Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvän teki! Minä en tee enää mitään, ja te olette siinä maksumiehiä!

Vierailija
19.01.2021 |

En minä enää jaksa. Aina saa vain valitusta ja piruilua. Nyt on sitten tehty selväksi, että olen tyhmä enkä pysty mihinkään. Jätän opiskelut kesken, en edes yritä etsiä mitään tekemistä arkeen vaan jään kotiin. Ihan sama vaikka ei olisi rahaa tehdä mitään, makaan vaikka sitten patjalla ja syön näkkäriä. En jaksa enää teitä, ihmiset. Te sanotte että pitäisi opiskella ja mennä työelämään, mutta entäs sitten kun sitä yrittää? Siellä te olette sitten vastassa syöksyhampainenne, painatte maahan niin hyvin kuin osaatte. Silti sanotte, että sinne pitäisi mennä, mutta ette anna mahdollisuutta tehdä siellä mitään. Vain vahvimmat pärjäävät sellaisessa kilpailussa, eikä minulta löydy sellaista vahvuutta. Ja kyllä, te maksatte sen minun kotona makoilun, kyllä! Siitäs saatte, kun olette niin paskamaisia. Seuraavaksi suuntaan keskeyttämään opiskelun.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minua halua olisi tavoitella parempaa kuin patjalla makoilua ja näkkärin syömistä, mutta kun maailma on näyttänyt jo moneen kertaan että minulla ei sitä mahdollisuutta parempaan ole. Olisin kyllä valmis näkemään vaivaa, mutta jos ei ole mitään mihin voisin sen energiani suunnata, mitä muka voisin tehdä? Ihan turha minua tästä on syyttää, minä kyllä olen yrittänyt kaikkeni. Te ihmiset vaan olette niin hankalia. Siellä sitten ihmettelette silmät suurina, että ai miten niin. Niin, ettehän te sitä ymmärrä varmaan ikinä.

Vierailija
2/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paskapäät sanoo että mikä tahansa on mahdollista. Ei kyllä ole. Ehkä silloin jos on ollut helppoa elämää isukin rahoilla, on voinut vaan hihitellä ja verkostoitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räääääjhhhhh!

Vierailija
4/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu!

Sittenhän meitä on jo kaksi. Ei olla yksin.

Haleja sinne sohvanpohjalle yhdeltä samanmoiselta. Päätin luovuttaa ihan samasta syystä kuin sinä, enkä oo päivääkään katunut!

Vierailija
5/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minua halua olisi tavoitella parempaa kuin patjalla makoilua ja näkkärin syömistä, mutta kun maailma on näyttänyt jo moneen kertaan että minulla ei sitä mahdollisuutta parempaan ole. Olisin kyllä valmis näkemään vaivaa, mutta jos ei ole mitään mihin voisin sen energiani suunnata, mitä muka voisin tehdä? Ihan turha minua tästä on syyttää, minä kyllä olen yrittänyt kaikkeni. Te ihmiset vaan olette niin hankalia. Siellä sitten ihmettelette silmät suurina, että ai miten niin. Niin, ettehän te sitä ymmärrä varmaan ikinä.

Ei ihmiset tajuu, ellei ole omakohtaista kokemusta.

Ymmärrän sua täydellisesti ja ihmettelen, ettei suurempi joukko luovuta. Saatte niin paljon kuraa päällenne!

Vierailija
6/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkkärimerkkiä sä käytät? Mullon Koulunäkkiä.

Vierailija
7/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*saamme niin paljon kuraa päällemme.

t. yx luovuttanut

Vierailija
8/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näkkärimerkkiä sä käytät? Mullon Koulunäkkiä.

Lidlin näkkäriä (Myllyn Kivi)

Ihan ookoo :)

Vierailija
9/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli semmonen itsesäälipläjäys että oksat pois.

Et sä ainakaan mun työpaikalla oo ollut. Ja tuskin monella muullakaan kun noin yleistät. Joku on ollu paskamainen ja syyllistät siitä koko ihmiskuntaa, noloa. Parempi että rouskutat sitä näkkäriä patjan pohjalla.

Vierailija
10/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ainakaan mun työpaikalla oo ollut. Ja tuskin monella muullakaan kun noin yleistät. Joku on ollu paskamainen ja syyllistät siitä koko ihmiskuntaa, noloa. Parempi että rouskutat sitä näkkäriä patjan pohjalla.

Painu sinä... !

Et tajua, etkä tule koskaan tajuamaan.

Patja vai sinä? Helppo valinta: Patja.

Vierailija
11/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hyvät ystävät, te ette elä muita vaan itseänne varten, opiskeltaa jos tykkäätte siitä, älkää antako toisten mollaamisen viedä haluja elämästä. Maailmaan mahtuu ääliöitä jotka näkee vikaa kaikissa. Ite meinasin luovuttaa mut sitte päätin että, ei hitto, jos mä haluan jonkun ammatin tms, niin ihan sama mitä muut sanoo, mun ei tarvi työn tai opintojen perusteella haalia ihmisiltä pisteiltä, pääasia että tekee sitä mistä tulee itselle hyvä olo. Ja pyrin ammatteihin joista itse pidän. 

Vierailija
12/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele vaikka sairaanhoitajaksi tai farmaseutiksi. Saat töitä varmasti.

Vierailija
13/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu joka uhkaa mielenterveyttä, kannattaakin keskeyttää. Ainahan sen voi aloittaa uudestaan myöhemmin.

Minä keskeytin ja aloitin yliopiston uudestaan seitsemän (7) kertaa, ja pääaine vaihtui kolme kertaa. Toki vajaassa parissakymmenessä vuodessa tuli suoritettua myös parit maisterinpaperit, mutta eivätpä ne kärpäslätkää kummoisemmiksi lärpäkkeiksi ole osoittautuneet. Toistuvasti työttömänä pohdiskellen, mitä helvetin hyötyä tuossa "sijoituksessa tulevaan" oli?

Ymmärrän sinua hyvin. Jaksamista jatkoon. Tärkeintä on ettei lannistu ja menetä itsetuntoaan. Työttömälle se on päivittäinen uhka. 

Vierailija
14/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on ettei lannistu ja menetä itsetuntoaan. Työttömälle se on päivittäinen uhka.

Uhkaa se myös vapaa-ajattomiakin.

Vierailija
15/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt pitkän työuran ja olen törmännyt ihan samaa mitä ap. kertoi. Ja epäystävällisyys kohdistuu juuri nuoriin ja opiskelun päätyttyä, työssä pitäisi olla 20v työkokemus ja osata kaikki, mutta nuoresta iästä johtuen, maksetaan vähemmän palkkaa kuin vanhemmille. Ja unohdetaan, että jokainen meistä on ollut joskus työuran alussa, jolloin ammattitaitoa ja osamista ei vain ole.

Ja jokaisella meillä on peiliin katsomisen paikka miten kohtelemme juuri työyhteisöön tulleita uusia jäseniä ja erityisesti nuoria.

Joka tapauksessa tsemppiä ap. elämään!

Vierailija
16/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun nyt kyllä harmittaa laittaa se sentin sadasosa palkastani juuri sinun elämiseesi

Vierailija
17/17 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut paskapäät sanoo että mikä tahansa on mahdollista. Ei kyllä ole. Ehkä silloin jos on ollut helppoa elämää isukin rahoilla, on voinut vaan hihitellä ja verkostoitua.

Eikös naisena ole aika helppoa hankkia sellainen sokeri-isukki jonka rahoilla sitten elellä