Olen täysin luuseri palstailija, miksi edes palstailen?
Kaikki alanuolittavat kommenttejani ja aloituksiani. Voisitteko kertoa edes miksi palstailen kuin te alanuolittajat tunnutte tietävän kaiken mielellänne paremmin kuin mitä järkini sanoo?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Järkisi?
Niin, mitä siitä "?"
Vierailija kirjoitti:
Järkisi?
Mielesi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko assburgeri ?
Sincc
En onnexi.
Mä saan yläpeukkuja kun en käytä nimimerkkiä
alapeukkuja kun käytän ..
Sincc
Hih !
Aloitukset saavat aina alapeukkuja ja jo pelkkä ennakkoasenne aloitusta kohtaan on se, että sitä vastaan halutaan olla ja siitä halutaan löytää jotain vikoja.
Kaikki saavat alapeukkuja. Trust me.
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Hih !
Minä saan ylänuolia kun en puhu jaloista metalleista mutta heti kuin kirjoitan ihmiskunnan maailmankaikkruden avain tai jalohopeaC-l-í-p-p-é-ŕ metalli niin alanuolia syntyy piuhaan tahtiin.
En tiedä, kuka olet tai millaisia kommentteja olet kirjoitellut, mutta annoin sinulle yläpeukun, kun kävi sääliksi. Itselläni on ollut kurja päivä ja haluaisin enkä haluaisi, että muutkin ovat pahoilla mielin. Pää pystyyn, ap.
Tinder on paikkatietoja hyödyntävä nettideittailun mobiilisovellus. Palvelun idea on, että se etsii ja yhdistää lähellä toisiaan liikkuvia ihmisiä toisiinsa. Palvelun perustivat Sean Rad ja Justin Mateen syyskuussa 2012. Tinder on ladattavissa Androidille ja iOS:lle. Sovelluksen käyttö edellyttää Facebook-profiilia tai puhelinnumerolla rekisteröitymistä ja GPS-paikannusta.
Jotkut hakkaa työkseen alanuolta melkein joka vastaukseen.
Terveen merkki, ajattelet omilla aivoillasi. Unohdat kaikki muut, ei niiden mielipiteillä ole loppujen lopuksi mitään virkaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Hih !
Minä saan ylänuolia kun en puhu jaloista metalleista mutta heti kuin kirjoitan ihmiskunnan maailmankaikkruden avain tai jalohopeaC-l-í-p-p-é-ŕ metalli niin alanuolia syntyy piuhaan tahtiin.
Mä lainailin sun C-l-í-p-p-é-ŕ ketjujasi jo yli 10 wuotta sitten ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Hih !
Mä lainailin sun C-l-í-p-p-é-ŕ ketjujasi jo yli 10 wuotta sitten ..
Sincc
En ymmärtänyt. OLEN TEHNYT C-l-í-p-p-é-ŕ ketjuja vasta vuodesta 2015.
Typerää laittaa alanuoli toisen mielipiteeseen.
Alapeukuttajan ovat vain eri mieltä kanssasi. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää laittaa alanuoli toisen mielipiteeseen.
Perustele?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajan ovat vain eri mieltä kanssasi. Ei muuta.
Tuohon en "ihan" usko. Itse asiassa en usko mihinkään.
Järkisi?