarkoitukseen sopimattomia, niin vaihdan useammin.

16/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet vaihdan kolmesti viikossa. Päällyspsita ja päällyshoudut vaihdan kun muistan

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
17/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te vaihtajat nyt noin haisette, että joka päivä pitää vaihtaa. Käykää suihkussa päivittäin. Kyllä vaatteet kuluu äkkiä, kun niitä päivän käytön jälkeen pyöritetään koneessa. Taitaa olla jotain jenkkihapatusta, eikös leffoissa aina kauhistella, jos jollain on eiliset vaatteet päällä.

Vierailija
18/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei. On siitä asiasta huomautettukin, mutta en ole alkanut siltikään niin pinnalliseksi...

Vierailija
19/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä vaikka huppari ja farkut pestä joka päivä? Johan ne kuluukin turhaan.

Vierailija
20/41 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te vaihtajat nyt noin haisette, että joka päivä pitää vaihtaa. Käykää suihkussa päivittäin. Kyllä vaatteet kuluu äkkiä, kun niitä päivän käytön jälkeen pyöritetään koneessa. Taitaa olla jotain jenkkihapatusta, eikös leffoissa aina kauhistella, jos jollain on eiliset vaatteet päällä.

Otsikon perusteella tuhlaavat älyttömästi, kun joka päivälle pitää olla UUDET vaatteet. Ei siis pestyt viime vuonna hankitut, vaan uudet. Ei ihme, että tt-tukiaisia joudutaan maksamaan järkyttävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi