Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman laittaisit vauvalle 1-vuotis kuvaan päälle?

Vierailija
03.08.2006 |

Samettihaalarit aikomus laittaa ja niiden kanssa sitten valkea lyhythihainen kauluspaita vaiko kivanvärinen ja raidallinen kaulukseton paita?

Vai minkälaisen asun itselaittaisit/olet laittanut 1-vuotiaalle pojalle valokuvaan päälle?

Onpa muuten turhamainen kysymys, mutta kysynpä silti.. :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosisin jotain rentoa joissakin kuvissa, tyyliä pienet shortsit ja t-paita, varsinkin jos on sellaiset ihan pullukat käsivarret ja reidet. Ja paljaat varpaat, ei kengänpohjia...

Vierailija
2/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne samettihaalarit sitten kuvassa jäykän näköiset? Kerkesin jo ostaa, mutta onhan niille tietysti muutakin käyttöä...

Ei mitään hajua että " pitäisikö" olla jokin juhlava-asu, vai mitä, ettei sitten alkaisi harmittaa asuvalinta. Antakaa vinkkejä ja kertokaa mitä itse puette poikalapselle päälle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kahdet vaatteet mukana, kun en osannut päättää, rennot ja juhlavat. Ajattelin kysyä valokuvaajalta mielipidettä. Hän oli sitten sitä mieltä, että otetaan molemmissa asuissa ja olikin sitten tosi kiva idea. Aivan huippuihania kuvai saatiin.

Vierailija
4/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten onnistui kuvaajan lopuksi ottavat kuvat, joissa pojalla oli pelkkä vaippa!

Vierailija
5/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, niin voi ottaa vaikka parissa asussa kuvia.

Vierailija
6/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina on otettu kuvat kauluspaidat ja farkut/sammarit tms. päällä (ei siis ihan juhlavana, juhlissa heillä on suorat housut ja kravatit)..

kivoja on kuvat " pyhävaatteissa" , en halua niistä tavallisia arkikuvia koska niitä riittää omalla kameralla otettuina

Vierailija
7/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meilläkin on otettu jotain rentoja kuvia haalareissa tai ilkosillaan.

Vierailija
8/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostettu valmis juhlapukuhaalari jossa kissimirri kaulassa? Minusta ne ei ole kivoja..

ap

Vierailija
9/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan lapsellinen ja varmasti hauskannäköinen.

Itse tykkään lapsilla juuri haalareista.

Itse en laittaisi kauluspaitaa, koska sellaista emme arkisin käytä.

Kuvassa lapsi saisi olla ihan itsensä oloinen ja näköinen.

Vierailija
10/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sopivan lapsellinen ja varmasti hauskannäköinen.

Itse tykkään lapsilla juuri haalareista.

Itse en laittaisi kauluspaitaa, koska sellaista emme arkisin käytä.

Kuvassa lapsi saisi olla ihan itsensä oloinen ja näköinen.

Tykkään myös haalareista ja jotain tuollaista varmaan itsekin laitan pojalle noin vuoden päästä :-)

Vierailija
11/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen ja musta eivät näytä hyvältä kuvissa.

Vierailija
12/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pojalla oli pelkät farkkuhaalarit ja paljaat käsivarret ja varpaat,

näytti ihanan pullukoilta ne paljaat osat!

mutta saahan sinne ottaa vaikka 2 tai 3 erilaista asua,

itse halusin vaan yhdet " vaatteet" ...

Vierailija
13/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan poika tosi söötti haalareissa ja raitapaidassa, jotenkin niin kotoinen ja lämmin asu. Kauluspaita on myös hyvä, heti tekee asusta juhlavamman. Mutta ehkä värillinen paita tuo vähän ilmettä kuvaan.

Pitääpä näyttää vielä miehellekin asua ja kuulla mitä hän sanoo, voipi olla että haluaakin jonkin " hienon juhla-asun" .. Ja voisihan sellainenkin olla hieno, mutta jäisi sitten muuten käyttämättä, ja tuntuisi että lapsi näyttäisi sitten kuvissa " vieraammalta" ..

Vierailija
14/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin ajatellen sen t-paidankin olis voinut jättää pois. Kun nyt kuitenkin on kyse " kesäpojasta" (= heinäkuulla syntynyt).

Tykkään rennoista ja raikkaista vaatteista lapsella muutenkin.

Mä valitsisin noista sun vaihtoehdoista samettihaalarin kanssa sen raitapaidan.

Vierailija
15/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaalean ruskea, ei siis beige vaan vähän kuin sinapin ruskea mutta ei yhtään ällö..

ap

Vierailija
16/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parhaat on just jotkut mageet sammarit, joku tyylikäs paitis ja mahdollisesti slipoveri. Näin kesällä sellainen asu ei kyllä ole kiva. Ei siis mitään tummaa puku-lookia, vaan rentoa, mutta tyylikästä.

Mun mielestä ne samettihaalarit kuulostaa tosi kivoilta.

Vierailija
17/17 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yritetty saada mitään tosi teennäistä " Pyhäkamppeissa, jakaussivulla" -kuvia vaan lapsi oli kuvassa ihan arkinen oma itsensä.

Toki vaatteet oli " ostettu" 1-vuotispäivää ajatellen, mutta ei mitään sellaista vaatetta mitä ei käytetä kuitenkaan sitten enää (kuka ny jotain villaslipoveria ja kauluspaitaa pitää tällaisilla keleillä ja kun kasvaa tuo ipana kohisten muutenkin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän