Kuka maksaa kalliimmat ffp2 maskit
Tulossa pian Suomeenkin pakollisiksi. Olen työkyvytön.
Kommentit (34)
Eihän kukaan oo koskaan väittänyt että maskit suojaisi maskin käyttäjiä. Paitsi ehkä uskottava Media mut ne nyt puhuu muutenkin aina paskaa. Vastuu siirtyy aina kuulijalle kautta lukijalle.
Aika jännä tauti taa muuten.
Hei tohtori mulla on varmaan flunssa!
Aijaa no paljonko on kuumetta onko yskä?
Ei oo mitään oireita.
No mistä sitten keksi että sinulla voisi olla flunssaa?
Ihan vaan kun voi ihan kenellä tahansa olla eikä tarvi mitään oireita! Et jos testattaisiin?
...
ja tämmöiseen huuhan on saatu suuri osa kansasta huijattua. Menee usko koulutukseen vähemmästäkin.
Jos joku vaatii niitä paksuja tukehdutusmaskeja, ne voisivat olla Kevyempiä rakenteellisesti vaikka hyvin suodattavia ja ilmanottoaukot suodatuksella. Hapen on kuljettava sisään ja ulos. Kuitenkin kertakäyttöisiä joita voi vaihtaa usein, ettei haudo viruksia ja bakteereja. Muuten on pakko käyttää edelleen kirurgimaskia, happi loppuu astmaatikoilla ja jos muilla olisi niitä edes, tilanne olisi parempi.
1. Ei ole tulossa pakolliseksi
2. Mihin työkyvyttömän tarvitsee liikkua niin usein, että nuo vievät vararikkoon?
Saksan pakko ei sisällä ainoastaan hengitysuojaimia, vaan kirurginen suu-nenäsuojakin käy. En ymmärrä miksi kukaan olisi koskaan käyttänytkään mitään muuta, kuten kangasmaskia tai ns. kansanmaskia. Kirurginmaskit ovat myös edullisia, juuri ostin apteekista hintaan 14,95€/50kpl.
Juuri tämän aamun uutisissa sanottiin, että tulevaisuudessakaan maskit eivät tule pakollisiksi. Ap valehtelee ja on sensaationhakuinen. Vain suositus tulee muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rasitusastma ja keuhkoahtauma. Kai mun pitäisi niistä liimata lääkärintodistus otsaan, kun nyt jo kyylät kyylää pahasti, vaikka on vain suositus voimassa. Alkaa tosissaan kypsyttää koko juttu, vsrsinkin kun niistä ei ole mitään hyötyä.
Tuo on törkeää! En ymmärrä miksi jotkut kokevat asiakseen huomautella asiasta. Onhan tuo maskien hyöty nähty jo. Jos maskit toimisivat kuten on kuviteltu ja jos ihmiset osaisivat käyttää niitä, koronaa ei olisi enää ollenkaan. Varmaan rokotekin on yhtä tehokas kuin suolaliuos.
Jännä että ensin ei tarvittu maskeja ollenkaan ja kohta mennään kaasunaamarit päällä täällä Suomessa! Miten THL tätä selittää?
Vierailija kirjoitti:
Jännä että ensin ei tarvittu maskeja ollenkaan ja kohta mennään kaasunaamarit päällä täällä Suomessa! Miten THL tätä selittää?
Ei mennä kohta kaasunaamarit päässä. Tällainen liioittelu ei tuo mitään lisäarvoa keskusteluun. Viruksesta saadaan koko ajan lisää uutta tietoa ja siitä miten eri toimet ympäri maailmaa vaikuttavat. Alussa tietoa ei juurikaan ole, ja edelleen on paljon mitä ei varmasti tiedetä, eli täytyy mennä ns. valistuneiden arvausten perusteella, ja yrittää tasapainottaa toimenpiteet niin, että ne ovat riskien mukaiset ja toisaalta eivät rajoita yhteiskuntaa enemmän kuin on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole maskipakkoa nyt, eikä tule olemaan. Meillä on maskisuositus. Ja ihan itse maksat maskisi.
Itse= kelan pienin mahdollinen eläke.
Sehän nähdään sitten. Ei toki ihan hetijustnyt mutta pikkuhiljaa kun tilanne katastrofisoituu. Ap
Eli kuinka paljon saat rahaa kuukaudessa?
eri
Onko Marinin hallitus valmistanut näitä varastoon keväästä asti vai yllättikö taas tämäkin asia
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rasitusastma ja keuhkoahtauma. Kai mun pitäisi niistä liimata lääkärintodistus otsaan, kun nyt jo kyylät kyylää pahasti, vaikka on vain suositus voimassa. Alkaa tosissaan kypsyttää koko juttu, vsrsinkin kun niistä ei ole mitään hyötyä.
Osa astmaatikoista ja keuhkosairaista pystyy käyttämään maskia oikein hyviä. Jos maskin käyttö ei luonnistu terveyssyistä, niin lääkärit suosittelevat visiiriä.
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi Itävallassa lääketieteelliseen käyttöön sopivat niin sanotut FFP2-luokan maskit tulevat pakollisiksi julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ensi maanantaista lähtien."
Suomi seuraa aina perässä vaikka nyt sönkättäisiin ties mitä. Onko lopputulema se että köyhät jää kotiin ja elää pyhästä Hengestä.. Ap
Jos olet seurannut uutisointia yhtään, on siellä monet kerrat todettu, ettei maskipakkoa Suomessa voida julistaa.
Usko kirurginmaskeihin alkaa hieman hiipua. Itse sairastuin jumalattomaan räkätautiin vaikka pidin AINA maskia ja käsiä pesin pitkään ja hartaasti. Sosiaaliset kontaktit luokkaa nolla ja julkisia busseja en käytä. Ei ollut koronaa mutta pöpön sain silti. Ap