Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukous

Vierailija
19.01.2021 |

Miksi ei mihinkään rukoukseeni koskaan tule mitään vastausta? Uskon Jeesukseen ja pyydän monesti apua mutta en tunne yhtään että minua kuunneltaisiin. Haluaisin asiallisia vastauksia uskovaisilta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä rukoilet. Jos rukoilet kuuta taivaalta, niin ymmärrettävästi et voi saada sitä. Rukousvastaus sekin on kun ei saa vastausta. Silloin tietää, että pyytämäänsä ei saa just nyt, sen voi saada myös myöhemmin. Ja kaikkia asioita ei saa vaikka kuinka pyytäisi, koska Jumala haluaa antaa jotakin muuta, joka sopii sinulle paljon paremmin.

Joten miksi vaivautua rukoilemaan ollenkaan?

Rukous on muutakin kuin vain pyytämistä. Rukous on puhetta Jumalan kanssa. Pyyntörukous on itseasiassa vähän siellä häntäpäässä rukoustyypeistä. Kiitos ja ylistysrukouksia pitäisi rukoilla huomattavasti enemmän.

Ensin pitäisi olla jotain mistä kiittää ja ylistää.

Kyllähän jokaisella on kiitosaiheita. Niin surkeaa elämää ei olekaan, etteikö mitään löytyisi. 

Voit kiittää Jeesuksesta ja siitä mitä hän on puolestasi tehnyt. Psalmeista löytyy useita ylistys ja kiitosrukouksia. Suosittelen

Minä kiitän silloin jos olen oikeasti kiitollinen, jos olen surullinen niin sanon Jumalalle että olen surullinen

Meidän tulisi lähestyä Jumalaa nöyrästi palvoen häntä Kaikkivaltiaana ja Kaikkitietävänä Jumalana. Hän ei ole rukousvastausautomaatti. Hiljaisuuskin on vastaus, jota Jeesuskin käytti. Se voi tarkoittaa esim. sitä, että kasva ja mieti...miten lähestyt minua/miten puhut minulle. Todennäköisesti Hän kuitenkin johdattaa sinua ymmärtämään tämän asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla