Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
4741/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistujat aina jauhaa henkisestä kasvusta tuon 3 viikon ryyppyloman aikana, mikä kuulostaa omaan korvaan aivan bull shitiltä.

Kuitenkin pakko todeta että ehkä Julia on sitten hieman kasvanut kuvausten aikaan tai kuvausten jälkeen kerta nykyään seurustelee Esan kanssa. Esa kun vaikuttaa olevan täysi vastakohta näille mystisille jännämiehille joista Julia aiemmin on kertonut ja näyttänyt syttyvänsä. Olisi sitä ehkä hetken voinut yksinkin olla mutta ainakin edistystä noihin edellisiin suhteisiin verrattuna.

Henkkaa en tosin laskisi perinteiseksi jännämieheksikään, tuntuu olevan lähinnä vain ihan hukassa oman pääkoppansa kanssa. Joka tapauksessa ehkä Julia sai nyt tarpeekseen itsensä satuttamisesta ja draamasta parisuhderintamalla.

Julia itse on selvästi (narsistisia piirteitä paljon omaava) jännänainen, sehän oli itse heti kurottelemassa toista oksaa ja Henkkakin tämän huomasi, josta koko vyyhti sai sitten alkunsa.

Henkka on varmaan ennenkin törmännyt näihin, kun huomasi heti, että nyt oli hilkulla ettei jäänyt musta-maija käteen ja, että nyt täytyy päästä irrottautumaan tästä keinolla millä hyvänsä ja tiesi myös, että näiden kanssa ei kannata lähteä kiistelemään ja riitelemään, kun sitten on piru irti, vaan näytellä roolinsa ja ottaa vaikka syyt niskoille ja poistua vikkelään takavasemmalle, kun se oli tälläisessä tapauksessa se paras keino hoitaa asia.

Vierailija
4742/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen on jännänainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistujat aina jauhaa henkisestä kasvusta tuon 3 viikon ryyppyloman aikana, mikä kuulostaa omaan korvaan aivan bull shitiltä.

Kuitenkin pakko todeta että ehkä Julia on sitten hieman kasvanut kuvausten aikaan tai kuvausten jälkeen kerta nykyään seurustelee Esan kanssa. Esa kun vaikuttaa olevan täysi vastakohta näille mystisille jännämiehille joista Julia aiemmin on kertonut ja näyttänyt syttyvänsä. Olisi sitä ehkä hetken voinut yksinkin olla mutta ainakin edistystä noihin edellisiin suhteisiin verrattuna.

Henkkaa en tosin laskisi perinteiseksi jännämieheksikään, tuntuu olevan lähinnä vain ihan hukassa oman pääkoppansa kanssa. Joka tapauksessa ehkä Julia sai nyt tarpeekseen itsensä satuttamisesta ja draamasta parisuhderintamalla.

Julia itse on selvästi (narsistisia piirteitä paljon omaava) jännänainen, sehän oli itse heti kurottelemassa toista oksaa ja Henkkakin tämän huomasi, josta koko vyyhti sai sitten alkunsa.

Henkka on varmaan ennenkin törmännyt näihin, kun huomasi heti, että nyt oli hilkulla ettei jäänyt musta-maija käteen ja, että nyt täytyy päästä irrottautumaan tästä keinolla millä hyvänsä ja tiesi myös, että näiden kanssa ei kannata lähteä kiistelemään ja riitelemään, kun sitten on piru irti, vaan näytellä roolinsa ja ottaa vaikka syyt niskoille ja poistua vikkelään takavasemmalle, kun se oli tälläisessä tapauksessa se paras keino hoitaa asia.

Hyvin kyllä huomasi. Vaikka olisihan sen voinut hoitaa ehkä toisinkin ja päästä samaan lopputulokseen. Itse olin aikoinaan tyhmempi, enkä huomannut ja huonosti siinä sitten tietenkin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4743/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran nopeaan se kiima-miika tikkasi peiton alla mirkun päällä, etten usko hetkeäkään sen olleen muuta kuin panemista.

Vierailija
4744/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jaksoissa kiinnostaa eniten twitterkansan reaktiot, kun saavat kuulla Annan ja VP:n erosta. Ainakaan eilen ei suurin osa tuntunut tietävän mitään siitä. Niin innosta soikeina taas hehkutettiin maasta taivaisiin tuota kaikkien aikojen hienointa ja moderneinta parisuhdetta

Vierailija
4745/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialta ei kyllä dramatiikkaa puutu. Vaatteita myöten. Aeh, ois varmaan kauheeta riidellä ton kans.

