YRITTÄJÄN HÄTÄ: part 3
Otin viime vuonna kymppitonneja velkaa.
Velkaannuinko kevytmielisesti?
Rahat menivät mm veroihin, vuokriin, varastoon ja elämiseeni:(
Kommentit (15)
Töitä on ainakin meidän firmassa ihan hirveästi. Nyt on jo asiakkailla kahden kuukauden jonot. Oikein pelottaa, kun tulee kesä ja työt entisestään lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit? Ei kukaan pakottanut alkamaan yrittäjäksi.
Kiitti mielipiteestäsi:)
Käsittääkseni ne on yrittäjiä jotka sinun palkkasi maksavat.ap
Vierailija kirjoitti:
Töitä on ainakin meidän firmassa ihan hirveästi. Nyt on jo asiakkailla kahden kuukauden jonot. Oikein pelottaa, kun tulee kesä ja työt entisestään lisääntyy.
Minkä alan yritys kyseessä:)
En odota sinun vastaavan .ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn pimeetä viinaa ja wishistä ostamiani 5 euron klittistärisyttimiä.
Ilman yrittäjiä Suomi olisi yksi köyhimmistä maista maailmassa. Ei se ole turhaa vaikka yritys menisikin konkurssiin. Suurin osa joutuu muutenkin lopettamaan toimintansa mutta aina joku jää henkiin.
Sama täällä. Tällä hetkellä tulot 30% entisestä. Toivoin että olisi jo helpottanut. Nyt näyttää siltä että ovet lukkoon ja työttömäksi, jäljelle jäävät veronmaksajat joutuu elättämään.
Minulla oli vastaava tilanne. Käyttölainoja yli 20 000 ja mies ei tiennyt mitään. Miksi? Koska mies oli jatkuvasti ongelmissa töiden kanssa. Oli pätkää, työttömyyttä, huonoa yritysviritelmää jne. Laskut oli maksamatta, asua piti, tarjota lapsille elämä ja ennen kaikkea mies oli sokea tilanteelle vuosia. Hän vain kuvitteli, että kaikki pyörii hienosti keskiluokkaisessa perheessä hänen muutaman sadan Euron tuloillaan. Kun sai enemmän rahaa, oli heti niin reteää. Vietiin sukulaisia syömään ulos, lupasi yhtäkkiä aikuiselle lapselleen etelänmatkan yms. Itse tein hulluna töitä, mutta ei tää mun ammatti ole sellainen, että tällä voisi tienata maltaita. Itselleni en ostanut koskaan mitään, hiuksetkin lopulta värjäsin itse. Joskus yritin puhua tästä raha-ahdistuksesta, mutta mies vaan vakuutteli, että asiat paranee ihan justiinsa....
Noita lainoja on nyt enää jäljellä muutama tonni ja mieskin tienaa tasaisemmin nykyään. Silti tämän muuten hyvän parisuhteen ongelma on kaikki nämä vuodet ollut raha. Mies ei vaan ota mistään vastuuta. Ei kiinnosta eläkekertymät, suunnittelee suuria niiden toteutumatta, luulee, että jostain vaan rahaa tulee koko ajan. Olen todennutkin, että kun jäämme eläkkeelle, niin onpa kiva, kun saa pikkuisen takuueläkkeen päälle ja mä saan sen ihan hyvän eläkkeen, mutta ei näillä yhteensä kaksi juhli. Että olisi kannattanut sitäkin miettiä ajoissa, eikä taas kerran laskea sen varaan, että minä maksan, minä käytän perintöni, minä revin jostain rahat, jotta mukavat matkat pyörii, autoa on pihassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tällä hetkellä tulot 30% entisestä. Toivoin että olisi jo helpottanut. Nyt näyttää siltä että ovet lukkoon ja työttömäksi, jäljelle jäävät veronmaksajat joutuu elättämään.
Oletko hakenut 2 kierroksen kustanustukea?
Sinulla on mahdollisuus saada ehkä tuhansia euroja.
Googlaa: yrittäjät.fi. terv ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut 2 kierroksen kustanustukea?
Sinulla on mahdollisuus saada ehkä tuhansia euroja.
Googlaa: yrittäjät.fi. terv ap
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelualan yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelualan yritys.
kampaamo?
100 koiraa ompa yksilöllistä hoitoa. kyllä ne kiinalaiset koiriakin syö. IHME RUIKUTUSTA. meillä etelän maksajilla alkaa olla mitta täynnä teidän koirien ja porojen elätystä. myydään LAPPI puuttinille hän varmaan opettaa nunnukoille tapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelualan yritys.
kampaamo?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan tekemän pimeää työtä ja vetämään toimeentulotukea!
Katsotaan kauan systeemi pyörii kun valtio ei saa verotuloja.