Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies nalkuttaa jatkuvasti "mummomaisesta" ajotavastani, itsellään on kortti kuivumassa ylinopeuden takia

Vierailija
22.01.2021 |

Minun täytyy viedä mies töihin sillä täältä ei mene busseja. Takaisin pääsee onneksi työkaverinsa kyydissä. Olen varovainen kuljettaja, ihan jo siksi että olin nuorena osallisena pahassa kolarissa. Mies nalkuttaa koko ajan ja käskee ajaa lujempaa, ohittamaan paikoissa joissa en näe kunnolla, menemään punaisia päin jos ei näy liikennettä yms. En luonnollisesti noudata näitä käskyjä. Sitten valittaa että ajan hitaammin kuin hänen mummonsa. Jos en vie häntä, uhkaa lähteä ilman korttia matkaan. En tiedä kauanko jaksan tällaista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä vie sitä töihin.

Vierailija
2/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko käveleen jos kyyti ei kelpaa 849

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa että sunkin kortti lähtee.

Vierailija
4/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ex-mies painosti aina samalla tavalla ajamaan liian nopeasti tai rohkeasti. Yritin sanoa, että haluan ajaa varovasti enkä ole mikään luonnonlahjakas kuski, mutta ei. Tämä vaan äyski siinä vihaisena että mene mene. Lopulta annoin periksi ja ajoin hänen ohjeensa mukaan, heti tuli peltikolari. Tämä mulkku alkoi sitten syyttämään minua, vaikka itse provosoi koko tilanteen. 

Vierailija
5/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähteköön ilman korttia, itselleenhän se siinä vaan tekee hallaa??

Idiootin miehen oot löytänyt.

Vierailija
7/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotat avaimet. Jos kitisee kesken matkan, heitä ulos kyydistä. Turpa kiinni tai kävelemään. Vittumainen mies sulla.

Tää on niin tätä, miehet luulee että "hyvä kuski" on se rallikuski, vaikka oikeasti hyvä kuski on se joka pääsee perille itseään ja muita vaarantamatta ja yhteisiä sääntöjä noudattaen.

Vierailija
8/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mummo mieheksi, jos ei uskalla ajaa ilman korttia.

Vierailija
9/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee alemmuutta, keksi sille matkan ajaksi jotain missä voi päteä.

Vierailija
10/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman auto?

Vierailija
11/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä, miehet luulee että "hyvä kuski" on se rallikuski, vaikka oikeasti hyvä kuski on se joka pääsee perille itseään ja muita vaarantamatta ja yhteisiä sääntöjä noudattaen.

Juuri näin. Miehet on liikenteessä hengenvaarallisia ja niiden liikkeitä on mahdotonta ennakoida.

Vierailija
12/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapenkille istumaan ja kännykkä käteen miehellesi. Ei saisi häiritä kuljettajaa ajon aikana.

Vierailija
13/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pysäyttäisin auton ja ilmoittaisin, että herra on hyvä ja laittaa tossua toisen eteen, mikäli ajotyyli ei miellytä.

Itse en kyllä tuossa tilanteessa kuskailisi minnekään, vaan ojentaisin ukolle fillarin. Se tekisi varmasti hyvää kenelle tahansa ja saisi päästellä höyryt työmatkalla. Plussana se, että oman ajonopeuden saisi ihan itse määritellä.

Ja fillaroimiseen on turha keksiä tekosyitä, jos työmatka on max 50 km/suuntaansa. Oppisihan lähtemään liikkeelle ajoissa, niin ehkä jatkossa ei tarvitsisi kaahailla.

Vierailija
14/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot on just tuollaisia vierestä ajajia, vaikka siitäkin  aina syyttetään naisia .

Pysäytä auto ja sano ukolle, että ulos autosta jos ei kyyti kelpaa.

Itse muistan juuri autokortin saaneena ja isoon kaupunkiin muuttaneena, miten mies mesoso vieressä. Jos mies oli autossa mukana hermostuin niin, että autokin sammui valoihin jne, mitä ei ikinä sattunut, kun olin yksin liikenteessä.

Mies jopa karjaisi, kun ajoin parkkipaikalla auton esim kaupan seinän lähellä olevaan ruutuu, että PYSÄYTÄ.

No piru, kai minä nyt tajuan auton pysäyttää enkä ajale kaupan seinästä sisään. 

Meilläkin mies itse menetti korttimsa useammankin kerran ja ajoi muutaman kolarinkin. itselle ei näin ole käynyt koskaan ja nyt on kortti ollut jo 40v

Vierailija
15/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, vähän ryhtiä nyt nainen. Anna sen lähteä ilman korttia, omapa on asiansa. Soittaisin vielä poliisit perään, jos äijä oppisi kerrasta. 

Vierailija
16/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille rumia sanoja, joka kerta, kun nalkuttaa. Jos et kehtaa, niin sano vaikka "oot ihan tyypillinen nalkuttava agga". Tai tiputa tienposkeen. Tee uukkari ja lähe ajaa takas kotiin, ja käske soittaa itelleen taksi. 

Vierailija
17/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ex-mies painosti aina samalla tavalla ajamaan liian nopeasti tai rohkeasti. Yritin sanoa, että haluan ajaa varovasti enkä ole mikään luonnonlahjakas kuski, mutta ei. Tämä vaan äyski siinä vihaisena että mene mene. Lopulta annoin periksi ja ajoin hänen ohjeensa mukaan, heti tuli peltikolari. Tämä mulkku alkoi sitten syyttämään minua, vaikka itse provosoi koko tilanteen. 

Miksi annoit provosoida? Eikö sulla ole omaa tahtoa yhtään?

Laittaisin tuollaisen yllyttäjän kävelemään ellei kyyti kelpaa.

Vierailija
18/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kävelemään, sano, että juokse perässä

Vierailija
19/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajaa mummomaisesti. Tapasin nalkuttaa, sain sitten sellaiset sakot itse ylinopeudesta (ja tyhmyydestä) että otin opikseni, pidän nykyään turpani kiinni ja ajelen asiallisesti. Toivottavasti tulee järki hänellekin kassujalkaan.

Vierailija
20/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaasujalkaan 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi