joskus tapahtunut että aistin jonkin pahan olennon läsnäolon, ja menin tästä juttelemaan terveyskeskukseen, ja pitivät hulluna ja antoivat mielialalääkityksen... se kyllä helpotti pikemmin uskon avulla kuin lääkityksen.
Kuolleita on ilmestynyt eteeni ja uneeni. Ja sanonut minulle jotain tärkeää.
Olen tiennyt toisten ihmisten elämästä jotain mitä he eivät ole kertoneet. Se vaan on iskenyt tajuntaani. Tiedän jos joku läheinen ajattelee minua vaikka välimatkaakin olisi. Pystyn muutenkin lukemaan ihmisten elekieltä tms. selkeästi ja näen ihmisten ns. auroja helposti.
Olen myös käynyt kuoleman "rajalla", ja palannut sieltä takaisin. Nähnyt kuolleita sukulaisiani ja aistinut jonkin jumaluuden olemassa olon. Portit oli auki ns. ja näin valon ja joku puhui minulle ja itse halusin palata takaisin ja palasin. Siittä asti täällä on seikkailtu elämän päämääränä se, mitä silloin porteilla tuli "sovittua".
Pelottaviakin on kyllä jKuolleita on ilmestynyt eteeni ja uneeni. Ja sanonut minulle jotain tärkeää.
Olen tiennyt toisten ihmisten elämästä jotain mitä he eivät ole kertoneet. Se vaan on iskenyt tajuntaani. Tiedän jos joku läheinen ajattelee minua vaikka välimatkaakin olisi. Pystyn muutenkin lukemaan ihmisten elekieltä tms. selkeästi ja näen ihmisten ns. auroja helposti.
Olen myös käynyt kuoleman "rajalla", ja palannut sieltä takaisin. Nähnyt kuolleita sukulaisiani ja aistinut jonkin jumaluuden olemassa olon. Portit oli auki ns. ja näin valon ja joku puhui minulle ja itse halusin palata takaisin ja palasin. Siittä asti täällä on seikkailtu elämän päämääränä se, mitä silloin porteilla tuli "sovittua".
Pelottaviakin on kyllä joskus tapahtunut että aistin jonkin pahan olennon läsnäolon, ja menin tästä juttelemaan terveyskeskukseen, ja pitivät hulluna ja antoivat mielialalääkityksen... se kyllä helpotti pikemmin uskon avulla kuin lääkityksen.
Kommentit (6)
Monet näkee/ vaistoaa tuollaisia. Ei kannattaisi mennä mihinkään lääkäriin kyllä tuollasia puhumaan tai hyvin äkkiä b lausunto kädessä. Monet uskovaiset kuulemma tietää asioita etukäteen.
Mulla oli kerran paha aavistus yhdestä henkilöstä mutta en uskonut vaistoani ja huonosti kävi.
Ae on sitä big Pharman ylivaltaa johon nuoret valkotakit tärkeilevinä koulutetaan. Kemiallisiksi huumediilereiksi käytännössä ja palkkiot pilviin.
Ei lääkäreitä kiinnosta terv3ytesi vaan oma palkkasaldo.
Kristitty ei ota yhteyttä kuolleisiin, koska sen Raamattu kieltää. Eikä kuolleisiin voi ottaa yhteyttä. Tällä ei ole tekemistä kristinuskon kanssa. Enneunet ovat ihan eri asia.
Tässä sen taas näkee mitä uskonto saa aikaan. Ei niitä paholaisia ja piruja ole olemassakaan. Vain uskovaiset niihin uskoo ja pelkää.
Onko ap mielestänne oikea kristitty vai vain h.arhainen h.ullu?