Yllättävät paljon tasokkaita akateemisia naisia matchaa, vaikka olen vain AMK-insinööri
Latasin tinderin kuukausi sitten. Nyt olen saanut reilut 900 likeä (tinder goldilla näen) ja matchannut 157 naisen kanssa. Suurin osa näistä on akateemisia, eikä heitä tunnu yhtään haittaavaan, että olen käynyt alemman koulutustason.
Tuon siis profiilissani selvästi esille että olen insinööri (enkä DI-insinööri). Tätä palstaa selanneena luulin että miehet pariutuu aina "alaspäin" ja tinderissä kukaan normaali mies ei saa montaa matchia, mutta se näyttikin olevan vain trollausta.
M29
Kommentit (56)
Kunnon japanilainen matcha on hyvää. Ei saa hauduttaa liian kuumassa.
Jos ulkonäkö on kunnossa, niin se on siinä.
Oletko Jeff Seid? Silloin naisia ei haittaa vaikka olisi putkimies.
Insinöörikin tienaa sen 4000-5000e jos yhtään kauemmin ollut työelämässä. Enemmän kuin suurin osa akateemisista naisista ikinä.
Ties vaikka löytäisit sieltä itsellesi MINISTERIN ja pääsisit naimisiin.
Mulla 5 matchia vuodessa, 3 botteja ja 2 ei vastannut
Aallon DI
Näin ohimennen pakko mainita, kävin treffeillä viime kesänä yhden nuoren AMK-insinööriopiskelijan kanssa ja en voi muuta kuin kehua.
Oli fiksu, maanläheinen, rehellinen, tasa-arvoinen mutta samalla herrasmies.
Hyvännäköinen ja urheilullinenkin oli vielä. Sain myös sellaisen kuvan että läheiset ja perhe ovat hänelle tärkeitä.
Suomalainen mies parhaimmillaan! ❤️
Mitenköhä naisinsinööreillä tulee mätsejä
Useimmissa yliopistoissa taitaa olla naisenemmistö, joten ei mikään ihme.
Mikä vika insinööreissä muka on? Itsekin sellaisen Tinderistä löysin itselleni :) Olen itse lääkäri.
Ei tarvitse ottaa kymppitonneja velkaa eikä myydä itseään jos ottaa miehen.
Naiset opiskelee keskimäärin helpompia aloja yliopistossa ja tienaa vähemmän.
Vaikka olisivat huuhaahumanisteja niin niiltäkin voi tulla tuhnua.
Lopeta jo tää ketju. Ketään ei kiinnosta.
Tinderin koodi vaan bugaa. Oikeassa elämässä sinun pitäisi olla DI niinkuin Markku.
Minä olen DI enkä saa matcheja juuri koskaan. Taisin valita väärin.