Miksi Pohjanmaa on hörhökeskittymä?
Hopeaveden käyttäjät, rokotevastustajat, salaliittohörhöt...?
Kommentit (42)
Samaa voisi tietysti kysyä Helsingin Kalliosta.
Vierailija kirjoitti:
lahkot, puukkojunkkarit, Lapuan Liike jne.
Taitaa olla verissä.
Nämä kuuluu Etelä-Pohjanmaalle, ei Pohjanmaalle.
No lahkolaisia ja herätysliikkeitä kyllä on myös Pohjanmaalla ja Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla
Pohjanmaalla asuu paljon kommunisteja.
Pohjanmaalla eli tuolla Vaasan alueella on paljon ruotsinkielisiä, jotka saa noi höpötykset Ruotsin puolelta.
Ehkä siellä on niin paljon lapsia. Eihän kaikkia lapsia tarvitsekaan rokottaa, vain ne mitkä haluaa pitää. :)
Ainahan ne on olleet kovasti ääriliikkeiden ja hihhulitoiminnan perään. Joku geneettinen ongelma, tai ehkä vedessä on jotain kummaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla verissä.
No lahkolaisia ja herätysliikkeitä kyllä on myös Pohjanmaalla ja Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaalla
Eikö Etelä-Pohjanmaa olekaan Pohjanmaata? Olen aina kuvitellut että Pohjanmaa koostuu Etelä-, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaasta.
Sieltä on fiksuimmat muuttaneet viime vuosisadan alussa Amerikkaan.
Maisema on liian laakeaa
Vedessä ei kai ainakaan ole mitään vikaa. Olen muuttanut Pohjanmaalle, eikä minusta ole tullut mitään tällaista hörhöä ja katson näitä hörhöjä ja rokotevastaisia kyllä kieroon vieläkin. Olen asunut täällä pian 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla verissä.
Eikö Etelä-Pohjanmaa olekaan Pohjanmaata? Olen aina kuvitellut että Pohjanmaa koostuu Etelä-, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaasta.
Pohjanmaan maakunta on se Vaasan seutu.
Pohjanmaa=
Etelä-pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Pohjois- Pohjanmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla verissä.
Mää oon aina aatellu että Uusimaa alkaa Jyväskylän alapuolelta.
Tampereella pelätään vieläkin pohjalaisia
Noilla pienillä ruotsinkielisillä paikkakunnilla on lsiäski joku ihmeellinen l e s T A lahko, eli kyllä siellä on todella hörhöä porukkaa.
Siellä on hillunut se karismaattinen hörhöilijä, joka on saanut kulttityyliin uskollisia seuraajia. Ja kun yhden huuhaan uskoo, uskoo helposti toisenkin. Ketjureaktio.
Taitaa olla verissä.