Paljonko kehtaan pyytää 97 v 47 tuhatta ajetusta Toyota Corollasta onko 15000€ liikaa
Sain vaarin vanhan auton itselleni, hyvin pidetty, ei ole tupakoitu eikä kolhittu.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut! Missäpäin myynnissä, ap?
Tir.sk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonni
Oletko olevinasi hauska, auto on kuin uusi.
Ap
Me maksettiin 98 avensiksesta 15 vuotta sitten 8 tonnia. Kuka maksaa käytetystä toyotasta, joka ei ole edes tätä päivää tollasta pyyntöä. Voithan sä pyytää, mutta ostajakin pitäisi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos on alle 50 000km ajettu, voi takuu olla periaatteessa vielä voimassa (alle 100 000km takuu), olen tällaisia nähnyt. Jos on huollot tehty, niin voi saada jopa 2000e. Paljon yli sen tuskin vaikka onkin varmaan löytö.
No ei tietenkään ole takuu voimassa. Takuut päättyvät kun joko takuuaika tai kilometrit tulevat täyteen. Vaikka tässä olisi 0 kilometriä, on takuuaika 23 vuoden aikana päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonni
Oletko olevinasi hauska, auto on kuin uusi.
Ap
Mikset pyydä sitten 20 000, jos on kuin uusi? Tonni on kyllä aika realistinen maksimi.
ook sä saatanan hullu menny ostaa corollan ja aatellu, että -97 on vuosmalli, joka paranee vaan vanhetessaan. Oisit sijoittanut Noksun osakkeisiin.
Kyllä siististä mulkosilmäkorollasta tonnin voisi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 vuodessa 47 tkm? Eihän tuollaista usko kukaan.
Itse olen ajanut 29 vuodessa 0 km ja ollut kyydissäkin ehkä 200 km. Kannattaa asua Tampereella.
Onko se joku ylpeydenaihe, että on jumittanut 29 vuotta Tampereella?
Niinkuin moni ehdotti 1000-2000 voi siitä saada nyt olettaen että on hyvässä kunnossa, hyvät renkaat ja isommalla koneella ja pitkäperäinen. Myös vetokoukku voi helpottaa sen kaupittelussa.
Jos haluat kuitenkin odottaa, niin 5 vuoden päästä se alkaa jo olla museorekisterikelpoinen, ja voi mennä keräilijälle kaupaksi paremmallakin hinnalla.
Korin kunto ratkaisee paljon, kannattaa se pohjakin kurkata. Huoltohistoria myös vaikuttaa. Usein tuollaiset vähän ajetut on huollettu ihan liian harvoin, katsotaan vain kilometrejä vaikka huolloissa on myös aikaraja. Pätkäajo voi huonontaa moottoriöljyä pahemmin kuin suuret kilometrimäärät.
Tarjoaisin 2000e jos huollettu vuosittain (vähintään moottoriöljyt) ja pohjassa korkeintaan vähän pintaruostetta muutamassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 vuodessa 47 tkm? Eihän tuollaista usko kukaan.
Itse olen ajanut 29 vuodessa 0 km ja ollut kyydissäkin ehkä 200 km. Kannattaa asua Tampereella.
Onko se joku ylpeydenaihe, että on jumittanut 29 vuotta Tampereella?
Enhän ole :D
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä miehiä paikalla, täällä taas vaan kateelliset naiset ilkeilee.
Ap
On. Käypä hinta tuolle on n. 2000€. Huolellisella tarkastuksella (alustan kunto, tiivisteiden kunto, yms.) hinta voi nousta vähän. Se on kuitenkin perusriisikuppi ja ne on valmistettu huonosta teräksestä. Yleensä tuon ikäiset riisikupit on kuvina perheen valokuva-albumissa.
Jos oikein hyvä on niin 2000€. Valitettavasti aika syö arvon ja ajamatonkin auto kuluu, ei lähimainkaan ole samanlainen kuin vaikka 5 vuotta vanha ja saman verran ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kohtuu hinta.
Millä perusteella 🤔?
Mite olis vaihto 2015 farkku avensikseen?
Voihan sitä *pyytää* vaikka sata tuhatta.