Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korpiklaani - kuunteletko sen musaa?

Taisin pimahtaa
21.01.2021 |

Olen 52-vuotias ja IKINÄ en olisi kuvitellut, että alan kuunnella moista musiikkia ja vielä TYKÄSTYN siihen! Ei kaikki ole hyviä mutta ainakin nyt "leväluhta", "mylly" ja "sanoton maa" on tosi hyviä. Epäilen mielenterveyttäni mutta yleensä kuuntelen ihan mitä tahansa musiikkia mikä vain kuullostaa hyvälle. Mitään suosikkia ei sillen ole. Ei lauluista eikä pändeistä. Mutta tämän tyylinen musiikki EI KOSKAAN ole ollut minun juttuni. Tämä pändi yllättäen sitten kolahti kun "juutube" sitä mulle vain ehdotteli. En ollut edes kuullut ko. pändistä ennen.

Kuunteletko itse ja minkä ikäinen olet? Tykkäätkö yleensä tuon tyylisestä vaiko vain tämä on sen mitä jaksat kuunnella? Mitä muut tyylisi ovat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Trumpin puolella? Jos on voisin harkita kuuntelevani. Kommunisti musiikki ei kiinnosta!

Vierailija
2/3 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin satunnaisesti kuunnellut Youtubesta. Oikein hyvä bändi. Olen 38v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias nainen ja kuunnellut Korpiklaania n. 17-vuotiaasta asti. On ihan ehdottomasti yksi lempibändeistäni, todellista hyvänmielenmusiikkia. Odotan uutta levyä innolla ja liputkin on julkkarikeikalle, joka tosin koronan takia on nyt siirretty. Hyvä livenä, vaikka Jonne aina unohtaakin sanat jossain kohtaa :D

Kuuntelen pääasiassa metallia laidasta laitaan, poissulkien numetal ja uudehkot bändit tyyliin Five Finger Death Punch. Pidän hitusen mustemmasta metallista ja Korpiklaani taitaa olla ainoa folkmetal-bändi jota kuuntelen.