Miksi käytät maskia?
Kommentit (26)
En käytä taksia, en ole koskaan käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on suositus ja siitä on todettu olevan hyötyä, joten näillä mennään.
Suositus on myös syödä kilokaupalla tuoreita kasviksia joka päivä ja harrastaa 2 tuntia hikiliikuntaa.
Älä VALEHTELE.
Suositus on 0,5 kg kasvuksia päivässä. JA
"Liikunnan terveyshyötyjen saavuttamiseksi aikuisten (18–65-vuotiaat) tulisi harrastaa viikossa
kohtuukuormitteista kestävyysliikuntaa vähintään 2 h 30 min tai vaihtoehtoisesti raskasta kestävyysliikuntaa vähintään 1 h 15 min
lihaskuntoa ja liikehallintaa ylläpitävää liikuntaa vähintään 2 kertaa viikossa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on suositus ja siitä on todettu olevan hyötyä, joten näillä mennään.
Suositus on myös syödä kilokaupalla tuoreita kasviksia joka päivä ja harrastaa 2 tuntia hikiliikuntaa.
Olen eri, mutta kasviksia tulee kyllä syötyä paljon päivittäin ja käveltyä vähintään tuo kaksi tuntia. Tosin hiki kova hiki ei kyllä tule.
Koska en halua saada koronaa, käytän aina ruokakaupassa ja apteekissa ffp2-maskia, joista on todettu oikeasti olevan hyötyä. Kuulun sydämeni takia riskiryhmään ja vakavan sairauden/kuoleman riski on kohdallani suuri, mikäli viruksen saan, joten en halua ottaa mitään turhia riskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen paine. Olen osa lammaslaumaa ja noudatan suosituksia.
Tosin nyt tällä lampaalla alkaa järki mennä näihin rajoituksiin ja alan olla sitä mieltä, että jokainen saisi pitää huolen itsestään, riskiryhmäläiset pysykööt kotonaan ja tämä hyysääminen ja ihmisten eriarvoistaminen pitäisi lopettaa. Jos sairastun, niin sit sairastun. Riski vakavaan tautimuotoon on hyvin pieni, mutta riski, että menetän kohta mielenterveyteni on todella suuri. Olen työtön näiden rajoitusten takia.
Kevyet mullat!
Itse en aio sairastua covidiin mutta te maskittomat ja varomattomat saatte mun puolestani mennä, en jää kaipaamaan :)
Kevyet mullat vaan sun aivoille, kun ylipäätänsä tartunnan todennäköisyys on alle 1 % Suomessa. enpä hirveästi jaksaa vapista tuollaisen lukeman vuoksi.
Pidän ihmisiä, jotka vänkäävät suosituksia vastaan, säälittävinä pelleinä, joiden on pakko periaatteen vuoksi uhota että ”minähän teen mitä haluan, mua ei kukaan määrää!!! Mä en usko koronaan!?!?”
Käytän maskia, sillä tutkimusten mukaan sen käyttö vähentää viruksen leviämistä ja suositus maskin käytöstä on annettu.
Minulle se on pieni vaiva, ja bonuksena ei tarvitse laittautua ulos lähtiessä.