Kauan riittää yksineläjällä 24 rullaa wc-paperia?
Kommentit (28)
Käytän vessapaperia vain ahterin pyyhkimiseen, johon menee kirjanpidon mukaan 1 rulla kuukaudessa. Oikea vastaus on siis kaksi (2) vuotta.
En muuten ole AP, joten hänen vastauksensa voipi olla erilainen.
Oikea vastaus on 2 ja puoli kuukautta
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mulla 10 rullan paketti kesti n. 1 vuoden, joten arvotaan että kestää 2 vuotta 3 kuukautta.
Kukas tätäkin sitten alapeukuttaa? :D Onko paskalla käymisessä joku standardi? Itsehän käytän bideetä pääosin, ei paperia juuri kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla 10 rullan paketti kesti n. 1 vuoden, joten arvotaan että kestää 2 vuotta 3 kuukautta.
Kukas tätäkin sitten alapeukuttaa? :D Onko paskalla käymisessä joku standardi? Itsehän käytän bideetä pääosin, ei paperia juuri kulu.
Okei.. mielenkiintoista. Kosteus pöksyissä ei sinänsä haittaa sinua tai sinulla on uusi kuivapesu-bidee. No, me olemme erilaisia.
Riippuu täysin paskantamisien määrästä, kerrottuna sillä montako arkkia per kerta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.. mielenkiintoista. Kosteus pöksyissä ei sinänsä haittaa sinua tai sinulla on uusi kuivapesu-bidee. No, me olemme erilaisia.
Sitä varten on oma pyyhe, mihin kuivata alapää.
Etkö osaa laskea? Rullassa on keskimäärin 200 palaa; 24:ssä rullassa siis 4800 palaa. Jos käytät vaikkapa 10 palaa päivässä, siitä riittää 480 päivää, joka on 16 kuukautta. 20:n palan päivittäisellä käytöllä siis 6 kuukautta; Viiden palan päiväkäytöllä melkein 3 vuotta.