Vieläkö Suomessa on muotia kulkea nilkat paljaina?
Asun ulkomailla ja täällä se alkaa olla nuorison keskuudessa out. Samoin pillifarkut. Kaupoissakin näkee nyt lähinnä suoraa farkkumallia tai jopa lahkeesta levenevää ja lahkeet ovat pitkät. Itse en enää pillifarkkuja pitäisi enkä kulkisi nilkat paljaana. Toivottavasti tuo muoti menee Suomessakin ohi ettei tarvi teinien palelluttaa jalkojaan pakkasessa. Kertokaa niille että tuo muoti meni jo.
Kommentit (8)
On vissiin. Just sillon lumimyräkän jälkeen täällä Vantaalla hyppäsi bussista tyttö tennareissa ja ilman sukkia suoraan lumipenkkaan. Meinas vielä mennä nurin, kun räpläs samalla kännykkää... Huh mikä muoti :O
Vierailija kirjoitti:
On vissiin. Just sillon lumimyräkän jälkeen täällä Vantaalla hyppäsi bussista tyttö tennareissa ja ilman sukkia suoraan lumipenkkaan. Meinas vielä mennä nurin, kun räpläs samalla kännykkää... Huh mikä muoti :O
Mä näin uimarannan parkkipaikalla teinitytön jolla oli jalassa talvisaappaat. Oikeasti siis ei tennareita, vaan talvikengät joissa oli varttakin melkein 10 cm. Jalassa oli löysät Adidas-verkkarit joiden lahkeet oli nostettu ylös runttuun niin että säärtä jäi näkyviin kenkien varren mitasta huolimatta. :D Takki auki, ei pipoa ja puhelin kädessä jolloin ei tietenkään voi käyttää hanskoja. Pakkasta 10 astetta.
Mä jotenkin sympatiseeraan teinejä. Niin saatanan tyhmiä laumasieluja että hirvittää. Olin itse samanlainen aikanaan.
Eiköhän tuo ala olla jo ohi, ainakin omat teit käyttävät valkoisia tennissukkia (tulee niin ysäri mieleen!) tai sitten tennareiden kanssa villasukat lahkeiden päälle.
Monet teinit ovat niin köyhästä perheestä, ettei ole varaa seurata trendejä. Onneksi on tämä muoti, johon käy liian lyhyeksi jääneet housut, eikä kukaan huomaa mitään.
Surullista katsottavaa nämä talvikengättömät teinit. Talvikenkiäkin löytyy ihan joka makuun, joten ei pidä olla siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Monet teinit ovat niin köyhästä perheestä, ettei ole varaa seurata trendejä. Onneksi on tämä muoti, johon käy liian lyhyeksi jääneet housut, eikä kukaan huomaa mitään.
Surullista katsottavaa nämä talvikengättömät teinit. Talvikenkiäkin löytyy ihan joka makuun, joten ei pidä olla siitä kiinni.
Todennäköisesti niillä talvikengittömillä on kyllä asianmukaiset jalkineet kotona.
3
Seuraava trendi on vastakohta, tietysti.
Lahkeet kuin purjeet ja 10 senttiä liian pitkät.
Ja risat.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ala olla jo ohi, ainakin omat teit käyttävät valkoisia tennissukkia (tulee niin ysäri mieleen!) tai sitten tennareiden kanssa villasukat lahkeiden päälle.
Joo, nämä valkoiset tennissukat on ollut joku juttu varsinkin urheilijoilla jo pari vuotta, niin myös meidän teinillä.
On muotia.