Millä lailla Navalnyin Venäjä eroaisi Putinin Venäjästä ?
Tietääkö joku ? Itse olen saanut sen käsityksen, että ei mitenkään, mutta täytyy siinä joku ero olla kun Navalnyistä niin kovasti lännessä pidetään.
Kommentit (26)
Käsittämätöntä, miten monta venäläistrollia löytyi heti tähän keskusteluun! Olen välillä ollut skeptinen, onko somessa tosiaan niin paljon venäläisvaikutusta, mutta tämä ketju kyllä todisti viimeistään epäilyni vääriksi.
Pointti ei ole se, miten Venäjän politiikka muuttuisi, jos presidenttinä olisi eri henkilö, vaan se, että Venäjän pitäisi pikku hiljaa antaa näyttöjä siitä, että presidenttinä tosiaan olisi mahdollista olla joku muu kuin Putin. No, ehkä sekin aika koittaa viimeistään 30 vuoden päästä.
Homman ydinhän onkin siinä, että Navalnyillä on jotain mitä EI ole ikinä ollutkaan Putinilla. Se kateus ja katkeruus, Venäjän johto ei siedä yhtään että suosio onkin muualla kuin heillä.
Pitäkööt tänään Venäjän trollit vapaapäivän 🤭..
Joka väliin ovat kommenteja vänkäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, miten monta venäläistrollia löytyi heti tähän keskusteluun! Olen välillä ollut skeptinen, onko somessa tosiaan niin paljon venäläisvaikutusta, mutta tämä ketju kyllä todisti viimeistään epäilyni vääriksi.
Pointti ei ole se, miten Venäjän politiikka muuttuisi, jos presidenttinä olisi eri henkilö, vaan se, että Venäjän pitäisi pikku hiljaa antaa näyttöjä siitä, että presidenttinä tosiaan olisi mahdollista olla joku muu kuin Putin. No, ehkä sekin aika koittaa viimeistään 30 vuoden päästä.
Kyllä täällä trollataan ihan itse itseään näissä Venäjään liittyvissä keskusteluissa. Kukaan ei ymmärrä yhtään mitään, nämä keskustelut aiheuttaa yleensä aina irvistystä.
Uskotohan nyt itsekään tuohon pointtiisi? En ole varmaan koskaan kuullut tätä pointtiasi. Politiikalla ei ole merkitystä, vain sillä että tuleeko näyttöä että presidenttinä voi olla joku muu kuin Putin? Oliko tämä pointti myös Kekkosen kohdalla? Tai nyt kun Niinistölle ollaan oltu miettimässä uutta kautta, tosin hän itse kieltäytyi tästä niin ei ole tapahtumassa.
Stalinismia lähentelevä vainoharhaisuus ja Itä-Karjalan itkuämmien tyylinen vakiovirsi "Länsi on paha, yhyy..." loppuisi.
Julistit juuri venäläisten ikuisen utopian.