Virkkausohjeiden lukeminen
Miksi virkkausohjeet ovat yhtä hepreaa? :( Ääh. Masentavaa. En vaan tajua niitä. Mitä ihmettä esimerkiksi tarkoittaa "tee kaksi ketjusilmukkaa, hyppää 4 pylvään yli"? Siis miten hyppään? Ei kaksi ketjusilmukkaa siihen riitä.
Miten noita ohjeita oppii lukemaan?
Kommentit (8)
Yritän tehdä Yhteishyvän sivuilla olevaa tiskirättiä. Olen jo kahdesti purkanut ekat rivit :D
Ja mitä tarkoittaa edellisen kerroksen pylvään kylkeen virkkaaminen? 😬😠Miten ihmeen kylkeen?🥴
Mäkään en tykkää yhtään lukea virkkausohjeita! ”1kjs, 2p kolmanteen ks:n” jne. Voi kun kaikki virkkausohjeiden tekijät piirtäisi vaan sen kuvan, josta ainakin mun on niin sata kertaa helpompi seurata!
Mua ei haittaisi pitkät ohjeet. Eihän noista lyhenteistä tajua mitään. Sitten voisivat myös kirjoittaa lisäkommentteja, että huom. tee noin ja älä tee näin yms.
Kerran vuosia sitten tein afrikkalaisia kukkia into piukeena varmaan 20 kpl päin honkia ennenkuin huomasin että olin tehnyt väärin...
Ap
Jee, mä osasin! Se auttaa, kun suunnilleen tietää, miltä työn pitäisi näyttää. Eli ei vain sokeasti ja ajattelematta lue niitä salakielisiä ohjeita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tykkää yhtään lukea virkkausohjeita! ”1kjs, 2p kolmanteen ks:n” jne. Voi kun kaikki virkkausohjeiden tekijät piirtäisi vaan sen kuvan, josta ainakin mun on niin sata kertaa helpompi seurata!
molempi parempi , mutta mulle kirjoitetut ohjeet on helpompia , kylkeen tarkoittaa viereen
Riittää riittää, ota ja kokeile!
Eli kaksi ketjusilmukkaa ja seuraava kiinteäsilmukka/pylväs vasta viidenteen pylvääseen, eli jätät neljä pylvästä "tyhjäksi" ketjusilmukoiden alle.
Mitä olet virkkaamassa? :)