Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut puoli vuotta naista, joka

Vierailija
22.01.2021 |

Ei saa o r gasmia miuten kuin apuvälineellä. Hän on aina todella kuuma ja kostea ja joka kerta lakanat on märkänä. Mutta tuo asia minua häiritaee, kun ei saa koskaan kanssani.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija Eikä seksissä tarvita aina orgasmia, jotta se olisi hyvää.[/quote kirjoitti:

Sanoppa tuo miehille. Heille se oma orgasmi tuntuu olevan tärkein päämäärä seksissä.

Luuletko, että miehet jaksaisi kuukausikaupalla, että homma jätettäisiin puoleen väliin?

Minä ainakin naisena haluan orgasmin siinä missä mieskin.

Tämä. Minusta tulisi ainakin todella kiukkuinen ja turhautunut, jos ei saisi orgasmia.

Mistähän se muuten johtuu, että jotkut saa yhdynnässä ja toiset ei? Tai siis mikä on se konkreettinen ero

Ymmärtääkseni ihan fysiologiset syyt. Emättimen aukko sijaitsee eri kohdissa klitorikseen nähden naisilla. Väliä voi olla 1-4 sormen mittaa. Jos on 1 sormen mitta, aukko on lähellä klitorista ja saa helposti stimulointia yhdyssää. Jos on 4 sormen mittaa, emättimen aukko on kaukana ja klitoriksen (myös sen sisäinen osa) osuminen yhdynnässä on vaikeaa tai suorastaan mahdotonta.

Ajatukset vaikuttavat varmasti myös. Jotkut naisethan saavat orgasmeja joogassa ja nukkuessaan ilman mitään fyysistä stimulointia.

Vierailija
62/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tahdot määrätä, että kumppanillasi on oikeus saada orgasmi vain ja pelkästään yhdynnässä ja muunlaiset orgasmit ovat jotenkin sinulta pois?

Hirveää olisi seksi kaltaisesi sekopään kanssa, kun ei saisi nautintoa hakea omalle keholle parhaimmalla tavalla, tai kumppani ahdistuu.

Minä en myöskään jaksaisi noin orgasmikeskeistä ihmistä. Onhan se kivaa saada silloin kun saa mutta onko se minulle jotain niin nautinnollista että en saisi samaa nautintoa muuten? Ei ainakaan minulle. Ehkä olen vain outo mutta koen samanlaista hyvää olo jo ihan silloin kun mies silittää mun selkää, halaa tai makaan hänen kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on niin estyneitä, että saavat orgasmin vain yksinään.

Vierailija
64/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap tahdot määrätä, että kumppanillasi on oikeus saada orgasmi vain ja pelkästään yhdynnässä ja muunlaiset orgasmit ovat jotenkin sinulta pois?

Hirveää olisi seksi kaltaisesi sekopään kanssa, kun ei saisi nautintoa hakea omalle keholle parhaimmalla tavalla, tai kumppani ahdistuu.

Minä en myöskään jaksaisi noin orgasmikeskeistä ihmistä. Onhan se kivaa saada silloin kun saa mutta onko se minulle jotain niin nautinnollista että en saisi samaa nautintoa muuten? Ei ainakaan minulle. Ehkä olen vain outo mutta koen samanlaista hyvää olo jo ihan silloin kun mies silittää mun selkää, halaa tai makaan hänen kainalossa.

Hmmm. Minä myös nautin todella paljon noista mainitsemistasi asioista. Mutta jos olen kiihottunut, niin ei selän silittely siihen kyllä tuo helpotusta.

Vierailija
65/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tällainen valitettavasti, kaikenlaista on yritetty mutta en vain kerta kaikkiaan laukea kenenkään läsnäollessa. Se ei kuitenkaan tosiaankaan tarkoita, ettenkö nauttisi seksistä. Onneksi olen kohdannut elämässäni miehiä, joilla on riittävän hyvä itsetunto, ettei se haittaa heitä. Olen kohdannut myös ap:n kaltaisia, jotka olivat muuten mukavia, mutta tekivät niin ison numeron ja/tai ottivat niin kovin itseensä laukeamattomuudestani, että lopetin suhteet nopeasti...

Vierailija
66/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs psykologi tuolaisia laukoo?!  Ei todellakaan totta. Jos ei mies kykene antamaan, niin silloinhan jää VAIN mahdollisuus siihen itsetyydytykseen.

Mites mies; eiköhän mies tarvitse sen pillun, useimmiten orgasmiinsa? vai miten?

Vierailija
67/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Minä myös nautin todella paljon noista mainitsemistasi asioista. Mutta jos olen kiihottunut, niin ei selän silittely siihen kyllä tuo helpotusta.

Minä taas en ole sillä tavalla kiihottunut juuri koskaan. E-pillereillä voi olla oma vaikutuksensa mutta liittyy varmaan myös siihen että olen koko ajan enemmän tai vähemmän väsynyt.

Vierailija
68/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se johdu sinusta, kaikki ei vaan saa orgasmia yhdynnässä. Älä tee siitä ongelmaa jos teillä muuten on kaikki hyvin.

Ei puhunut yhdynnästä, vaan ylipäätään hänen kanssaan. Jos nainen saa kerran vain lelujen avulla, eikö ap:n suuseksi tai sormettaminenkaan saa aikaan orgasmia?

Vierailija
69/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se johdu sinusta, kaikki ei vaan saa orgasmia yhdynnässä. Älä tee siitä ongelmaa jos teillä muuten on kaikki hyvin.

Ja taas tätä: miksi ihmeessä naisen PITÄISI  saada juuri yhdynnässä? Kun on sata muutakin tapaa saada nainen nauttimaan orgasmeista! Ja juuri se yksi ainut, jolla MIES saa, sekä olis se ainoa jolla naisenkin pitä.

Naisen euro edelleen se 80 senttiä. mieheen verrattuna...

Vierailija
70/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset feikkaavat yhdyntäorgasmin, siksi miehet luulee, että naiset yleensä saavat. 

Miten sen rytmikkään pillun supistelun voi feikata?

No onhan jokaisella naisella (tahdonalaiset) lihakset siellä, joita voi pumpata ja supistella silloin, kun huvittaa!

Muutenkin ääliömäinen provo., joka ei edes kuulu tänne. Ilmiannoin.

Mutta eihän se ole samanlainen rytmikäs imusupistelu.

Tuosta feikkaamisesta puhuvat vain ne naiset jotka eivät tosiaan orgasmia saa niin eivät tajua ollenkaan miten erilaista se supistelu on. Ei sitä pysty feikkaamaan. 

t. nainen joka saa joka kerta

Sulla vain taitaa olla niin heikot lantionpohjan lihakset, ettet osaa ja pysty sitä feikata. Se vaatii lihaksilta voimaa ja kestävyyttä. Mutta siihenkin auttaa niiden treenaaminen!

T. Nainen, joka tietää, mistä puhuu

Eli feikkaajan kokemus puhuu? Miksi feikkaat? Urpo.

Olen saanut orgasmeja monia kertoja eli tiedän miltä se tuntuu ja miten keho reagoi. Tiedän siis myös een, miten sitä feikata uskottavasti. Ja miksi ei voisi tarvittaessa feikata? Ei se ole sulta pois. Urpo.

Mistä tulee tarve feikata?  Eikö vain voi todeta, ettei saanut tällä kertaa.

Aina ei vaan tule, jos ei ole edes sillä fiiliksellä. Mutta sille toisella voi antaa sen lisänautinnon antamalla ymmärtää :). Tai jos tietää, että tällä kertaa ei tule, niin turhaan sitten vaan pitkittää sitä hommaa ja toisen yrittää saada tulemaan. Joskus on ollut myös sellaisia reppanoita, ettei niitten räpeltämistä olisi sitten jaksanut, niin pääsi feikkaamalla helpommalla.

hmm..? outoa että kumppania pitää noin kamalasti miellyttää. Kyllähän jokainen ymmärtää, että aina ei vaan tule. Jos haluaa lopettaa seksin kesken kaiken, eikö kannata vain sanoa, että haluaa lopettaa?

Vierailija
71/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija Eikä seksissä tarvita aina orgasmia, jotta se olisi hyvää.[/quote kirjoitti:

Sanoppa tuo miehille. Heille se oma orgasmi tuntuu olevan tärkein päämäärä seksissä.

Luuletko, että miehet jaksaisi kuukausikaupalla, että homma jätettäisiin puoleen väliin?

Minä ainakin naisena haluan orgasmin siinä missä mieskin.

Tämä. Minusta tulisi ainakin todella kiukkuinen ja turhautunut, jos ei saisi orgasmia.

Mistähän se muuten johtuu, että jotkut saa yhdynnässä ja toiset ei? Tai siis mikä on se konkreettinen ero

Ymmärtääkseni ihan fysiologiset syyt. Emättimen aukko sijaitsee eri kohdissa klitorikseen nähden naisilla. Väliä voi olla 1-4 sormen mittaa. Jos on 1 sormen mitta, aukko on lähellä klitorista ja saa helposti stimulointia yhdyssää. Jos on 4 sormen mittaa, emättimen aukko on kaukana ja klitoriksen (myös sen sisäinen osa) osuminen yhdynnässä on vaikeaa tai suorastaan mahdotonta.

Ajatukset vaikuttavat varmasti myös. Jotkut naisethan saavat orgasmeja joogassa ja nukkuessaan ilman mitään fyysistä stimulointia.

Minulla nautinnollisimmat pisteet eivät ole emättimen suuaukon lähettyvillä vaan aivan emättimen pohjassa.

Vierailija
72/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs psykologi tuolaisia laukoo?!  Ei todellakaan totta. Jos ei mies kykene antamaan, niin silloinhan jää VAIN mahdollisuus siihen itsetyydytykseen.

Mites mies; eiköhän mies tarvitse sen pillun, useimmiten orgasmiinsa? vai miten?

Sillä tavalla se on totta, että kaikilla naisilla on fysiologiset mahdollisuuset saada orgasmi. Esim takakireys hankaloittaa huomattavasti ja se ettei uskalla ottaa omaa nautintoonsa. Mies ei myöskään tarvitse pillua orgasmiin sen enempää kuin nainen penistäkään. Mies voi nimittäin myös käsillään saada orgasmin tai vaikkapa naisen antamalla suuseksillä.

Vierailija
73/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole sillä tavalla kiihottunut juuri koskaan. E-pillereillä voi olla oma vaikutuksensa mutta liittyy varmaan myös siihen että olen koko ajan enemmän tai vähemmän väsynyt.

Pillerit vaikuttavat aivan saletisti. Kroppahan kuvittelee jo olevansa raskaana, joten miksi sen pitäisi haluta seksiä? Ei minkään takia. Siihen vielä väsymys päälle.

Itse en ole käyttänyt pillereitä koskaan, koska en halua hormoneita useista syistä johtuen. Ovulaation aikaan panettaa niin, että hypin seinillä ja 30min jälkeen olen valmis uudetaan hommiin. Poikkeuksena väsymys, mutta kyllä silloinkin tekee edes muutama päivänä ihan hulluna mieli seksiä kuukaudessa.

N40

Vierailija
74/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla se on totta, että kaikilla naisilla on fysiologiset mahdollisuuset saada orgasmi. Esim takakireys hankaloittaa huomattavasti ja se ettei uskalla ottaa omaa nautintoonsa. Mies ei myöskään tarvitse pillua orgasmiin sen enempää kuin nainen penistäkään. Mies voi nimittäin myös käsillään saada orgasmin tai vaikkapa naisen antamalla suuseksillä.

Niimpä, naisen antamalla...

Vierailija
75/75 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, naisen antamalla...

Tai omalla kädellä...