Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut ketään josta et ole voinut päätellä onko mies vai nainen?

Vierailija
21.01.2021 |

Kerran asiakkaanani oli tällainen tapaus ja oli kiusallista kun yrittin pitää kielen keskellä suuta etten puhuttelisi jommaksi kummaksi. Mieheksi paljastui kun kertoi nimensä mutta kädet, olemus ja kasvot oli niin naiselliset, että oli sellainen androgyynisen näköinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat 2 metriä, naiset ovat 1.5 metriä. Joten en ole.

Vierailija
22/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa koulussa uusien ihmisten keskellä luulin erästä tyttöä pojaksi, kunnes opettaja sanoi hänen nimensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin monta ettei se enää ole mitenkään ihmetyksen aihe

Vierailija
24/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuorehko henkilö työasussaan ja ilman nimikylttiä oli sellainen, etten vieläkään tiedä kumpaa sukupuolta hän oli. Äänikin jotenkin... neutraali? Joka tapauksessa hänessä oli sellaista androgyyniä kauneutta/komeutta/hehkua, että oli tosi kiehtovan oloinen henkilö.

Vierailija
25/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran, oli jotenkin hämmentynyt olo, koska sitä ilmeisesti itse otan automaattisesti jonkun roolin riippuen siitä kumman sukupuolen kanssa olen tekemisissä, mutta tämän henkilön kanssa en tiennyt miten päin olisin. Ehkä voisin kehittää roollin siihenkin ;)

Vierailija
26/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kouluretkellä. Hällä oli pitkät hiukset, tuuheat viikset, isot tissit ja möreä ääni. En vieläkään tiedä kumpi oli, mutta ei sillä väliäkään.

Luokkatoverit nauroi hälle ja mua hävetti koska eihän hän mitään olomuodolleen voinut (ainakaan lapsen mielessä) ja hän huomasi naurun. Silti urheasti veti läpi koko retken.

Vierailija
27/27 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa näin kerran ihmisen, joka oli häkellyttävän kaunis mutta täysin androgyynin näköinen. En tiedä kumpaa sukupuolta oli, mutta piirteiltään ja olemukseltaan ylimaallisen kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi