Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edes tunnin reipas kävelylenkki ei riittänyt vajaa 50g irtokarkkien kuluttamiseen.

Vierailija
22.01.2021 |

Olen päättänyt, että kaikki herkkumönjä minkä syön, on liikunnalla kulutettava saman päivän aikana.

Onneksi en syönyt suklaalevyä.

Harvoin tulee ajateltua, että kourapohjallinen karkkeja sisältää 150 kcal.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin reippaalla kävelylenkillä kulutat kyllä vähintään tuon 150 kcal painostasi riippumatta (olettaen että kuitenkin ihan aikuinen olet).

Vierailija
2/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkkäät itseäsi jos koitat saman päivän aikana kuluttaa pois. Pidä vaikka yksi herkkupäivä viikossa ja sitten muut päivät liikut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei riittänyt? Katsoitko äly kellosta? :DD

Vierailija
4/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elimistö noin toimi.

Vierailija
5/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei riittänyt? Katsoitko äly kellosta? :DD

Joo kyllä.

Vierailija
6/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä se 200 kcal kuluu jos painat 60-70. 45-kiloisella voisi olla 150 kcal kulutus.

Vierailija
7/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Olen olettanut, että sen mitä syöt voit liikunnalla kuluttaa. Käsittääkseni laihtuminen perustuu juuri siihen. Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
8/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä se 200 kcal kuluu jos painat 60-70. 45-kiloisella voisi olla 150 kcal kulutus.

Olen suht pieni kokoinen himpun alle 60kg.

Vierailija
9/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi laittaa sormet kurkkuun jälkiruoaksi.

Vierailija
10/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Olen olettanut, että sen mitä syöt voit liikunnalla kuluttaa. Käsittääkseni laihtuminen perustuu juuri siihen. Syö vähemmän kuin kulutat.

Älä oleta, vaan hanki tietoa.

Vierailija
11/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Jos energian saanti pienenee niin elimistö menee säästöliekille. Eli ei välttämättä laihdu yhtään vaikka ei söisi niitä karkkeja.

Vierailija
12/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Joo mutta aina tulee vastaan sama teoria. Kuluta enemmän kuin syöt niin laihdut. Vähän eri sanoilla.

Ois kiva että joku osoittaisi toisin kerran tieto vissiin on.

Vierailija
13/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Olet väärässä. Tuo on elintarvikekongolomeraattien kuten Coca Cola Companyn propagandaa. Tästä on ollut ihan oikeusjuttuja Yhdysvalloissa. "Kalorit sisään, kalorit ulos" on valhe, jota ihmisille syötetään juuri sen vuoksi, että nämä sortuisivat roskaruokaan, koska "ihan samahan se on, syönkö irttareita vai ruisleipää".

Ei ole.

Vierailija
14/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Jos energian saanti pienenee niin elimistö menee säästöliekille. Eli ei välttämättä laihdu yhtään vaikka ei söisi niitä karkkeja.

Tiedän kyllä tämän. Eikä tarkoitus olekaan alka nälkälakkoon vaan päästä eroon joutavasta paskamätön napostelusta.

Vierailija
15/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Joo mutta aina tulee vastaan sama teoria. Kuluta enemmän kuin syöt niin laihdut. Vähän eri sanoilla.

Ois kiva että joku osoittaisi toisin kerran tieto vissiin on.

Vierailija
16/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

No mä olenkin ihmetelly, miksi ne ihmiset nälänhätä maissa tai keskitysleirivangit historiankirjojen kuvissa näyttää niin pullukoilta. Mutta nyt tuli selvyys. Saadulla energialla vs kulutuksella ei olekaan väliä.

Vierailija
17/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Joo ja juuri tuon takia laihtuminen on mahdotonta. Syöt vähemmän kunnes olet -500kcal miinuksilla, kohta keho on säästöliekillä ja taas sama tilanne. Toistat tuon pari kertaa niin et syö enää mitään, keho luo energiaa tyhjästä etkä vieläkään laihdu.

Vierailija
18/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Olet väärässä. Tuo on elintarvikekongolomeraattien kuten Coca Cola Companyn propagandaa. Tästä on ollut ihan oikeusjuttuja Yhdysvalloissa. "Kalorit sisään, kalorit ulos" on valhe, jota ihmisille syötetään juuri sen vuoksi, että nämä sortuisivat roskaruokaan, koska "ihan samahan se on, syönkö irttareita vai ruisleipää".

Ei ole.

On se siinä mielessä sama, että molemmilla laihtuu. Irttareilla saa vaan kärsiä nälkää ja kehonkoostumus voi olla vähän erilainen.

Vierailija
19/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Ei kun kyllä se just noin toimii. Laitat sisään kaloreita ja kulutat kaloreita ja lopputulema on plus tai miinus. Miinuskaloreilla laihtuu.

Vierailija
20/27 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elimistö noin toimi.

Kerro lisää?

Joo ja juuri tuon takia laihtuminen on mahdotonta. Syöt vähemmän kunnes olet -500kcal miinuksilla, kohta keho on säästöliekillä ja taas sama tilanne. Toistat tuon pari kertaa niin et syö enää mitään, keho luo energiaa tyhjästä etkä vieläkään laihdu.

Energiaa ei synny tyhjästä missään tilanteessa. Ihmiskehon ei tuota energiaa tyhjästä. Fysiikan perusteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä