Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia sinua ärsyttää vaikkei saisi?

Vierailija
19.01.2021 |

Mä huomasin ärsyyntyväni ruokakaupassa iltapäiväruuhkassa hipahtavasta pariskunnasta, joka oli kaupassa pienen lapsen kanssa. Isä selitti koko ajan lapselleen, mitä ympärillä tapahtuu. Siellä pysähdeltiin hyllynväleihin ihmettelemään tuotteita ja pohtimaan asioita.

Siis älyttömän hienoa, koko perhe yhdessä kaupassa ja lapselle kommunikoidaan, mutta ärsytti silti eikä ole ensimmäinen kerta kun samantapaiset porukat ärsyttävät, kun itse yrittää nopeasti töiden jälkeen haalia jotain syötävää kärryyn.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mun mies joka ajaa vakionopeudensäädintä käyttäen täsmälleen sallittua nopeutta.

Vierailija
2/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lapset jotka tulee selittämään jotain juuri kun on saanut kotityöt tehtyä ja rojahdettua sohvalle ja haluaisi hetken vain olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset

Vierailija
4/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää mun mies joka ajaa vakionopeudensäädintä käyttäen täsmälleen sallittua nopeutta.

1 km/h alle rajoituksen ei ärsyttäisi? Miksi se on juuri sallittu nopeus mikä sua ärsyttää? Vai onko ongelma se vakkari?

Vierailija
5/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian herkät ihmiset jotka tunteilee ja itkee helposti. Minua vaan alkaa ärsyttää sellainen, vaikkei saisi. 

Vierailija
6/6 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 km/h alle rajoituksen ei ärsyttäisi? Miksi se on juuri sallittu nopeus mikä sua ärsyttää? Vai onko ongelma se vakkari?

Kyllä sekin ärsyttäisi. Sellainen muutamasta kymmeneen km/h yli sallitun ei ärsyttäisi.