Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa minut kuntosalille. Pelottaa :(

Vierailija
21.01.2021 |

Olen lihava ja pelkään ihmisiä. Itse mur ha?
Olen 5 vuotta yrittänyt kerätä rohkeutta, en uskalla mennä. BMI 37. 6

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä silloin kun on vähemmän porukkaa esim. aamulla aikasin ja varsinkin viikonloppuaamuina aikaisin, niin minä teen, kun en ihmismassoista salilla tykkää. Ja valitse sellanen pienehkö sali, esim. juuri 24/7.

Vierailija
22/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ilmaset ulkosalit on myös hyvä vaihtoehto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn eräässä Itä-Vantaan 24/7 salilla. Ei siellä kukaan kyttää toisiaan ja kaikki keskittyvät vain omiin suorituksiinsa. Toki jotkut porukat lässyttävät keskenään vähän turhan paljon jne., mutta muuten ei mitään turhaa pa...aa. Olen käynyt siellä jo 8 vuotta ainakin ja ihan rauhassa yksin saanut olla, ilman mitään kommentteja keltään. Tosin olen normaalipainoinen, mutta ei siellä ketään syrjitä tms., en ole nähnyt. Jos välttämättä haluaa mennä hiljaiseen aikaan, niin menee illalla aikaisin nukkumaan ja sitten aamulla ennen töitä salille. Joskus tehnyt niinkin.

Vierailija
24/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan vakiohulluja, jolle on ihan turha ehdottaa mitään.

Vierailija
25/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse aluksi uimahallin pienellä ja vähän vaatimattomalla kuntosalilla.

Siellä oli paljon ihan eläkeikäisiä päiväaikaan, ei juuri nuorta porukkaa. Niillä vanhoilla laitteilla/käsipainoilla jne pääsi ihan hyvin alkuun. Toki se innostus sitten vähitellen sai aikaan paremmin varustellulle salille siirtymisen, mutta siinä vaiheessa itsevarmuus oli jo kohonnut eikä salille meno jännittänyt samalla tavalla.

Käyn itse nykyään salilla, jossa on paljon nuorehkoa porukkaa, näitä saligorilloja jne. Eikä heitä kyllä kiinnosta yhtään mitä muut tekee. Ihan rauhassa saa olla.

Ja kun ihan oikeasti menee sinne salille ja katselee ympärilleen, huomaa, että niiden gorillojen seassa on kyllä PALJON ihan tavallisiakin ihmisiä, eri ikäisiä ja -kokoisia kuntoilijoita, joihin on helppo samaistua ja rentoutua.

Vierailija
26/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parhaat treenisalit on kaupunkien "viralliset" urheiluhallit. Esmes täällä Raisiossa Kerttulan liikuntahalli. Olen tahkonut siellä monet talvet (nyt korona on sekoittanut kaiken).

Eli ihan tavallista porukkaa, ei "muotivaatteita", tms. Kukaan ei kyttää, vaan kaikki ottaa rennosti, auttaa jos pyytää ja jokainen keskittyy vaan omaan tekemiseensä.

Siellä tuli joskus pudotettua 30 kiloa läskiä, pelkät perus- verkkarit, t-paita ja työkengät jalassa. Nuoremmat treenikaverit tsemppasivat ja itseasiassa hämmästelivät, kun meikän vyötärö kapeni hurjaa tahtia. Oli hieno 3:n talven projekti.

Summasummarum: Etsi ja löydä se "oma paikka". Kunnon sali rehellisellä raudalla ja hyvä porukka. Tsemppiä. :)

Vierailija
27/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanpa hiukan vielä...

Pitää tosiaan etsiä ja kokeilla ja löytää se "oma" treenisali. Kuka tykkää mistäkin?

Itse kun menin joskus Raision Kerttulan -salille, "rähjäisissä" perusverkkareissa, olin heti kaikille rehellinen, taputtelin silloista isoa vatsaani ja totesin muille että "tätä ollaan nyt sulattamassa". Kaikki äijät ja naiset salilla vastas heti että "täällähän se lähtee" ja tsemppasivat. Ja niin läskit lähtikin. Vaiks lihakset selvästi kasvoi, niin paino putosi 30 kg. Eli läskit lähti.

Kokeile, etsi ja löydä se oma sali. Tsemppiä. :)

Vierailija
28/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuntokävely. Korona leviää tehokkaasti kuntosaleilla ja ne sitä paitsi suljetaan kohta, kun tartuntatautilain uudistus hyväksytään helmikuun alussa eduskunnassa.

Vierailija
29/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat salit ovat tähän mennessä olleet juuri ne, missä on enimmäkseen isoja äijiä reuhtomassa isoilla painoilla. Ne keskittyy omiin treeneihinsä, joku saattaa toki moikata ohi mennessään. Kaikki hilavitkutin-fitnesstypysalit kierrän itsekin kaukaa, vaikka olen treenannu jo parikymmentä vuotta.  Lippis syvälle päähän ja treenaamaan, en kyllä yleensä edes huomaa ketä muita siellä on ja mitä ne tekee. 

Vierailija
30/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Liikussa ja siellä on ainakin kaikennäköistä ja -kokoista ihmistä treenaamassa. Eikä kukaan kyttää ketään. Ihan rauhassa saa olla. Ymmärrän kyllä miksi ylipainoista jännittää salille meno. Itse aloitin uimahallin salilla. Siellä oli lähinnä eläkeläisiä siihen aikaan kun itse kävin. Oli helppo sulautua joukkoon. Sitten rohkaistuin lähtemään nykyiselle salille, se kun on lähempänä ja sinne on siten helpompi mennä. Eikä siellä kukaan sitten kytännyt tai naureskellut. 

Vierailija
31/31 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen itse ulkonäkökeskeinen peilailija ja salipullistelija. Myös vastakkaisen sukupuolen ulkonäkö on itselleni tärkeää. Siitä huolimatta kenenkään ulkonäkö tai yli- tai alipaino ei ole minulta pois tai minua haittaa. Päinvastoin respektit kaikille, jotka haluavat itsestään pitää huolta ja treenata mistä tahansa lähtökohdista tai tavoitteista, etenkin niille, joilla homma on ollut tauolla pidemmänkin aikaa. Itse vedän Litukan vermeissä ; ) Varmaan herättää joissain hihittelyä sekin. Mitä väliä. Puhtaat vaatteet, perushygienia, muut huomioiva käytös. Mitään muuta ei tarvita.