Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä psyykensairaudesta eläkkeelle?

Vierailija
19.01.2021 |

Minulla oli psykoottinen masennus. Mistä muusta pääsee eläkkeelle? Onko skitsofrenia yksi selvimmistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi nainen joka ei saanut miestä elättämään joten mistä elanto.

Vierailija
2/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön niin et pääse millään, vaikka et todellisuudessa pystyisi työkentelemään. Työttömältä tuntuu aina eläkkeenmaksajan mielestä löytyvän työkykyä lääkärien työkyvyttömyyslausunnoista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit päässyt psykoottisesta masennuksesta eläkkeelle. Miksi et silloin hakenut eläkkeelle? Muistakin psykooseista pääsee eläkkeelle koska psykoottinen on työkyvytön, eikä kukaan työnantaja halua/uskalla ottaa mielisairasta töihin. 

Jos olet jo parantunut psykoottisesta masennuksestasi, et ole enää työkyvytön etkä pääse kuntoutustuelle tai työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
4/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi nainen joka ei saanut miestä elättämään joten mistä elanto.

Näitä sun avautumisiasi täällä lukeneena en usko, että tulet ikinä itsellesi kumppania saamaan. Et ainakaan vastakkaisesta sukupuolesta. Ei näitä sun juttujasi jaksa kukaan. Miten hel vetissä joku voi olla noin katkera. Vedä tumppuun, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
5/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet työtön niin et pääse millään, vaikka et todellisuudessa pystyisi työkentelemään. Työttömältä tuntuu aina eläkkeenmaksajan mielestä löytyvän työkykyä lääkärien työkyvyttömyyslausunnoista huolimatta.

Itse pääsin työttömänä MT-syistä eläkkeelle. Missään vaiheessa ei tämä ollut este sairaslomille tai millekään. Luulen tosin, että itseilmaisuun on hyvä panostaa näissä asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan