Sanokaa ei vanhentava meikki yli 40 vuotiaalle?
Kommentit (26)
Pohja kuntoon, eli iho hehkuvaksi. Kuori ihoa kerran viikossa. Käytä seerumia (ei tarvitse päivittäin). Kevyt meikkivoide joka on ihon sävyyn sopiva (missä on myös aurinkosuoja). Jos sinulla on vaaleat hiukset, Käytä tummanvaaleaa kulmaväriä. Jos tummat niin melkein mustaa. Älä piirrä kulmiksi tummia selkeärajaisia tai liian kaarevalinjaisia viivoja vaan piirrä tavallaan 'lisäkarvoja' kulmiin hennosti melko suoralinjaisiksi ja siipimäisiksi. Kulmat saavat olla vähän paksummat kuin normisti muttei liian silmiinpistävät tai tummat. Älä tee kulmien väliin liian tiivistä rakoa. Sipaise postiin koralliin tai roosaan vivahtavaa poskipunaa. Pohjusta luomet pohjustusvoiteella ja laita ensin liikkuvalle luomelle kultaisen vaaleaa luomiväriä ja silmäkulmiin tummanruskeaa luomiväriä. Häivytä hyvin. Rajaa silmät nestemäisellä rajauskynällä luonnollisella ruskealla tai tummanharmaalla. Laita ripsiä pidentävää maskaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän omasta värityksestäsi lisää.
Vaalea olen, vaaleat kulmat, tuntuu ihan värittömältä ilman meikkiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän omasta värityksestäsi lisää.
Vaalea olen, vaaleat kulmat, tuntuu ihan värittömältä ilman meikkiä.
Ap
Kulmiin ehdottomasti kestovärjäys, tekee ilmeestä ryhdikkäämmän. Suosittelen panostamaan muutamaan hyvään tuotteeseen, liian raskaat, pakkelimaiset tuotteet kannattaa unohtaa.
Youtubessaa on tosiaan paljon tutoriaaleja aiheeseen. Yleisesti natural make up-look on nuorekkain. Suosittelen minäkin myös kulmien kestovärjäämistä, se on kotonakin helppoa. Tässä yksi video, joka demonstroi hyvin, miten yksinkertaisilla jutuilla saa ilmettä parannettua.
Kulmia oon yrittänyt kestovärjätä ja aiemmin onnistui mutta nyt tuntuu ettei väri enää tartu. Ja lisäksi kulmat on vähentyneet.
Ap
Tää oli kasarilla. :D