Yllättävät paljon tasokkaita akateemisia naisia matchaa, vaikka olen vain AMK-insinööri
Latasin tinderin kuukausi sitten. Nyt olen saanut reilut 900 likeä (tinder goldilla näen) ja matchannut 157 naisen kanssa. Suurin osa näistä on akateemisia, eikä heitä tunnu yhtään haittaavaan, että olen käynyt alemman koulutustason.
Tuon siis profiilissani selvästi esille että olen insinööri (enkä DI-insinööri). Tätä palstaa selanneena luulin että miehet pariutuu aina "alaspäin" ja tinderissä kukaan normaali mies ei saa montaa matchia, mutta se näyttikin olevan vain trollausta.
M29
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Insinöörikin tienaa sen 4000-5000e jos yhtään kauemmin ollut työelämässä. Enemmän kuin suurin osa akateemisista naisista ikinä.
Minäkin tienaan AMK-insinöörinä 4900€/kk (plus bonukset) ja olen 31v. Toki, olenhan ollut jonkun aikaa jo työelämässä.
Vain ulkonäöllä on väliä, rupsahduksen jälkeen vaihtoon.
Myös kaunis nukke käy.
Pointin piti olla akateemiset keskustelut teemukin ääressä, mutta yllättäen kohtuulliset käytöstavat, ulkonäkö ja hyvä palkka riittää. Joku ristiriita tässä on...
Vierailija kirjoitti:
Mulla 5 matchia vuodessa, 3 botteja ja 2 ei vastannut
Aallon DI
Aallon Tefy tai joku muu burgerilaitos? Aallon kylterit vie kaikki.
Vierailija kirjoitti:
AMK=roskaa. ei olisi pitänyt käydä.
t.amk-insinööri
Minä olen AMK-insinööri ja tienaan tosi kivasti! En onneksi voi jakaa mielipidettäsi.
Aloittaja on surullinen rääpäle joka unelmoi, että voisi olla mies.
Mä olen oikeasti insinööri, mutta sanon olevani palomies, koska kroppa sen uskottavasti sallii.
99% matcheista on heti lettu levällään.
Minullakin on kouluttautuneita naisia kerääntynyt tinderhaaremiini näin amk-inssinä. Suurin osa sellaisia jalat maassa olevia, perhe-elämää haluavia naisia eikä mitään pintaliitäjiä.
Turo teknikko kirjoitti:
Pointin piti olla akateemiset keskustelut teemukin ääressä, mutta yllättäen kohtuulliset käytöstavat, ulkonäkö ja hyvä palkka riittää. Joku ristiriita tässä on...
Ulkonäkö näissä on se hyvin ratkaiseva asia. Jos vielä peruskoulutus, palkka ja tavat ovat kunnossa, niin käytännössä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhä naisinsinööreillä tulee mätsejä
Olen DI nainen ja puoliso löytyi kyllä jo opiskeluaikoina ilman mitään paritusohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kouluttautuneita naisia kerääntynyt tinderhaaremiini näin amk-inssinä. Suurin osa sellaisia jalat maassa olevia, perhe-elämää haluavia naisia eikä mitään pintaliitäjiä.
Kun taas sinä olet keuliva peter pan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen DI nainen ja puoliso löytyi kyllä jo opiskeluaikoina ilman mitään paritusohjelmia.
Niin se oli viestin pointtina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisinsinöörillä niitä mätsejä tulee ihan irl. Opiskeluympäristö on senverran miesvaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisinsinöörillä niitä mätsejä tulee ihan irl. Opiskeluympäristö on senverran miesvaltainen.
Kyllä me tiedämme kun olemme niin uniikkeja lumihiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Ystävänainen kysyi tässä kerran, että miksi minulla ei ole naista.
Ulisin siihen, että kiinnostan naisia kuin ylivuotinen mopsin paska keväällä pientareella.
"Ja höpö höpö" sanoi hän, olen kuulemma hauska, älykäs, tyylikäs ja naama sekä kroppa kunnossa.
Sanailun jälkeen teimme minulle profiilin, hän otti "hyvän kuvan" ja minä kirjoitin tekstin. Toki hän meni mestaroimaan tekstiä "paremmaksi".
Ja tuloksena 2 (kaksi) mätsiä ensimmäisenä päivänä.
Minua huvitti ja nainen oli hämmentynyt.
No ei siinä, näillä mennään.
Eikö kaksi hyvää mätsiä ole erinomainen alku?
Selkeesti profiili hallussa, onnistuneet kuvat, ja varmaan ulkonäköäkin sulla, onnittelut. Insseillä on ihan hyvä maine, työllistyminen ymmärtääkseni aika hyvää.
Insseissä on se hyvä puoli et kiinnostavat ns ”joka suuntaan”. Ei aiheuta red flagia millekään kohderyhmälle isommin vaan on sellanen ”kaikille sopiva” profiili.