Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä pääsee eroon ihastuksesta?

Vierailija
21.01.2021 |

Olen mennyt ihastumaan erääseen ihmiseen todella pahasti, mutta vähemmän yllättäen häneen ei ole mitään mahdollisuuksia ja siksi tahtoisin vain unohtaa hänet. Hän on kuitenkin suunnilleen ainoa ihminen, jonka kanssa olen missään tekemisissä työn ulkopuolella, joten olen vähän kahden pahan välissä, ollako ihan yksin vai kokea edes jonkinlaista hyväksyntää sellaiselta ihmiseltä jolta tahtoisi paljon enemmän, mutta ei voi sitä saada.

Olen yrittänyt häntä unohtaa ja sulkea pois elämästäni hienovaraisesti, mutta hän ottaa aina yhteyttä ja on oma upea itsensä, ja aina silloin tajuan etten pysty tai oikeastaan halua unohtaa häntä.

Aika raastava tilanne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihastu. Hanki elämä. 

Vierailija
2/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihastunut pleijeriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet ettei olisi mitään mahdollisuuksia? Jos hän itse ottaa sinuun yhteyttä?

Vierailija
4/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän samaa sukupuolta, varattu?

Vierailija
5/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 17 vuotias poika vasta, itse olen nelikymppinen :(

Ap

Vierailija
6/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastumisen tunteesta pääse eroon tahdon voimalla. Vähän niinkuin flunssa tai krapula. Se menee sitten ajan kanssa ohi. Ihastumaan ei myöskään pysty tahdon voimalla. Sellaista se vaan on elämän kemia. Emme olisi täällä, elleivät esivanhempamme olisi olleet ihastuvaista sorttia.

Voin uskoa, että ap:stä tuntuu raastavalta. Itse olen vastaavassa tilanteessa miettinyt seuraavanlaisia kysymyksiä: Mitä oikeastaan haluan ihastukselta? Hyväksyntää? Miksi on hyväksy nykyistä tilannetta? Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos en olisikaan ihastunut häneen? Mikä elämässäni ennen ihastumista oli huonommin? Minkä aukon ihastumisen tunne oikeastaan täyttää? Jos joku asia oli vinksallaan omassa elämässä ennen ihastumista, pitäisikö laittaa ennemmin se asia kuntoon?

Jaksamista tilanteeseen!

Vierailija
7/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on 17 vuotias poika vasta, itse olen nelikymppinen :(

Ap

Mikä suhde sinulla on häneen? Oletko miten tutustunut häneen? Onko hän joku ex-kumppanin poika?

Vierailija
8/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku 17-vuotias poika on yhteydessä yksinäiseen ihmiseen?

Vierailija
9/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku 17-vuotias poika on yhteydessä yksinäiseen ihmiseen?

olisiko joku opettaja-oppilas-tyylinen suhde.

Vierailija
10/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä itse ajattelet, mutta jos minun poikani tapailisi nelikymppistä naista vapaa-ajalla, niin siihen pitäisi olla hyvä syy. Ja jos poikaani ajatellaan siinä mielessä vanhemman naisen ajatuksissa, olisin lievästi sanoen hieman huolissani.

Vierailija
11/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa tuohon joku taikakeino. Terveellinen siis. Joka viikonloppu kun vetää huiviin litrasen leijonan niin kyllä helpottaa. En suosittele silti tätä keinoa.

Vierailija
12/12 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän samaa sukupuolta, varattu?

Varattu.

T. Oikea AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi