Kokemuksia Miss Mary of Sweden -alusvaatteista
Onko kellään kokemusta näistä? Näiden mainos tuli FB:hen, ja huomasin, että siellä olisi jotain tilauksia. Osa näytti ihan kivoilta, osa ei :)
Miten koot, pitääkö paikkansa? Ovatko laadukkaita? Onko jotain erityistä huomioitavaa?
Kommentit (13)
Minä en ole pettynyt muuhun kuin siihen, että ei löydy tarpeeksi isoja kuppikokoja. Ihan tyytyväinen olen ollut niihin, jotka olen saanut.
Sieltä löytyy myös kauniita, mukavia ja puuvillaa sisältäviä, joita on vähän.
Jokaisesta mallista ei tarvitse tykätä, ne jotka olen tilannut ovat olleet ok, olen sekä lihava että rintava, joten kovin ihmeellisiä liivejä ei ole saatavilla, enkä tykkää kaarituista, joten Miss Maryilla selviää ihan hyvin
Ei näkynyt sielläkään sellaisia mitä olen etsinyt jo pitkään: pään yli vedettäviä braletteja/pehmoliivejä joissa riittävän isot, rinnat erottelevat kupit. Jos joku tietää missä olisi, saa vinkata.
Olen ollut erittäin tyytyväinen tilaamiini liiveihin. Tilasin floral sun mallin ja niihin sopivat housut. Aivan ihanat. Istuvat hyvin ja ovat tukevat. voisin ottaa ihan arkiliiveiksikin. kaunis väri vaalean sininen
Åshilds -verkkokauppa myy ainakin.
Tilasin lahkeelliset housut ja aluspaidan toukokuussa 22. Nyt heinäkuun viimeiselle viikolle lähdettäessä ei ole tavarat tulleet. Rahat kyllä menivät klarnan kautta heti. En enään voi suositella.
Kurkkaapa timarcon sivuja, siellä on muitakin hyviä nyt tarjouksessa.
Tuotteiden palautus on monimutkainen. En suosittele...
En ikinä ostaisi mitään missä viitataan ruotsiin.
Vain Tiger of Sweden saa käyttä tuota nimeä.
Yksi kommentti: älä osta niin et pety.