Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan riittää yksineläjällä 24 rullaa wc-paperia?

Vierailija
22.01.2021 |

Arvaa ja minä kerron oikean vastauksen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa laskea? Rullassa on keskimäärin 200 palaa; 24:ssä rullassa siis 4800 palaa. Jos käytät vaikkapa 10 palaa päivässä, siitä riittää 480 päivää, joka on 16 kuukautta. 20:n palan päivittäisellä käytöllä siis 6 kuukautta; Viiden palan päiväkäytöllä melkein 3 vuotta.

Vierailija
22/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vessapaperia vain ahterin pyyhkimiseen, johon menee kirjanpidon mukaan 1 rulla kuukaudessa. Oikea vastaus on siis kaksi (2) vuotta.

En muuten ole AP, joten hänen vastauksensa voipi olla erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on 2 ja puoli kuukautta

T. Ap

Vierailija
24/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen viikkoa

Vierailija
25/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla 10 rullan paketti kesti n. 1 vuoden, joten arvotaan että kestää 2 vuotta 3 kuukautta.

Kukas tätäkin sitten alapeukuttaa? :D Onko paskalla käymisessä joku standardi? Itsehän käytän bideetä pääosin, ei paperia juuri kulu.

Vierailija
26/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla 10 rullan paketti kesti n. 1 vuoden, joten arvotaan että kestää 2 vuotta 3 kuukautta.

Kukas tätäkin sitten alapeukuttaa? :D Onko paskalla käymisessä joku standardi? Itsehän käytän bideetä pääosin, ei paperia juuri kulu.

Okei.. mielenkiintoista. Kosteus pöksyissä ei sinänsä haittaa sinua tai sinulla on uusi kuivapesu-bidee. No, me olemme erilaisia.

Vierailija
27/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin paskantamisien määrästä, kerrottuna sillä montako arkkia per kerta käyttää.

Vierailija
28/28 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.. mielenkiintoista. Kosteus pöksyissä ei sinänsä haittaa sinua tai sinulla on uusi kuivapesu-bidee. No, me olemme erilaisia.

Sitä varten on oma pyyhe, mihin kuivata alapää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi