Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtoripsistä kysyttävää :)

Vierailija
03.08.2006 |

Siis laitetaanko omiin ripsiin ensin ripsari ja sitten irtoripset siihen " päälle" ? Laitetaanko ripsaria myös näihin irtoripsiin vai pelkästään omiin? Lähtevätkö ripset helposti irti, toisin sanoen onko pelkoa että tippuvat poskille kesken illan? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ainakin meni siitä liimasta (joka, siis pakkauksessa tuleva, muuten on aika surkee) ihan tahmaseksi ym ne ripset kun jouduin niiden kanssa häseltämään monta kertaa.. pesin sitten ihan nestesaippualla, mutta ei ne ole ihan entisensä näköiset kyllä.

Vierailija
2/11 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kuullut vastaavaa.

Kun esim. Lumenen silmämeikinpoistoaineella ottaa silmämeikin pois, tulee painaa vaan hetken niitä ripsiä. Meikit ja irttarit lähtevät nätisti pois. Muutama hellä, lisä painallus niin lähtee liimarippeet. Mitään erityistä hankausta ei saisi silmälle kohdistua.

En sitten tiedä, onko nämä pakkauksen mukana olevat tökötit jotain extra jämähtäviä - niitä en ole käyttänyt.

t-14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaisen vinkki: ne pakkauksissa olevat liimat on ihan susia. Meikkaajat käyttävät yksittäin myytävää liimatuubia. Myy esim. Stocka.

Vierailija
4/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin pysyivät tosi hyvin paikallaan ja avarsivat katsetta tosi paljon, ts. silmät näytti valtavan isoilta, tykkäsin kovasti. =) Käsittääkseni meikkaaja meikkasi silmät ensin ihan normaaliin tapaan ja ihan lopuksi liimaili irtoripsiä omien sekaan, mutta en kyllä ole ihan sataprosenttisen varma...

Vierailija
5/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en laittanut ripsaria laisinkaan, vain suoraan liimasin tekoräpyttimet. Mutta eiköhän noita ole monta tapaa. Riippuu varmaan myös siitä, millaiset ne ripset on.

Vierailija
6/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitään yksittäisiä ripsiä, vaan koko silmän levyinen ripsihässäkkä :) No, täytyy varmaan kokeilla miten tulee paras tulos, sillähän se kai selviää ;)

Kaikkea sitä tuleekin ostettua!!

Vierailija
7/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö ne ripset sitten hyvin paikallaan? Ja miten helppo ne on irrottaa kun sen aika on? Pestäänkö/putsataanko niitä jotenkin siitä liimasta?!

*ihan pihalla kun ei tuossa mitään erityistä ohjetta mukana tullut....*

-ap

Vierailija
8/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ne lähti ihan vaan vetäsemällä irti, rapsuttelin niitä liiman jämiä sitte irti, ei siinä sen kummempaa. Itse olin tosiaan lavalla silloin. Nyt kiinnostaa, miltä näyttää jos laittaa ihan siviilikäyttöön. :p Kenties en sitten valkkaa niitä tuuheimpia ja pisimpiä glitter-ripsiä.

Hauskaa iltaa sulle ripsien kanssa!

Vierailija
9/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla on tässä vielä huominen aikaa koheltaa ripsieni kanssa ;P

Vierailija
10/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pietään peukut pystyssä bd, että pysyy ripset naamassa!

Vierailija
11/11 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se nyt mikään katasrofi olis vaikka tippuisikin.... :)