Kumppanin orgasmivaikeudet
En oikein tiedä, miten suhtautua ja miten tämä tilanne voisi edetä. Seurustelen ihmisen kanssa, jonka on vaikea saada orgasmia. Hän on saanut minun kanssani ehkä kerran tai kaksi. Toki voi olla vikaa omissa seksitaidoissanikin, mutta hän ei kuulemma ole saanut muidenkaan kanssa eikä edes masturboidessa. Hän korostaakin seksissä muita puolia, kuten tuntikausien läheisyyttä, hellyyttä, koskettelua, hieromista yms. Itse taas haluan seksissä saada orgasmin. Tämä johtaa sitten vähän ongelmallisiin tilanteisiin.
Itsekin kyllä saan hänen kanssaan hankalammin kuin yksin tai aiempien kumppaneiden kanssa (hän ei aina ihan osaa koskettaa oikealla tavalla). Ja jos minulla kestää, hän alkaa mielestäni aika aikaisessa vaiheessa kysellä "jatkanko vielä?" mistä tulee itselleni sellainen olo, että hän kokee rasittavaksi sen, etten tyydy siihen, mihin hänkin, vaan haluan vaan jatkaa niin kauan kunnes laukean. Minulle tulee myös itsekäs olo siitä, että itse saan, mutta hän ei. Toisaalta minua ärsyttää se, että hän on sanonut suoraankin, etten tiedä mitä kaikkea seksi voi olla, kun olen niin orgasmihakuinen, ja jotenkin minusta tuntuu, että hän haluaisi suostutella minutkin kokeilemaan omantyylistään seksiä (siis nauttimaan ilman orgasmia).
Ja tuntuu minusta sekin jotenkin vaillinaiselta, että en saa häntä tulemaan. Sekin häiritsee.
Kommentit (14)
Siis kummalla vaikeus?Miehelläkö vaiko naisella?
Toi Ylpön tyttöystävä on kertonu parhaalle kaverilleen olevansa frigidi. Eipä taida Ylppö sitä kovin kauaa kattella :D
Ehkäpä kannattaisi koittaa keskustella seksitoiveista joskus kun ettei juuri ole seksiä harrastamassa. Silloin voisit koittaa kysellä, mitä kumppanisi haluaa ja voisitte vaikka yhdessä miettiä keinoja, miten hän voisi saavuttaa orgasmin kanssasi. Tai sitten päädytte siihen, ettei kumppanisi tarvitse aina saada orgasmia. Meillä on se tilanne, että puoliso yleensä kyllä saa orgasmin seksissä, mutta jos ei, hän ei kuulemma jää mistään paitsi eikä homma jää hänelle ikäänkuin kesken, vaikka minusta siltä tuntuukin. Koska minulla taas jää homma vajaaksi, jos en tule mutta sitä harvoin tapahtuu.
Minusta tuntuu, ettei naisen orgasmia arvosteta; ei nainen itse eikä mieskään. Tästä seuraa, että on ikäänkuin ok jos nainenei saa. Ja se EI ole ok!!
Tämä ajattelu että " ei se mitään, pääasia että sinä saat".
Minä en saa helposti orgasmia. Minua se ei haitannut kun seksi oli hyvää ekat 7 vuotta. Mies vissiin meinaa ettei tarvitse kuin panna enää koska en saa kuitenkaan. Seksielämä on minun näkövinkkelistä ihan hirveää
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa helposti orgasmia. Minua se ei haitannut kun seksi oli hyvää ekat 7 vuotta. Mies vissiin meinaa ettei tarvitse kuin panna enää koska en saa kuitenkaan. Seksielämä on minun näkövinkkelistä ihan hirveää
Ja mitä meinaat asialle tehdä.
Taas taas taas tätä..voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksi? Miehesi kannalta se on kai "seksiä" sinun kannalta karmeeta.
En antas , en olis en jaksas. kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettei naisen orgasmia arvosteta; ei nainen itse eikä mieskään. Tästä seuraa, että on ikäänkuin ok jos nainenei saa. Ja se EI ole ok!!
Totta, näin miehenä minä koen erittäin tärkeäksi että myös nainen saa orgasmin. Monesti jos on ollut uusi suhde, olen pyytänyt naista kertomaan ja opettamaan miten tyydytän hänet parhaiten.
Naisen nautinto on minulle vähintään yhtä tärkeä kuin omani, oikeastaan paljon tärkeämpikin. Ja kuten ihmisissä yleensä, naisetkin ovat tuossa suhteessa kovin erilaisia. On herkkiä jotka saavat sopivassa tilanteessa orgasmin jos/puhaltaa korvaan ja sitten taas naisia jotka haluavat kovaa käsittelyä. Joku voi saada vaikka 10 orgasmia illassa kun toiselle riittää yksi jne jne.
Pahinta mitä nainen voi itselleen ja partnerilleen sekä yhteiselle nautinnille tehdä on feikata orgasmi. Ja pahinta mitä mies voi tehdä, on olla välinpitämätön naisen nautintoa ja tyydytystä kohtaan.
Entä jos mies on se orgasmeja feikkaava osapuoli jika ei saa helposti. Jos jos edes saa siemenet roiskumaan niin orgasmia ei tule. Pari kertaa mies on saanut, ja ollut onnellinen sen jälkeen. Muttei yleensä saa eikä kerro miksi. Miten edetä? Itse saan hyvää seksiä mutta siinä toki painaa se että toista on todella todella vaikea saada nauttimaan.
No, johan nyt on!
Jos olet yrittänyt omatoimisesti, saavuttamatta minkäänlaista nautintoa, niin...
Antaisin sinulle neuvon mennä seksuaaliterapeutin juttusille aluksi selvittelemään, mikä siinä seksissä mättää, jos et siitä yksinkään osaa nauttia. Jos keskustelut ja terapeutin neuvot eivät tuota toivottua tulosta, niin sitten gynekologin luokse näyttämään, onko värkissä vikaa. Suosittelen kuitenkin lämpimästi, että rohkaiset itsesi ja hoitaisit asian pikimmiten kuntoon👍
Vierailija kirjoitti:
Tämä ajattelu että " ei se mitään, pääasia että sinä saat".
Tämäpä juuri, näköjään paljon tapahtuu. Tai, ei siis tapahdu mitään...
.