Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milonino liivit

Vierailija
19.01.2021 |

Tilasin kolmet liivit kun näin mainoksen Instassa... sit aloin vasta katsoa ko. Firmaa, ja tietoa on todella vähän. Onko kukaan tilannut ja saanut tuotteet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tilasin ja oikein innolla odotin milloin saan liivit. Laatu ei todellakaan vastaa odotuksia, kiinatavaraa ja wish-laatua joka kaiken lisäksi tuli suoraan Kiinasta. Olkaimet rullautuu, materiaali on tosi ohutta ja viimeistelemätöntä. Älkää hyvät ihmiset tilatko! Hyvityksenä tarjosivat -20% rahapalautusta.

22/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrämme kyllä näkökantasi.

Toivomme, että ymmärrät yrittävämme auttaa sinua ratkaisulla, joka on kaikille osapuolille tyydyttävä.

Olen keskustellut asiastasi esimieheni kanssa ja sain suostumuksen tarjota sinulle 50% alennusta tilauksestasi.

Voit pitää tuotteen ja hyvitämme 50%.

Tämä tarjous on poikkeuksellinen ja haluaisin huomauttaa, ettemme voi uusia tarjoustamme enää tämän jälkeen.

Haluaisimme kuulla mitä mieltä olet ehdotuksestamme ja saisimmeko asian näin päätökseen.

Toivotamme sinulle mukavaa päivän jatkoa ja mikäli sinulla on lisäkysymyksiä tilaukseesi liittyen, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käynyt viikkoja sähköpostien vaihtoa yrityksen kanssa. Rahoja eivät palauta. Itse lähetin tuotteet samaan osoitteeseen mistä minulle saapunut lähetys oli lähetetty. Ihan sama minne menevät. Silkkaa kusetusta koko pulju. Harmittaa vain oma tyhmyys, että pitikin tämmöiseen haksahtaa. Ottakaa opiksi!

Vierailija
24/30 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämmöisestä huijauksesta kannattaa ilmoittaa? Eihän niitä rahoja tietenkään takaisin saa, mutta eikö tosiaan ole mitään keinoja estää tämmöistä vilpillistä businesta?

25/30 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa rahoja takaisin. Tuotteet kiinanpaskaa. Ihan susifirma

Vierailija
26/30 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, mulla paketti postissa. Saa nähdä mitä tulee.

Vierailija
27/30 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai joskus tyhmempäänkin rahojani tuhlannut. Kannattaa tarttua 50% rahojen palautukseen, kun postipaketti Belgiaan maksaa 20e. Saattaisi mennä kirjeenä kyllä, mutta en jaksa säätää enempää. Koitan jos noista liiveistä modaamalla saisi jotain, mukavan tuntuista materiaalia ja kivat värit, mutta mitoitus on 150 cm pitkälle ihmiselle. Ympärysmitta oli ok, mutta olkaimien pituus ei riitä alkuunkaan kun ite oon 177cm. Peitto noin puoli tissiä :¨D Katsotaan tuleeko rahoja takaisin..

28/30 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pazzkss

Vierailija
29/30 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan kuraa!! Nyt ollaan siinä vaiheessa, että tarjotaan 32% alennusta. Mutta kuka näitä nyt käyttäisi!! Aion katsoa asian loppuun asti. Onkohan kukaan saanut rahojaan takaisin??

Älkää hyvät ihmiset tilatko täältä!!!

Vierailija
30/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tilasin, onneksi liivit tuli...Ihmettelin kyllä kun tulivat samanlaisessa pussissa missä Wishin tuottee lähetetään., lähetystä odottelin reilu kaksi viikkoa....Tilasin koon XL ja mahtuvat päälle, laatu ei ehkä paras mahdollinen, mutta nätit mun mielestä...Saa nähdä pysyvätkö koossa, kun päivän ovat päällä...