Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys tuntuu tosi pahalta

Vierailija
19.01.2021 |

Tartten ystäviä. Teen kaikkea minkä luulisi poistavan masennusta, urheilen, en juo jne. ja teen mielekkäitä juttuja. Silti ihmisten seura puuttuu. Asun vielä yksin ja nyt korona-aikana opiskelu etänä on niin kuluttavaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit, että teen asialle?

Vierailija
2/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan samaan malliin, innostu jostakin, kirjat. valokuvaus, musiikki, ihan mikä vaan. Kyllä helpottaa ennen pitkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu... ja silloin harvoin kun sitten on sitä seuraa, niin huomaa olevansa liian innostunut, kun ei normaalisti pääse koskaan juttelemaan kenenkään kanssa.

Vierailija
4/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koronakoira ja nuuhki deitit.

Roplem. Solved

Vierailija
5/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä palsta yhdistänyt yksinäisiä? Moni kertonut olevansa yksin. Miksi yksinäiset ei kohtaa?

Vierailija
6/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä palsta yhdistänyt yksinäisiä? Moni kertonut olevansa yksin. Miksi yksinäiset ei kohtaa?

Yksinäiset eivät halua hengata luusereitten kanssa. Ei kukaan halua. Sama takana kuin paremman kanssa pariutuessa.

Vierailija
7/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisillä ei ole kavereita koska kukaan ei pidä heistä. Ja sehän on tietysti kaikkien muiden syy.

Vierailija
8/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaseen meetup-ryhmään kun rajoitukset poistuu. Yritä harrastaa aina siihen aikaan kun yksinäisyys tuntuu pahimmalta, jotain ryhmäjuttua. Tämä koronaiaka on niin rasittava.

Vierailija
9/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisillä ei ole kavereita koska kukaan ei pidä heistä. Ja sehän on tietysti kaikkien muiden syy.

Olipas inhottava vastaus.

Eikä pidä paikkaansa. Moni oikein ihana ihminen on yksinäinen. Ja vaikka olisi perheellinen, voi silti olla yksinäinen.

Vierailija
10/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yks päivä tuntui että tuun hulluksi.

Siis yksinäisyyden takia.

Vierailija
11/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi juoda? Kyllä mua ainaki piristää siideri lauantai iltana suihkun jälkeen kun yksin tvtä tuijottelen

Vierailija
12/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus!

Vierailija
13/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muiden opiskeluryhmäläisten kanssa mahdollista järjestää etänä opintoihin liittyvää lukupiiriä tai vaikka yhteistä peli-iltaa? 

Vierailija
14/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas inhottava vastaus.

Eikä pidä paikkaansa. Moni oikein ihana ihminen on yksinäinen. Ja vaikka olisi perheellinen, voi silti olla yksinäinen.

On siinä totuuden jyvänen. Moni yksinäinen kokisi ihanteellisena tutustua sosiaaliseen ihmiseen, jonka piireihin voi pujahtaa kätevästi. Yksinäisen ystävän kanssa voi toki viettää aikaa jutellen ja jopa mennä rientoihin yhdessä ( sitten kun niitä on) mutta suuri osa siitä työstä, että saisi laajemman sos. elämän, jää silti vielä kesken.

Vierailija
15/18 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mones ruikutus tänään?

Vierailija
16/18 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on vastavuoroista. On raskasta olla ystävä perässävedettävän kanssa, sellaiset jää.

Vierailija
17/18 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos se on ikuista yksinäisyyttä.

Vierailija
18/18 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan täysin aloittajan sanat. Olen ollut jo vuosia yksinäinen, mutta korona-aikaan se on vielä korostunut entisestään ja on tajunnut, miten harvaa oikeasti kiinnostaa minun seurani, tai edes se että kuuluuko minulle hyvää vai huonoa.

Toisaalta korona-aikaan kellään ei ole kovin mielenkiintoista tekemistä eikä kavereitakaan voi nähdä samalla tavalla kuin yleensä. Tavallaan tuntuu siis siltä, että olen tällä hetkellä muiden samalla viivalla - joissain asioissa. Minulla ei ole tällä hetkellä työpaikkaa enkä ole koskaan onnistunut löytämään pitempiaikaista parisuhdetta. Tällaisena aikana työpaikan ja parisuhteen merkitys tuntuu korostuneelta ja olenkin nyt poikkeuksellisen yksinäinen moniin muihin verrattuna.

Kavereita minulla on hyvin vähän ja niistäkin oikeasti hyviä on vain osa. Sekin on tullut selväksi viime vuoden aikana. Lähisukulaisiakaan ei tunnu hirveästi kiinnostavan yksinäisyyteni. Kaikki heiltä saamani vähäinen ”tuki” on arvostelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi