Millainen ihminen ei tilaa sanomalehteä?
Tällainen ihminen on hyvin pinnallinen. Hän saattaa tietää, että on tapahtunut A, mutta hän ei osaa yhdistää sitä mitenkään suurempaan kokonaisuuteen B. Sanomalehtien analyysit auttavat näkemään suuria kokonaisuuksia.
Minun on hankala sulattaa ihmistä, joka ei tilaa sanomalehteä. Sen sanon suoraan!
Kommentit (38)
AP on 💯 % oikeassa. Sanomalehti kuuluu sivistyneen ihmisen elämään.
Femme
Sanomalehdissä jutut ovat suurelta osin jo vanhoja. Lehdissä on myös paljon täytejuttuja, jotka vievät vain turhaa tilaa. Meillä tuli töissä paperiton konttori jo varmaan 20 vuotta sitten ja sitä samaa pitäisi toteuttaa myös lehtien suhteen kotitalouksissa, eli pois sellaiset täysin.
Suuri enemmistö ei tilaa, varsinkaan alle 40-vuotiaista ei juuri kukaan. Itse siirryn nyt digiversioon, kun ilmainen työsuhdelehti loppuu.
Vuosia varhaisjakajana pienellä paikkakunnalla toiminut.
Minulla on työn kautta oikeudet konsernin verkkolehtiin. En ymmärrä mitä hyötyisin lehden tilaamisesta.
Päivän parhaita hetkiä on Turun Sanomat (paperiversiona) + cappuccino. Meillä on myös digitilaus, mutta sitä lukee korkeintaan mies, itse en tykkää ollenkaan.
Luen lehden lounalla käydessäni. Se tuodaan silitettynä pöytääni ravintolassa.
Turha maksaa monta sataa euroa vuodessa lehdestä kun samat asiat lukee joka sivulla netissä ja jos ei lue niin kyllä sen joku näillä keskustelufoorumeilla tuo julki. Rahan tuhlausta.
En tilaa paperilehtiä, vaikka haluaisin. Ei yksinkertaisesti ole tilaa säilyttää niitä kämpässä ja minusta paperilehden juju on juuri se, että voi halutessaan katsoa vaikka viikon takaisen jutun.
Netistä näkee uutiset kattavammin ja nopeammin. Sanomalehden uutiset on jo vanhoja.
Ymmärrän, että joku vanhempi ihminen joka ei nettiä osaa käyttää tykkää sanomalehtiä lukea, silloin se on hyvä. Muuten nykyaikainen sivistynyt ja täysjärkinen ihminen osaa lukea ja suodattaa uutiset netistä.
Ja tahallaan väärinymmärtäjille huomautettakoon, että en hauku tässä vanhuksia jos joku niin haluaa ymmärtää.
Trumpsterit eivät tilaa. Muut tilaavat.
Sellainen, joka veistää sytykkeet puusta itse.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen joka ei halua lukea vihervasemmiston propagandaa
...ja vieläpä maksaa siitä.
En kyllä tunne yhtään sokeaa. joka tilaisi sanomalehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Netistä näkee uutiset kattavammin ja nopeammin. Sanomalehden uutiset on jo vanhoja.
Ymmärrän, että joku vanhempi ihminen joka ei nettiä osaa käyttää tykkää sanomalehtiä lukea, silloin se on hyvä. Muuten nykyaikainen sivistynyt ja täysjärkinen ihminen osaa lukea ja suodattaa uutiset netistä.
Ja tahallaan väärinymmärtäjille huomautettakoon, että en hauku tässä vanhuksia jos joku niin haluaa ymmärtää.
Olen kanssasi samaa mieltä.
Niin ja olen "vanha" kohta 70v ja loetin aikaa sitten lehtien tilaamisen,en vaan jaksa enkä viitsi kuskata niiä ulos.
Ja tosiaan netissä on suht uudet uutiset
Näh, ne painetun lehden sarjakuvat voi lukea netistäkin. Uutiset ja 1 000 eri näkökulmaa tulee nettiin nopeammin kuin paperilehden toimittaja on saanut suunniteltua otsikon sopimaan varattuun tilaan lehden sivulle, itse uutinen on vasta toimittajan mielessä ja muistiossa päälauseiltaan.
En ole koskaan lukenut sanomalehteä, fingerporin voi lukea netistä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne yhtään sokeaa. joka tilaisi sanomalehtiä.
Minäpä tunnen, hänellä on ohjelma joka muuttaa tekstin ääneksi
Jos olisin tilannut sanomalehteä, olisin lopettanut tilauksen viimeistään viime vuoden aikana. Uutisia ei jaksa enää lukea, kun kaikki on pelkkää koronajankutusta.