Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävät paljon tasokkaita akateemisia naisia matchaa, vaikka olen vain AMK-insinööri

Vierailija
21.01.2021 |

Latasin tinderin kuukausi sitten. Nyt olen saanut reilut 900 likeä (tinder goldilla näen) ja matchannut 157 naisen kanssa. Suurin osa näistä on akateemisia, eikä heitä tunnu yhtään haittaavaan, että olen käynyt alemman koulutustason.

Tuon siis profiilissani selvästi esille että olen insinööri (enkä DI-insinööri). Tätä palstaa selanneena luulin että miehet pariutuu aina "alaspäin" ja tinderissä kukaan normaali mies ei saa montaa matchia, mutta se näyttikin olevan vain trollausta.

M29

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tää ketju. Ketään ei kiinnosta.

sua kiinnosti

Vierailija
22/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset opiskelee keskimäärin helpompia aloja yliopistossa ja tienaa vähemmän.

Tienaako naiset? Minun kokemukseni mukaan naiset opiskelevat uliopistossa jotain kivaa humanismihillulismia harrastuksekseen ja ottavat sitten rikkaan miehen ja jäävät kotiin elämään miehen siivellä.

jos ei taso riitä rikkaaseen mieheen, niin sitten tekee pari kakaraa ja jää elämään tuilla yh:na

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaako naiset? Minun kokemukseni mukaan naiset opiskelevat uliopistossa jotain kivaa humanismihillulismia harrastuksekseen ja ottavat sitten rikkaan miehen ja jäävät kotiin elämään miehen siivellä.

jos ei taso riitä rikkaaseen mieheen, niin sitten tekee pari kakaraa ja jää elämään tuilla yh:na

Eli kauniita ja älykkäitä naisia ei ole

Vierailija
24/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toki on niin kuin aiemmassakin viestissä sanottiin. ne ottavat rikkaan miehen elättämään itsensä

Vierailija
25/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet kokenut tämän?

Vierailija
26/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhä naisinsinööreillä tulee mätsejä

En edes kehtaa kertoa olevani sellainen. Muutama mies on käyny nillittämään ettei voi tapailla naisinsinööriä ja pahin oli että ei voi tapailla naista jolla on auto kun itsellään ei ole. Huvittavinta että kehtasi sitten nää perustelut oikein kertoa. 

Mun pitäis olla jotekin tyhmempi niin sitten ois ok. Ei siinä mitään, meni kyllä totaalisesti mielenkiinto kun nämä perustelut insinööriydestä ja autosta tuli ilmi.

Vierailija
27/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on varaa valita

Vierailija
28/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK=roskaa. ei olisi pitänyt käydä.

t.amk-insinööri

Vierailija
29/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänainen kysyi tässä kerran, että miksi minulla ei ole naista.

Ulisin siihen, että kiinnostan naisia kuin ylivuotinen mopsin paska keväällä pientareella.

"Ja höpö höpö" sanoi hän, olen kuulemma hauska, älykäs, tyylikäs ja naama sekä kroppa kunnossa.

Sanailun jälkeen teimme minulle profiilin, hän otti "hyvän kuvan" ja minä kirjoitin tekstin. Toki hän meni mestaroimaan tekstiä "paremmaksi".

Ja tuloksena 2 (kaksi) mätsiä ensimmäisenä päivänä.

Minua huvitti ja nainen oli hämmentynyt.

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
30/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni insinööri on oikein hyvä enne koulutustaustana. Oletan että insinööriksi valmistuminen vaatii ainakin jonkin verran älliä sekä yritystä ja yleiset työllisyysmahdollisuudetkin on keskimäärin hyvät. Omilta yliopisto-ajoilta on myös jäänyt hyvä kuva insinööreistä ja sen pohjalta valitsen lähtökohtaisesti mieluummin teknillisen alan opiskelijan kuin perus laki- tai kauppisopiskelijan jotka tuppaavat olemaan aika kovan arvopohjan omaavia ja maineen ja mammonan motivoimia. Mutta mainittakoon että kauppatieteilijänä laittaisin myös tradenomille likeä jos olisi profiililtaan kiinnostava. :)

Vierailija
31/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AMK=roskaa. ei olisi pitänyt käydä.

t.amk-insinööri

Etkö päässyt töihin?

