Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskittomat/rokottamattomat yksityiseen terveydenhoitoon?

Vierailija
21.01.2021 |

Pitäisikö maskin käytöstä ja koronarokotteesta kieltäytyvät ohjata yksityisen terveydenhuollon piiriin? Julkisella puolellahan esim. tupakoivien ja alkoholistien hoitoa on rajattu.

Maskittomat/rokottamattomat yksityiseen terveydenhoitoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit kuuluvat samaan joukkoon, ett sinullekin, tervemenoa.

Vierailija
2/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä menisin hoitamaan parkinsoniani tai migreeniä yksityiselle koska ei ole maskia? No totta hitossa. Meidän kunnassa toimiikin jo erikoissairanhoito yksityisenä ostopalveluna. Mielelläni siirrän kaiken yksityiselle erikoislääkärille pois tk puoskareiden ulottuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa sairauksista on "itse aiheutettuja" - elintavat takana niin monessa kroonisessa vaivassa.

Samalla logiikalla yhtäkään ylipainoista ei pitäisi hoitaa julkisella, jos kauppakuitissasi on ikinä karkkia/jäätelöä niin yksityiselle hammaslääkärille vaan mars mars!

Itse aion rokotteen ottaa, ja toivon että suurin osa ihmisistä "tulee järkiinsä" ja sen ottaa, mutta ennen muuta, tulee järkiinsä ja keskittyy oman elämänsä tekemisiin ja lopettaa toisten rokotteiden/hammashuollon/jne kyttäämisen.

Vierailija
4/4 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan paikkaan kuin ylipainoiset, elintasosairauksista kärsivät, juopot, narkit, tupakoitsijat ja muut itse vaivansa aiheuttaneet. Sitäkö aloittaja tarkoittaa, vai onko korona joku poikkeus?

Lisäkysymyksenä: Haluaako aloittaja, että koronan saaneet eivät hakeutuisi hoitoon vaan pyörisivät tartuttamassa muita? Harva koronaan sairastunut tarvitsee minkäänlaista terveydenhoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä