Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pelko siitä että jää kiinni jostain?

Vierailija
21.01.2021 |

Mutta mistä? Paha sanoa. Onkohan normaalia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti teet jotain laitonta melko usein? Ja jos et, niin jos jäät siitä kiinni, ettet ole tehnyt mitään laitonta, niin tuomio on lyhyt. Mitä nyt pari päivää putkassa tai tutkintavankeudessa joudut olemaan. Ota tuokin kokemuksena, moni ei oo putkassa ollutkaan.

Vierailija
2/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUNNUSTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teet jotain laitonta melko usein? Ja jos et, niin jos jäät siitä kiinni, ettet ole tehnyt mitään laitonta, niin tuomio on lyhyt. Mitä nyt pari päivää putkassa tai tutkintavankeudessa joudut olemaan. Ota tuokin kokemuksena, moni ei oo putkassa ollutkaan.

En tee. T. Ap

Vierailija
4/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUNNUSTA

Tunnusta mitä? Olen päiväkodissa töissä ja puhun paskaa hoitolasten vanhemmista ja välillä pidän joitakin lapsia todella raskaina ja rasittavina. Käyn haalimassa ilmaista kamaa annetaan-palstalta, vaikka minulla saattaisi olla rahaa maksaakin siitä. Että en voi sietää kaikkia miehen sukulaisia? Mitä vielä? T. Ap

Vierailija
5/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla tunnollisilla on ns huijarisyndroomaa. Myös kovin stressaantuneena saattaa esiintyä tuollaista. Elä huoli :) ps. Kristitty varmaan sanoisi että uskomalla Herraan saat syntisi anteeksi :)

Vierailija
6/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella oli kokoajan tämä tunne päällä. Tuli tehtyä kaikkea tyhmää silloin. Muistan hyvin.

M20

Vierailija
7/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUNNUSTA

Tunnusta mitä? Olen päiväkodissa töissä ja puhun paskaa hoitolasten vanhemmista ja välillä pidän joitakin lapsia todella raskaina ja rasittavina. Käyn haalimassa ilmaista kamaa annetaan-palstalta, vaikka minulla saattaisi olla rahaa maksaakin siitä. Että en voi sietää kaikkia miehen sukulaisia? Mitä vielä? T. Ap

No on tuossa aihettakin syyllisyyteen.

Vierailija
8/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUNNUSTA

Ihania nää sun tunnustukset, ap! Peukutan. Vaikutat hauskalta.

eri

Vierailija
9/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta?

Vierailija
10/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo. Tai isosisko;)

Vierailija
11/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUNNUSTA

No on tuossa aihettakin syyllisyyteen.

Niin oliko toi sarkastinen kommentti vaiko ei?

Vierailija
12/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se ihmistä sisältä? Millainen tunne? Raastaa, polttaa vai kuumottaa?

Vierailija
13/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla tunnollisilla on ns huijarisyndroomaa. Myös kovin stressaantuneena saattaa esiintyä tuollaista. Elä huoli :) ps. Kristitty varmaan sanoisi että uskomalla Herraan saat syntisi anteeksi :)

Huijarisyndrooma. Apua tämä se on. Yksi syy miksi en pystynyt toimimaan ensimmäisessä ammatissani (erään alan asiantuntija). Muistankin joskus aiemmin lukeneeni tästä. Saman syndroomaan liittyy se, että koen syyllisyyttä esim siitä että olen joskus lomalla töistä. Etenkin jos työpaikalla suhtaudutaan nihkeästi pyytämääni lomaan. T. Ap

Vierailija
14/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökö se ihmistä sisältä? Millainen tunne? Raastaa, polttaa vai kuumottaa?

En osaa sanoa. Jotenkin stressaa ja aiheuttaa sellaista verenpaineen nousua ja levottomuutta. T. Ap

Vierailija
15/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua kristinuskon anteeksiannon sanomaan ja käydä kirkossa & ehtoollisella. Patenttiratkaisu, ole hyvä. 🙂

Vierailija
16/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hassua.. Onks se sellanen tunne, että sua pelottaa että oot toiminut väärin? Ajatteletko usein, miten muuten olisit voinut toimia?Oletko muutoin tunnollinen? :)

Vierailija
17/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee. T. Ap

No sitten ei liene kovin vakavia seuraamuksia odotettavissa ellet sitten tee "sallittuja laittomuuksia" kuten harrastele itsetyydytystä ja pelkäät jääväsi siitä puolisolle kiinni.

Vierailija
18/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa kirjoitti:

Hei hassua.. Onks se sellanen tunne, että sua pelottaa että oot toiminut väärin? Ajatteletko usein, miten muuten olisit voinut toimia?Oletko muutoin tunnollinen? :)

Joo kyllä sitäkin! Pelkään että olen tehnyt jonkun mokan ja jos on kyse esim työpaikalla käydyistä keskustelusta, niin mietin että tulikohan nyt sanottua jotain tyhmää/loukkaavaa, mitäköhän se toinen osapuoli nyt miettii... Ja sit mietin tosiaan että ehkä olisi sitten kannattanut muotoilla asia jotenkin eri tavalla.

En oikein osaa arvioida objektiivisesti tunnollisuuttani, joissakin asioissa olen tosi tunnollinen, toisissa ei. Esim jätän viime tippaan kyllä asioista ja koti on välillä hujan hajan jne.. T. Ap

Vierailija
19/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee. T. Ap

No sitten ei liene kovin vakavia seuraamuksia odotettavissa ellet sitten tee "sallittuja laittomuuksia" kuten harrastele itsetyydytystä ja pelkäät jääväsi siitä puolisolle kiinni.

No tuo tuskin minun puolisoani haittaisi 😅 T. Ap

Vierailija
20/30 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt annan sinulle synninpäästön! Kuulostat ylitunnolliselta lähinnä ja sinulla on terve omatunto, joka kolkuttelee välillä. Relaa ja nauti elämästä. ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä