Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yllätät miehesi tänään kun hän tulee töistä kotiin?

Vierailija
20.01.2021 |

Itse olen leiponut pullaa :).

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mykkäkoululla

Vierailija
2/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tulee tuolta työhuoneesta olkkariin?

Voisin yllättää kehoittamalla pyykkäämän vähän ja jos meinaa syödä jotain niin kaupassa olisi syytä käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo tullut kotiin aamulla ennen kuin tulin itse. Ei siinä ollut mitää yllättävää puolin tai toisin. Pullaa löytyy kaapista ja lisää sitä saa leipomosta tai kaupasta.

Vierailija
4/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luku soitti ja haluaa asenteensa takaisin. Miehenä kauhistuttaisi ajatus että puolison pitäisi minut jotenkin yllättää, molemmat korkeakoulutettuja töissä käyviä ihmisiä. 

Vierailija
5/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin paljon yllättyneempi, jos hän tulisi tänne 😄

Vierailija
6/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

50-luku soitti ja haluaa asenteensa takaisin. Miehenä kauhistuttaisi ajatus että puolison pitäisi minut jotenkin yllättää, molemmat korkeakoulutettuja töissä käyviä ihmisiä. 

Jep, se on sinun määriteltävissä kuinka muissa parisuhteissa toimitaan.

Lähettäisitkö heille sateenkaarilipun ja jos lapsia löytyy niin voisit mennä opastamaan niiden kasvatuksessa, se pitää hoitaa sukupuolineutraalisti, mielellään toki feministiseen suuntaan kallellaan.

Vierailija
7/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

Ei oo pakko, vapaaehtoista! Etkö tykkää tuottaa iloa ihan vapaaehtoisesti vai määrittääkö nykyajan stereotypiaodotukset sua liikaa mikä on tasa-arvoa jne.

Vierailija
8/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kotona.

Vierailija
9/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yllättää minut :)

Vierailija
10/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin miten kylmää on suomalainen parisuhde. Ei edes hyväntahtoiseen hupailuun pystyttä aiheen tiimoilta, vaan heti naama norsunvit**lle.

Mies

Vierailija
11/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xepra kirjoitti:

Naisena minua ei kauhistuta ajatus siitä, että molemmat tuottavat toisilleen mieluisia yllätyksiä. Kumpi tahansa saa yllättää vaikka leipomalla, jos molemmat siitä tykkää.

Toisen ilahduttaminen ei ole ollenkaan huono asia, vastasi 2000-luku. Jos se nyt on nainen, joka sattuu leipomaan pullaa, se ei välttämättä ole takaisku feminismille ja kumarrus patriarkalismille.

Jos on, toivon ainakin, että nainen saa mieheltään syntymäpäivälahjaksi hyvän yleiskoneen ja molemmat on tyytyväisiä.

Vierailija
12/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin miten kylmää on suomalainen parisuhde. Ei edes hyväntahtoiseen hupailuun pystyttä aiheen tiimoilta, vaan heti naama norsunvit**lle.

Mies

Väistä mieluisampiin ketjuihin senkin ul1poika äläkä täällä valtaa tilaa meiltä naisilta.

Vierailija
13/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tiedä olevansa naimisissa joten yllättyy kovasti kun löytää minut kotoaan.

Vierailija
14/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti mies on ennen minua kotona, olisin kyllä yllättynyt jos hän tekisi pullaa sen sijaan että makaa sohvalla.

Vierailija
15/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa luvan tehdä mulle voikkarin ja keittää kahvit. Ehdin nukkua lyhyet päikkärit ennen kuin mies pääsee töistä. Hänellä on joustava työaika, minä menen aina seitsemäksi.

Vierailija
16/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivon ainakin, että nainen saa mieheltään syntymäpäivälahjaksi hyvän yleiskoneen ja molemmat on tyytyväisiä.

Et voi olla tosissasi.. Mies ostaa työvälineen, jolla naisen tulisi häntä jatkossa palvella? Entäpä jos mies ostaisi yleiskoneen itselleen ja leipoisi pullansa siitä lähtien itse?

Vierailija
17/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä hyppään yhenäkin nurkan takaa ja huudan "YLLÄTYYYS" ...

Vierailija
18/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xepra kirjoitti:

Naisena minua ei kauhistuta ajatus siitä, että molemmat tuottavat toisilleen mieluisia yllätyksiä. Kumpi tahansa saa yllättää vaikka leipomalla, jos molemmat siitä tykkää.

Toisen ilahduttaminen ei ole ollenkaan huono asia, vastasi 2000-luku. Jos se nyt on nainen, joka sattuu leipomaan pullaa, se ei välttämättä ole takaisku feminismille ja kumarrus patriarkalismille.

Jos on, toivon ainakin, että nainen saa mieheltään syntymäpäivälahjaksi hyvän yleiskoneen ja molemmat on tyytyväisiä.

Siis yleiskoneen sen takia että haluaa ilahduttaa pullalla? 🤣

Vierailija
19/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yllättää siten kuin minä kerran. Odotin eteisessä seksihepeneet päällä, tiedättehän sellaiset missä pikkuhousuissa on aukko haaroissa ja yläosa on lähinnä pitsinauhoja ristissä, kun mies ilmestyi sisään kaverinsa kanssa.

Vierailija
20/34 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin oman työpäiväni noin vartti sitten ja jäin selaamaan tätä palstaa. Enköhän seuraavaksi mene pienille päikkäreille ennen kuin ryhdyn laittamaan ruokaa.

Viikonloppuna voin tehdä taas hänen lemppariaamiaistaan,  näin arkena ei riitä voimia yllätyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan