Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei tilaa sanomalehteä?

Vierailija
22.01.2021 |

Tällainen ihminen on hyvin pinnallinen. Hän saattaa tietää, että on tapahtunut A, mutta hän ei osaa yhdistää sitä mitenkään suurempaan kokonaisuuteen B. Sanomalehtien analyysit auttavat näkemään suuria kokonaisuuksia.

Minun on hankala sulattaa ihmistä, joka ei tilaa sanomalehteä. Sen sanon suoraan!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sinulle digiversiot, vai saako tämän legendaarisen viisauden ainoastaan paperin välityksellä?

Vierailija
2/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset, jotka käyttää rahansa järkevämpiin asioihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALAS VASEMMISTO!

Vierailija
4/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa nukkua yönsä ilman postiluukun kolinaa.

Vierailija
5/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on sinulla huolenaiheet 😄

Vierailija
6/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupäässä sellaiset, joilla ei ole rahaa lehden tilaamiseen.

Ja onhan digi lehdenkin tilaaminen lehden tilaamista.

Esimerkiksi pieneläkeläisillä ei ole varaa tilata sanomalehteä, eikä työttömillä eikä pienellä sairaseläkkeellä olevilla.

Uutisia kuulee kuitenkin hyvin radiosta ja sieltä kuulee myös uutisten taustoitusta.

Telkusta tulee uutiset useita kertoja päivässä plus ajankohtaisohjelmat.

Ylen netti sivut ovat mahtavia.

Tietoa saa myös useista nettilehdistä sen osan, mitä ilmaiseksi voi lukea.

Näillä pääsee jo tosi pitkälle, että pysyy kiinni siinä  mitä maailmassa tapahtuu

Vierailija
7/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kysellyt tätä jo eilenkin? Sanomalehti-hullu.

Vierailija
8/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, luen uutiset netistä.

Koko paperilehden formaatti on niin vanhanaikainen ja tympeä, etten halua sellaisia lukea ollenkaan. Vaikka olen yli nelikymppinen.

Vierailija
9/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan, mutta en lue niitä. Tungen ne vain perseeseeni.

Vierailija
10/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen joka tiedostaa että elämää on sanomalehtitilauksen ulkopuolellakin ja maailmankuva on lehdissä joskus mustavalkoinen. Uutisen kirjoittaja tarvitsee palkan jos tilaajalla on mahdollisuus sitä kautta auttaa, lehti auttaa tiedon hankinnassa ihmisiä suuresti. Olisi ongelmia ilman tietoa ja keski-ajalla. Mutta omat aivot kannattaa hankkia, ei olla manipuloitu kun uutisia lukee, käytä eri lähteitä ulkomailta ja katso keskustelua. Joskus se kytkeytyy politiikkaan tai puolueeseen, riippuen kirjoittajasta, edelleen älä manipuloidu siitä.

Vierailija
11/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle tuntemalleni tulee sanomalehti, taitaa kaikki olla yli 60v joille lehti tulee.

Uutiset saa luettua ja kuunneltua muistakin lähteistä. Ja jopa vielä syvemmälle menevän analyysin kera. Ja normaali aikoina kirjastoissa voi lehdet lukea, itse tein tätä aikanaan paljon.

Vierailija
12/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt. Media ei kuulu moderniin elämään.

Prole feed on lumpenproletariatin touhua

Vierailija
13/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä !

Mutta yleensä olen silti paremmin perillä uutisista ja niiden taustoista, kuin tuttuni.

(koska www)

Vierailija
14/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen uutiset jo ehkä huomenna. Syvästi ihmettelen, kuka jaksaa vielä raiskata luontoa tilaamalla painettuja lehtiä vanhoine uutisineen kotiinkuljetuksella pysyäkseen "ajan tasalla".

Vierailija
15/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa uutisia, ei kiinnosta.

Vierailija
16/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisia löytyy netistä kattavasti. Paikallisjuttuja paikallisesta somesta ja ilmaisista paikallislehdistä.

Lisäksi olen boikotoinut Lapin Kansaa siitä säälittävästä, typerästä päätoimittajaskandaalista lähtien ja se boikotti pitää.

Vierailija
17/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka ei halua lukea vihervasemmiston propagandaa

Vierailija
18/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen uutiset jo ehkä huomenna. Syvästi ihmettelen, kuka jaksaa vielä raiskata luontoa tilaamalla painettuja lehtiä vanhoine uutisineen kotiinkuljetuksella pysyäkseen "ajan tasalla".

Oletko koskaan miettinyt paljonko yksi puhelin kuluttaa energiaa ?

Nykypäivän jatkuvan netin käyttö ja varsinkin jatkuva videoiden toisto vaatii aivan jäätävät datakeskukset, jotka syövät energiaa.

Yksi puhelin aktiivisessa käytössä syö saman verran energiaa kuin jääkaappipakastin.

Ihminen mikä lukee vain lehden, eikä räpälää luuria on itseasiassa aika eko.

Vierailija
19/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät. Nauttisin kyllä rauhallisesta aamukahvista lehtiä lukien mutta kaikesta pitää tinkiä. Yliopistolla luen joskus.

Vierailija
20/38 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pinnallinen?? Samat uutiset ja blogit voi lukea netistä. Arvaa vaan välitänkö sinun mielipiteestäsi, en. Ja säästän myös rahaa kun en tilaa paperina kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme