Yhteiskunta tänään 2021 -kukaan osallistumassa?
Eli hakemassa sosiaalitieteitä tai yhteiskuntatutkimusta opiskelemaan ja näyttökurssille tulossa? Täällä ollaan. Olin viimekin vuonna, mutta jäi paikka saamatta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä vaikea kurssi?
No ei kovin vaikea, mutta aikaa pitää varata itsenäiseen opiskeluun runsaasti ja se lopussa oleva näyttökoe oli tosi hankala. Mulla meni itse kurssi hyvin, mutta aliarvioin näyttökokeen ja sehän meni sitten suht koht penkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kovin vaikea, mutta aikaa pitää varata itsenäiseen opiskeluun runsaasti ja se lopussa oleva näyttökoe oli tosi hankala. Mulla meni itse kurssi hyvin, mutta aliarvioin näyttökokeen ja sehän meni sitten suht koht penkin alle.
Pitääkö tuossa näyttökokeessa muistaa ulkoa koko kurssin sisältö vai saako siellä olla materiaali mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuossa näyttökokeessa muistaa ulkoa koko kurssin sisältö vai saako siellä olla materiaali mukana?
Ulkoa. Mitään materiaalia ei saa olla mukana.
Onko siinä näyttökokeessa essee kysymyksiä vai monivalintoja?
Työnnä tieteesi syvälle. Mitkä ammatit sinua ovat korona aikana pitäneet hengissä? Ne ammatit ovat ainoita tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä tieteesi syvälle. Mitkä ammatit sinua ovat korona aikana pitäneet hengissä? Ne ammatit ovat ainoita tärkeitä.
Huh. Tiedoksesi, että olen ammatiltani sairaanhoitaja ja juurikin etulinjassa töissä ollut. Olen vaan niin täydellisen täynnä hoitotyötä, että suuntaus on jo pitkään ollut jonnekin ihan muualle. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä näyttökokeessa essee kysymyksiä vai monivalintoja?[/
Molempia.
Millaisia tehtäviä tuolla kurssilla on?
Minuakin kiinnostaa tietää kurssista, anyone?
Ajanhukkaa, en päässyt edes näyttökokeeseen viime vuonna, sinne meni 2kk elämästäni, mitä en saa koskaan takaisin..
Ite oon tekemässä just tätä kyseistä kurssia! Jännittää miten ajankäyttö itellä onnistuu, sillä teen samalla 6h työpäivää :/
Hei kokemukset kiinnostaa myös! Samalla kurssilla ollaan.
Nostan! Käyn samaa kurssia ja näyttökoe ahdistaa jo valmiiksi. Miten muilla on mennyt?
Emmää enää
T VTM