Vierailija
4746/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lihavuus on Annan esto. Lihava, hurjan lihava Anna esittää seksipapitarta mutta itkee sisimmässään.

Kylmä fakta on, että noin ylipainoiset ihmiset kärsivät lihavuudestaan.

Ei ollut ihme, ettei tuolla panetuttanut noita miehiä. Ei ollut mitään intoa siihen.

Miehet näkivät tuon epätoivon ja yrityksen olla sexy. 

Anna ei sitten vain halunnutkaan panna. Ei kai, kun ei ollut panijaa.

Mene Anna ja hoida itsesi, olethan vielä nuori ja eittäminen saa jäädä menneisuyteesi.

Vierailija
4747/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäasiallista ulkonäön kyttäämistä, mutta onko tuo VP ihan terve? Työn puolesta on tullut tavattua neuropolin asiakkaita, VP:n fysiikka ja etenkin käsillä elehdintä muistuttavat heistä. Kaikki on oudon kulmikasta ja vähän vääntynyttä.

Vierailija
4748/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin moni täällä maininnut julian keltaisista hampaista, mulla menee nykyään kaikki sen jutut ihan ohi kun tuijotan vaan niitä hampaita. Oon vissiin sokea kun en näe niitä mitenkään erityisen keltaisina?

Vierailija
4749/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoitu, lävistetty Julia ja symppis-Esa on kyllä ihan eri planeetoilta. Tuli kyllä ihan puskista tämä juonenkäänne.

Vierailija
4750/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julialta ei kyllä dramatiikkaa puutu. Vaatteita myöten. Aeh, ois varmaan kauheeta riidellä ton kans.

Vastenmielistä, että Juliasta on tehty 100% uhri ja Henkasta syypää kaikkeen, vaikka koko soppa lähti eskaloitumaan Julian jatkuvista tulitikkuleikeistä Lärin kanssa. Harva tuntuu enää muistavan, että Henkka katseli aika pitkään Julian jokailtaista imuttelua ja lusikointia lärin kanssa, ennen kun viskasi lusikan nurkkaan ja alkoi paneskella hällävälimeiningillä Joannan kanssa

Vierailija
4751/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut avoimet suhteet toimivat. Jotkut eivät. Ei se ole hirveästi sen kummempaa kuin ei-avoimet suhteet. Jos ei tiedä itse toimivia, ei kannata yleistää. Suomessakin on satoja tuhansia pariskuntia, se oma kupla ei kuvaa koko todellisuutta. 

Itse hengailen piireissä, joissa erilaiset suhdemuodot ovat yleisiä. Jotkut ovat kestäneet vuosikymmeniä, jotkut eivät. Samoin monosuhteetkin jatkuvasti päätyvät eroon, mutta sehän ei ole merkki siitä, etteivätkö monosuhteet toimisi. Kun avoin suhde päätyy eroon, se tarkoittaa, että avoin suhde ei toimi. 

Itsehän tulkitsen, että suhteet eivät toimi, koska suurin osa päätyy eroamaan.

Vierailija
4752/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pepsu pese ja kampaa tukkaansa ikinä.

Vierailija
4753/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika on paljon tasokkaampaa ja älykkäämpää seuraa kun tää juoppo Mika joka ei kauniisti sanottuna kovin fiksulta vaikuta.Miika huomioi eikä pyöri kännissä sekoilemassa.Mika ja Henkka on yök, yök.

Vierailija
4754/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän huonot (pöytä)tavat noilla kaikilla. Olin jo ensimmäisen parin kohdalla ymmälläni, mutta jakson loppuun mennessä teki mieli vaihtaa kanavaa kun hävetti aikuisten puolesta niin paljon.

Vierailija
4755/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikassa extrassa näytti et Julia olis lihonut reilusti. Mutta olikin näköjään ottanut kaulatatskan ja tuli efekti, ettei ole kaulaa enää niin näytti pullanaamalta..

Vierailija
4756/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vp ja Anna eronneet! Il:ssä juttu. Jännä, miten Vp sanoo ettei antanut parisuhteelle tarpeeksi, kun näen itse asian toisin päin, toki vain temppareiden perusteella, mutta..

Vierailija
4757/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa "parien matka temppareissa" pitää oikein näytyää?!?

Vierailija
4758/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mitkä verhot annalla :D

Vierailija
4759/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on Twitter täynnä järkyttyneitä, kun vuosisadan ihkuin ja ah niin rohkea romanssi ei kestänytkäään?

Vierailija
4760/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pepsu pese ja kampaa tukkaansa ikinä.

Ei

Ketju on lukittu.