T. 3800e/kk 35-vuotiaana ja kohta tulee ylennystä parempiin hommiin

Vierailija
32/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko miesmalli tai sitten aloitus on provo.

Vierailija
33/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni insinööri on oikein hyvä enne koulutustaustana. Oletan että insinööriksi valmistuminen vaatii ainakin jonkin verran älliä sekä yritystä ja yleiset työllisyysmahdollisuudetkin on keskimäärin hyvät. Omilta yliopisto-ajoilta on myös jäänyt hyvä kuva insinööreistä ja sen pohjalta valitsen lähtökohtaisesti mieluummin teknillisen alan opiskelijan kuin perus laki- tai kauppisopiskelijan jotka tuppaavat olemaan aika kovan arvopohjan omaavia ja maineen ja mammonan motivoimia. Mutta mainittakoon että kauppatieteilijänä laittaisin myös tradenomille likeä jos olisi profiililtaan kiinnostava. :)

Fiksut miehet ottaa naisen elättämään.

Vierailija
34/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväpiirissä on montakin paria, jossa nainen on koulutetumpi eli ihan tavallinen tilanne. Omakin mies on kandi ja itse olen tohtori. 

Ja niitä matcheja tulee, koska olet hyvännäköinen ja annat miellyttävän vaikutelman teksteillä.

Vierailija
35/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No insinöörit nimenomaan ovat suosittuja akateemisten naisten keskuudessa. Yleensä hyvä, vakaa tulotaso ja "miehekäs" ala. Itse olen juristi ja mieheni amk-insinööri. Muistan vieläkin ensitreffeillä, kun tuli esille tuo miehen ammatti/koulutus, että se nimenomaan oli positiivinen "yllätys". Useamnalla lääkäri- ja juristikaverilla insinöörimies.

Vierailija
36/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisivat huuhaahumanisteja niin niiltäkin voi tulla tuhnua.

Mikä tämä sun pieru-kiinnostus on, kun tuhnuja haluat?

Vierailija
37/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on varaa valita

Ai että opiskelin turhaan kalliin di-tutkinnon vaikka olisin voinut myös h u o r a t a.

Niin, ei kovin fiksua ollutkaan.

Ymmärrän tuskan, minäkin kävin lääkiksen ihan turhaan.

Vierailija
39/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun koulutus ja tinder. Naiset riviin. Ei naiset sun koulutuksesta välitä. Seksi hoidettu ja hei, hei. Molemmille uutta lihaa kehiin. Et sinä kenenkään koulutuksesta oikeesti välitä. Kone sulle matchaa automaattisesti.

Vierailija
40/56 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänainen kysyi tässä kerran, että miksi minulla ei ole naista.

Ulisin siihen, että kiinnostan naisia kuin ylivuotinen mopsin paska keväällä pientareella.

"Ja höpö höpö" sanoi hän, olen kuulemma hauska, älykäs, tyylikäs ja naama sekä kroppa kunnossa.

Sanailun jälkeen teimme minulle profiilin, hän otti "hyvän kuvan" ja minä kirjoitin tekstin. Toki hän meni mestaroimaan tekstiä "paremmaksi".

Ja tuloksena 2 (kaksi) mätsiä ensimmäisenä päivänä.

Minua huvitti ja nainen oli hämmentynyt.

No ei siinä, näillä mennään.

Niin? Olen nainen ja saanut 2kk 15 matchia. Tykkään 1-10 miehestä päivässä. Monen näköisistä ja kokoisista.

Olen vähän pettynyt koska täällä mulle luvattiin että tasoani paremmat miehet jonottaisivat panemaan. *dramaattinen huokaus *

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä