Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua roikkuville silmäluomille, en halua leikkaukseen!

Vierailija
21.01.2021 |

Onko kokemuksia kasvojumpasta, tms josta olisi hyötyä roikkuviin silmäluomiin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoide mikä laskee turvotusta

Vierailija
2/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin kyllä muu auta kuin leikkaus. Mikä ei ole yhtään paha juttu, reilu vko saikkua, kipuja ei juurikaan. Kaupassa kyllä katsottiin pitkään, että onkos pikkurouva saanut turpiinsa, mutta se nyt oli pientä mahtavan lopputuloksen rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas lisää kokemuksia leikkauksesta! Minua jännittää, että silmiä ei saa kiinni enää tai ulkonäkö muuttuu radikaalisti huonompaan suuntaan esim. näyttää leikellyltä ja tututkaan ei tunnista.

Vierailija
4/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä olette käyneet leikkauksessa? Paljonko maksoi? Missä kävitte?

Vierailija
5/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käynyt Tallinnassa? Paljonko maksoitte ja voitteko suositella? En usko saavani julkiselta mitään, olen ujo ja kiltti.

Vierailija
6/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkipojat?

Vierailija
7/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva retinol auttaa pikkusen.

Kaverini leikkautti, erittäin hyvä tulos, se itse lähinnä huomasi eron. Mielestäni ei kannata leikata silmän sisäkulmaa jos ei ole ihan pakko, siitä tulee helposti sellaset "pölähtäneet" silmät (Cindy Crawford).

Vierailija
8/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusteippi?

Vierailija
9/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väittää että kurkkuviipaleet silmillä auttaisi, mutta se on humpuukkia. Jalopeno tai habanero viipaleet oikeasti auttavat. Kokeilkaa vaikka ja oletteko muka nähneet silmäpusseja meksikolaisilla.

Vierailija
10/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Mun tätillä on leikattu luomet eikä se mennyt ihan putkeen, toinen luomi jäi kinnaamaan jotenkin, näkyy ylimääräinen ryppy kulmakarvan alla.

Tämä leikkaus arveluttaa todella, sillä se on kai takapuolenkohotuksen jälkeen vaarallisin leikkaus. Se johtuu kai jotenkin siitä mitä kohtaa leikataan ja että sinne voi helpommin mennä bakteereja? 

Mulla ei ole silmäpusseja, vaan roikkuvat yläluomet. Voiko silmänympärysvoide todellakin auttaa tähän?

Vierailija
11/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva retinol auttaa pikkusen.

Kaverini leikkautti, erittäin hyvä tulos, se itse lähinnä huomasi eron. Mielestäni ei kannata leikata silmän sisäkulmaa jos ei ole ihan pakko, siitä tulee helposti sellaset "pölähtäneet" silmät (Cindy Crawford).

Tarkoitatko sellaista hämmästynyttä tai dear in the headlights -ilmettä?

Vierailija
12/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tvshopin dermawandista, toimiiko se nähin?

Vierailija
13/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Mun tätillä on leikattu luomet eikä se mennyt ihan putkeen, toinen luomi jäi kinnaamaan jotenkin, näkyy ylimääräinen ryppy kulmakarvan alla.

Tämä leikkaus arveluttaa todella, sillä se on kai takapuolenkohotuksen jälkeen vaarallisin leikkaus. Se johtuu kai jotenkin siitä mitä kohtaa leikataan ja että sinne voi helpommin mennä bakteereja? 

Mulla ei ole silmäpusseja, vaan roikkuvat yläluomet. Voiko silmänympärysvoide todellakin auttaa tähän?

Se riippuu nyt kuules ihan siitä paljonko roikkuu. Me ei sitä nähdä. Mutta mikään voide ei poista sun ylimääräistä ihoa, jos siitä on kyse. Mikset mene plastiikkakirurgin konsultaatioon? Tutkit ensin vähän taustoja ja valitset sellaisen, jolla on tuosta leikkauksesta paljon kokemusta ja hyvä track record.

Vierailija
14/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomeen jää vähemmän roikkuvaa pulleutta, kun laihduttaa hiukan. Joskus unohdin laittaa silmänympärysvoidetta ja se itse asiassa vähensi myös turvotusta, kun voide oli sellainen, että se silotti ryppyjä turvottamalla.

Toisaalta jos julkisella yrittää päästä leikkaukseen, olisiko parempi lihottaa ja turvottaa kasvonsa niin, että silmäluomet valahtaisivat vielä alemmas? :) Rasvoittuvat luomivaot ovat myös alttiita hiertymille. On jokin mittari sille, minkä verran yläluomi kaventaa näkökenttää, jotta katsotaan haittaavan.

Vierailija
15/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku käynyt Tallinnassa? Paljonko maksoitte ja voitteko suositella? En usko saavani julkiselta mitään, olen ujo ja kiltti.[/quote

Yksityinen plastiikkakirurgi pk-seudulla.

Loistavaa työtä.

En lähtisi Tallinnaan.

Vierailija
16/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomet minulla siis raskaat ja tulee päänsärkyä, kun haittaa näkemistä ja joudun kohottelemaan kulmakarvoja koko ajan. Iän myötä tullut ongelma.

Vierailija
17/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomiplastia Helsingissä yksityisellä plastiikkakirurgilla. Veitsellä, ei laserilla.

Ikäni 58v.

Hinta 1400 eur.

Toipuminen nopea, sair.lomaa 5 pv, joista pidin 2, mukaanlukien operaatiopäivän.

Ilme kirkastui, lopputulos hyvin luonnollinen, olen itseni näköinen, freesimpi vain.

Arvet eivät näy vaikka en olisi edes meikannut.

Vierailija
18/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläluomet minulla siis raskaat ja tulee päänsärkyä, kun haittaa näkemistä ja joudun kohottelemaan kulmakarvoja koko ajan. Iän myötä tullut ongelma.

No huh, minäkin olen kuullut noista habanero hoidoista, joten kannattaisko kokeilla? Varottava ettei mene silmiin.

Vierailija
19/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kääntyä tämän ammattilaisen puoleen

Vierailija
20/20 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa teepusseihin ja vaikka laastarilla kiinni pussien päälle. Auttaa taatusti!