Voiko olla mahdollista, että maskin käytöstä
Sivastuttaa ja nenä vuotaa? Ei ennen maskin käyttöä nenä vuotanut!
Kommentit (19)
Mulla on huulet jatkuvasti rohtunut ja kurkussa tuntuu karvaalta ja kutittaa. Maskit on vaarallisia
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huulet jatkuvasti rohtunut ja kurkussa tuntuu karvaalta ja kutittaa. Maskit on vaarallisia
Mulla samoja oireita!
AP.
Joo. Ja nenän ja suun limakalvot kuivuvat.
MIetityttää kuinka ne terveydenhuollossa oikein pärjäävät maskiensa kanssa.
Vai onko siellä koulutuksen aikana jo maskitestausta ja ne putoavat pois koulutuksesta elleivät pysty käyttämään maskeja työpäivänsä aikana.
No kun hengität mikromuovikuituja ympäri vuorokauden, niin kai se jossain tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
MIetityttää kuinka ne terveydenhuollossa oikein pärjäävät maskiensa kanssa.
Vai onko siellä koulutuksen aikana jo maskitestausta ja ne putoavat pois koulutuksesta elleivät pysty käyttämään maskeja työpäivänsä aikana.
Meillä oli suojavälinekoulutus. Sitä maskia ei pidetä jatkuvasti ja se vaihdetaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa on oletettavasti ollut myös silloin, kun olet pitänyt huivia kasvojesi edessä. Vai olisiko kuitenkin kyse jostakin muusta kuin maskista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa on oletettavasti ollut myös silloin, kun olet pitänyt huivia kasvojesi edessä. Vai olisiko kuitenkin kyse jostakin muusta kuin maskista :D
Miksi huivia pidettäisiin kasvojen edessä? En minä ainakaan pidä...
Voi, jos maski on homeessa, likainen tai pesty allergisoivalla pesuaineella. Pelkkä kunnossa oleva maski ei sitä tee. Päinvastoinz.
Esim astmaatikot käyttää normaalisti maskia koska se Suojaa pakkaselta ja hiukkasilta jotka aivastuttaa ja yskittää.
Maski kuivattaa limakalvoja ja eikös sillon tule helpommin infektioita?
Mulle tuli noita samoja oireita, sen jälkeen en ole käyttänyt maskia muutakuin julkisissa jos muistan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos maski on homeessa, likainen tai pesty allergisoivalla pesuaineella. Pelkkä kunnossa oleva maski ei sitä tee. Päinvastoinz.
Esim astmaatikot käyttää normaalisti maskia koska se Suojaa pakkaselta ja hiukkasilta jotka aivastuttaa ja yskittää.
Käytän ihan näitä sairaalan maskeja. Naama näppylöillä, huulet rohtuu, yskittää, kutittaa. Se niiden terveellisyydestä.
Outoa. Minä olen allerginen vaikka mille, olen herkkä, mutta maski ei aiheuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ihan näitä sairaalan maskeja. Naama näppylöillä, huulet rohtuu, yskittää, kutittaa. Se niiden terveellisyydestä.
Niin, koronatartunta siihen haittaa nähden on pienempi paha, vai?
Vierailija kirjoitti:
https://m.soundcloud.com/user-222860353/masks-are-destroying-your-brain…
Voi voi meidän kirurgeja. Osaavatko he enää edes leikata?
Mulla maskit aiheuttaa pitkän kivuliaan erektion, priapismin.
Millä mahtaa olla maskit käsitelty, että pysyvät kuosissa.
Pitää pyrkiä vähäiseen käyttöön, eli pysyä ulkona ja kotona
Kyllä.
Lopeta välittömästi.