Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Sensilab tilauksista

Vierailija
20.11.2022 |

Hoksasin Facebookissa mielenkiintoisen Sensilabin mainoksen. Tutkin sivuja ja kaikki vaikutti olevan enemmän kuin hyvin. Sivuilla mainostetaan että tilaus on perillä 4-6 päivässä. Kaverin kanssa tilattiin. Postin lähetystunnus tuli maanantaina mutta haulla ei löydy vielä Suomesta. Onko toiset tilaajat saaneet ajoissa vai onko jäänyt tulematta. Onneksi maksu on Klarnan kautta jos jää tulematta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei kokemuksia vielä, mut tuliko sulle tilaus? Tai näkyykö jo Suomessa..

Vierailija
2/36 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli perille noin viikossa. Mukana kaikki mitä tilattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta kuukauden odotellut pakettia. Kirjautuessa näkyy että tilaus on edelleen vireillä. Asiakaspalvelusta hoetaan että tilaus on vastaanotettu, ja lähetetään mahdollisimman pian.

En tilaa heiltä enää toista kertaa!

Vierailija
4/36 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin viikko sitten tuotteen Sensilabilta. Tuli sähköpostissa kuitti ostoksesta ja joka päivä sähköpostiin tulee heiltä mainoksia. Tuotteesta ei ole kuulunut mitään. Olen mainospostiin vastannut ja kysellyt tilauksen perään, mitään ei ole vastattu. Uhkailin poliisillakin, myös englannin kielellä. Ei mitään vaikutusta.

Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä jos ei ala viikossa kuulua. Maksoin suoraan tuotteen.

Vierailija
5/36 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama nyt mennyt jo kohta kuukausi tilauksesta ja ei ole tullut. Näyttää vaan että paketti olisi rekisteröity jopa postille, mutta ei ole saapunut postille. Olen laittanut viestiä sähköpostilla ja instagramissa, mutta en ole saanut sensilabilta vastausta. Maksoin myös tuotteet samantien. Spammaavat vain että osta lisää kun kerran tilasit nämäkin, olet varmasti tyytyväinen tuotteisiin, laitoin mailia että en tiedä olenko tyytyväinen kun ei ole tullut tuotteita, minulle ei vastattu takaisin.

Vierailija
6/36 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta nuo painonhallintatuotteet. 

Vierailija
7/36 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin sensilabilta fat burnin ja sainkin sen 8viikon päästä tilauksesta MUTTA kuurin syötyään loppuun tulos 0kg eli mitään ei tapahtunut.

Suuri huijaus taitaa olla heidän tuotteet, arvostelutkin taita olla maksettuja.

En tilaa enää, enkä suosittele heidän tuotteitaan. Mainospostia osaavat kyllä laittaa jatkuvalla syötöllä.

Vierailija
8/36 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoin tilaukseni kuukausi sitten, eivät vastaa sähköpostiin, chatrobotti ilmoittaa että tilaus on vastaanotettu. Postiin ei ole tullut pakettia, pelkkä seuranta numero.

Perun tilaukseni ja vaadin rahani takaisin, paska huijaus firma

Vierailija
9/36 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kuukausi sitten tuotteet ,eivät ole tulleet. Tilauksen tilassa tulee shipped eli toimitettu. No ei ole ja menin maksamaankin tilauksen aikasemmin. Jossain välissä vastattiin että hieman venyy toimitus kun tuotteita loppu ja lähettävät kerralla sitten . Laitoin just mailia ja kyselin tuotteiden perään. Eihän tuo muuten haittaa vaikka ei tulis ollenkaan mutta kun tuli maksettua ne etukäteen. Jatkossa haen kaikki tuotteet paikan päältä mitä ostamassa kun ei nykyään noihin netti verkkokauppoihin oo luottamista aina jotain toimitus ongelmia tai ei tule ollenkaan. Rahat kyllä kelpaavat

Vierailija
10/36 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taasen vain hyviä kokemuksia. Tilasin toissa jouluna mustapääimurin ja se oli niin hyvä vehje, että tilasin äitillenikin samanlaisen. Myös äitillä kovassa käytössä ollut se. Tulivat alle viikossa molemmat. Nyt viime viikolla hain juuri erään lisäravinnepaketin, siinä meni viikko ja yksi päivä. Paketeissa aina ollut tilatut tavarat ja ei oikeastaan moitteen sijaa mistään. Hinnatkin kohdillaan.

Vierailija
11/36 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääl. Alkaa tuntuu ettei tuotteet tulekaan heiltä. Rahaa menetän 21€ ja iso raha mulle!!

Vierailija
12/36 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote tuli tänään. Asiakaspalvelu niin surkeeta, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuolta tilaan!!!!

EN SUOSITTELE!!!!!!

Vierailija
13/36 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trustpilotin katsoneena ei kyllä kannusta tilaamaan mitään.. Onneksi voi nykyään saada toetoa yrityksistä ennen tilaamista. Mainokset psaavat olla houkuttavia.

Vierailija
14/36 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tilaatte tuollaisista paikoista? Ovat ihan sairaan kalliita.

Menkää paikalliseen Prismaan tai johonkin muuhun kauppaan (oikeastaan mihin vain) niin siellä on selvästi edullisempaa ja hyllyt notkuu tuotteita!!

Vierailija
15/36 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tilaatte tuollaisista paikoista? Ovat ihan sairaan kalliita.

Menkää paikalliseen Prismaan tai johonkin muuhun kauppaan (oikeastaan mihin vain) niin siellä on selvästi edullisempaa ja hyllyt notkuu tuotteita!!

Valitettavasti paikallisessa Prismassa ja jossain muussa kaupassa hyllyissä ei notku samoja tuotteita kuin verkkokaupoissa. Verkkokauppojen valikoima on laajempi. Itsekin joutuu sen vuoksi tilaamaan verkkokaupoista vaikka mieluummin ostaisin paikallisten kauppojen notkuvista hyllyistä.

Vierailija
16/36 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itsekin,meni melkein 2 viikkoa ennen kuin tuote tuli,kylkiäisenä 2 tuotetta mistä ei veloitusta. Ilmeisesti lähettivät tuotteet kun ilmoitin etten halua enää heiltä sähköpostia mitä tuli vähintään kerran päivässä. Vielä en osaa sanoa onko tuotteesta mihinkään,maistuu paskalle kuitenkin. Kapselit näyttää kaikki ihan samalle sisällöltään,mitään selostusta en löytänyt mitä sisältävät... Epäilen että mitään ei tapahdu mitä lupasivat,mutta heillä olikin tämä lause mainoksessa: ihmisten aineenvaihdunta on erilaisia joten ei tehoa kaikilla. = Ei kenelläkään? Ois pitänyt uskoa,että jos joku kuulostaa liian hyvälle,se on liian hyvää ollakseen totta!

Vierailija
17/36 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kahdessa viikossa.  Vielä en ole kokeillut tuotteita.

Vierailija
18/36 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut tuotetta,vaikka klarnalasku on jo tullut .En aio maksaa tyhjästä,mutta sähköposteihin ei vastata!

Vierailija
19/36 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut,laskuja kyllä

337

Vierailija
20/36 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut monta kertaa, aina saanut tuotteet. Kerran toimitus kesti vissiin 5vko ja ehdin jp unohtaa koko jutun. On tullu tilattua vähän sitä sun tätä ja tyytyväinen olen ollut. Nytkin odotan taas uutta tilausta saapuvaksi 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme