Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole minkäänlaista pelisilmää väkijoukoissa liikkuessaan

Vierailija
21.01.2021 |

Kävellään kaverin kanssa vierekkäin ja vastaantulija joutuu kävelemään lumipenkassa. Ihmettelen, liikkuuko näiden ihmisten päässä mitään muuta kuin minä, minä, minä ja mun p3rse.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan aikuiset ihmiset. Hyvä etteivät kädestä pidä kiinni etteivät vaan joudu erilleen väistäessään.

Vierailija
2/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa. Elämässä on suurempiakin murheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Suomessa. Esim New Yorkissa tulisi aika äkkiä nyrkistä tai veitsestä.

Vierailija
4/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä muuallakin kun pk-seudulla?

Vierailija
5/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lumipenkkaan vaan kävele reunassa suoraan eteenpäin ja valmistaudu törmäykseen. Mieluiten niin, että kädessä on jokin kova esine, kuten sateenvarjo, joka sopivasti osuu leveästi kävelijän kylkeen.

Vierailija
6/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulle mäkätettiin, kun ihan surutta tungin itseni sisätiloissa käytävällä kävelevän kanalauman läpi. Eivät keksineet parempaakaan ratkaisua, kun kysyin, miten olisin pystynyt ohittamaan heidät. Seinästä seinään kulkivat.

Vierailija
7/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei haittaa, mutta se että yritetään ohittaa eli väistää väärälle puolelle. Väistä oikealle. Pieni sivuttain liike oikeaan suuntaan, niin kulkeminen sujuu. Myös muista oikeanpuoleinen liikenne myös kävellen ja jalkakäytävällä, kauppojen käytävillä yms. Se on sivistystä.

Vierailija
8/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tätä muuallakin kun pk-seudulla?

Nimen omaan juuri muualla .

Vierailija
9/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kans ärsyttäviä, jotka jää seisomaan ovien eteen tai keskelle kulkuväylää

Vierailija
10/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ei haittaa, mutta se että yritetään ohittaa eli väistää väärälle puolelle. Väistä oikealle. Pieni sivuttain liike oikeaan suuntaan, niin kulkeminen sujuu. Myös muista oikeanpuoleinen liikenne myös kävellen ja jalkakäytävällä, kauppojen käytävillä yms. Se on sivistystä.

XDDDDDDDDDDDD Minä kuljen aina oikealla puolella, koska se vain tuntuu mukavammalta, en edes tiedä miksi. Kiva tietää, että olen sivistynyt mieltymykseni takia XDDDDD

Vierailija
11/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua haittaa. Elämässä on suurempiakin murheita.

Taidat itse olla tila-ahmatti!

Vierailija
12/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDDDDDDDDDDD Minä kuljen aina oikealla puolella, koska se vain tuntuu mukavammalta, en edes tiedä miksi. Kiva tietää, että olen sivistynyt mieltymykseni takia XDDDDD

Sulla jää taas CapsLock päälle, ootko huomannu?

Vierailija
13/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä mä asun tätä ilmiötä esiintyy valittetavan paljon, erityisesti yhdellä todella pitkällä kävelytiellä. Bonuksena lapsiperheet, hyökkäysvankkurit sekä pulkkakulkueet, joita kuljetetaan etanavauhdilla. 

Vierailija
14/14 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtykää äkisti juuri ennen kohtaamista. Mahdollisimman äkisti, ja vielä jos hyppäätte hieman ja päästätte lempeän karjahduksen, lupaan että  kaikki väistävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme