Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tasoitatte latvoja, jos teillä on pelkkä tasapitkä malli tai hyvin yksinkertainen leikkaus?

Vierailija
20.01.2021 |

Itellä on olkapäille asti tasapitkät hiukset eli ei mitään erityistä mallia. Siitä huolimatta käyn kampaajalla tasaamassa latvat parin tai korkeintaan kolmen kuukauden välein. En värjää koskaan.

Tuli yhen kaverin kanssa tästä puhetta, ja hänen mielestään se on oudon usein ottaen huomioon tasapitkän hiusmallini.

Itse taas tykkään, että latvat on aina skarpin näköiset. Inhottaa, jos latvat hapsottaa vähäsenkin ja siksi leikkaan usein. Makuasioita siis.

Miten usein te tasaatte latvoja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelisen kertaa vuodessa. Nyt korona-aikaan olen tasoitellut latvoja itse. Värjään myös n. 6 viikon välein juurikasvun.

Vierailija
22/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta Ralli kirjoitti:

Pitkien hiusten omistajien pitäisi  katsoa varmaan ainakin puolen välein, miltä heidän hiustensa latvat näyttävät. Hiuksiahan irtoilee ja uusia kasvaa tasaiseen tahtiin ja siitä syystä päässä on eripituisia hiuksia. Kauneimmillaan hiukset ovat, kun niiden latvat ovat tasapitkät. Tekisi mieli joskus sanoa jollekin, joka elvistelee pitkillä hiuksillaan ja pitää niitä levällään, että katsoisitko peilistä latvojasi. Ne ovat ihan hapertuneet, kaksihaaraisia ja eripituisia. Parin  sentin lyhennys ei vie hiustesi tenhoa. 

En voisi olla enempää samaa mieltä. Fakta vaan on se, että kerran vuodessa leikatessa latvat vaan on haperot.

Löytyy ihan kaveripiiristä näitä "haluan pitää tukkani hulmuavan pitkänä ja leikkaan kerran vuodessa". -> totuus: ohkanen pitkä riippa, josta viimeiset 10 senttiä muistuttaa puiden naavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa vuodessa riittänee =)

Vierailija
24/25 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin kuiva hiuslaatu (kihartuva), että pitäisi ainakin parin kuukauden välein tasata. Usein tulee venytettyä väliä ja käytyä 3-5 kk välein, jolloin pitääkin pätkäistä reilusti kerralla, koska haaroittuminen alkaa useamman sentin päästä latvasta.

Vierailija
25/25 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi, lähinnä siksi että tykkään leikata hiuksia, se on kivaa. Ja pysyy hiusten linja vahvana.

Nyt olen vuoden ajan kasvattanut mittaa, joten saksin todella minimaalisen vähän aina kerrallaan. Leikkaan U-mallin, tasainen latva, ei mitään kerrostuksia eikä kevennyksiä (hento ja ohut ja suora hiuslaatu ei sellaisia kaipaa).