Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on varattu lääkärin lisäksi toimenpidehoitaja?

Vierailija
19.01.2021 |

Kävin tarkastamassa, monelta mun lääkäriaika on, kun pitäisi tänään mennä yhden asian takia lääkärille. Hoitajan kanssa oli puhe, että ensin voidaan tehdä niin, että lääkäri vain katsoo, onko se asia sellainen, mille tarvii tehdä jotain vai voiko jättää vain seurantaan, mutta nyt huomasin, että mulle on varattu 10 min. ennen sitä lääkäriaikaa myös toimenpidehoitaja. Aikaa varatessa mulle ei sanottu, että pitää mennä ensin toimenpidehoitajalle, vaan oli puhe pelkästä lääkärin vastaanotosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja todennäköisesti haastattelee sinua aluksi. Ei oo tekemässä mitään sen ihmeempää.

Vierailija
2/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois jotain arvella, jos tietäis yhtään, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lääkäri on jo ilmoittamasi vaivan osalta päättänyt, että varalta, että toimenpide suoritetaan ja varannut toimenpidehoitajan paikalle.

Vierailija
4/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän asiasta. Hoitaja todennäköisesti valmistelee sinut lääkärin vastaanotolle esim. esittää kysymyksiä, ottaa verenpainetta tms., jotka on sitten esitäytetty lääkäriä varten.

Vierailija
5/5 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku, joka pyytää sut riisumaan ja pukemaan sen röijyn päälle ja putsaa sulta valmiiks sen toimenpidealueen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi