Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole minkäänlaista pelisilmää väkijoukoissa liikkuessaan
Kävellään kaverin kanssa vierekkäin ja vastaantulija joutuu kävelemään lumipenkassa. Ihmettelen, liikkuuko näiden ihmisten päässä mitään muuta kuin minä, minä, minä ja mun p3rse.
Kommentit (14)
Ei se minua haittaa. Elämässä on suurempiakin murheita.
Kyllä, Suomessa. Esim New Yorkissa tulisi aika äkkiä nyrkistä tai veitsestä.
Onko tätä muuallakin kun pk-seudulla?
Älä mene lumipenkkaan vaan kävele reunassa suoraan eteenpäin ja valmistaudu törmäykseen. Mieluiten niin, että kädessä on jokin kova esine, kuten sateenvarjo, joka sopivasti osuu leveästi kävelijän kylkeen.
Kerran mulle mäkätettiin, kun ihan surutta tungin itseni sisätiloissa käytävällä kävelevän kanalauman läpi. Eivät keksineet parempaakaan ratkaisua, kun kysyin, miten olisin pystynyt ohittamaan heidät. Seinästä seinään kulkivat.
Tuollainen ei haittaa, mutta se että yritetään ohittaa eli väistää väärälle puolelle. Väistä oikealle. Pieni sivuttain liike oikeaan suuntaan, niin kulkeminen sujuu. Myös muista oikeanpuoleinen liikenne myös kävellen ja jalkakäytävällä, kauppojen käytävillä yms. Se on sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä muuallakin kun pk-seudulla?
Nimen omaan juuri muualla .
Ne on kans ärsyttäviä, jotka jää seisomaan ovien eteen tai keskelle kulkuväylää
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei haittaa, mutta se että yritetään ohittaa eli väistää väärälle puolelle. Väistä oikealle. Pieni sivuttain liike oikeaan suuntaan, niin kulkeminen sujuu. Myös muista oikeanpuoleinen liikenne myös kävellen ja jalkakäytävällä, kauppojen käytävillä yms. Se on sivistystä.
XDDDDDDDDDDDD Minä kuljen aina oikealla puolella, koska se vain tuntuu mukavammalta, en edes tiedä miksi. Kiva tietää, että olen sivistynyt mieltymykseni takia XDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua haittaa. Elämässä on suurempiakin murheita.
Taidat itse olla tila-ahmatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDDDDDDDDDDDD Minä kuljen aina oikealla puolella, koska se vain tuntuu mukavammalta, en edes tiedä miksi. Kiva tietää, että olen sivistynyt mieltymykseni takia XDDDDD
Sulla jää taas CapsLock päälle, ootko huomannu?
Täällä missä mä asun tätä ilmiötä esiintyy valittetavan paljon, erityisesti yhdellä todella pitkällä kävelytiellä. Bonuksena lapsiperheet, hyökkäysvankkurit sekä pulkkakulkueet, joita kuljetetaan etanavauhdilla.
Pysähtykää äkisti juuri ennen kohtaamista. Mahdollisimman äkisti, ja vielä jos hyppäätte hieman ja päästätte lempeän karjahduksen, lupaan että kaikki väistävät.
Joo, ihan aikuiset ihmiset. Hyvä etteivät kädestä pidä kiinni etteivät vaan joudu erilleen väistäessään.