Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan salaatin syönnin ja tarjoamisen

Vierailija
19.01.2021 |

Pitäkää rehunne. Kypsiä kasviksia ja esim. hapankaalia ja muita säilykkeitä aion syödä jatkossakin mutta mihinkään kurkun ja tomaatin ja jäävuorisalaatin pilkkomiseen en vaivaudu. Kallista roskaa ja ravintosisällöltään mitätöntä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen purkaus? Mä teen salaattia tosi harvoin, jos teen, se on yleensä pääruokaa. Yleensä kasvikset ovat ruuassa tai sitten lämpimänä kasvislisukkeena. Porkkanaraastetta teen myös usein. Mutta ei mulla myöskään ole sellaista tunnetta, että mun pitäis jotenkin julistaa tätä maailmalle.

Vierailija
2/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  

Huono. Nyt ei ollut tarpeeksi yritystä.

Jos yrität provoilla, niin tämä tyyli ei vetoa kansaan. 

Et saa keskustelua aikaiseksi, keksi parempi aihe tai muuta vähän sanamuotoja ja ilmaisutyylejä. 

Katso vaikka noita pitkiä ketjuja ja niiden aloitusta. Ota niistä mallia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen purkaus? Mä teen salaattia tosi harvoin, jos teen, se on yleensä pääruokaa. Yleensä kasvikset ovat ruuassa tai sitten lämpimänä kasvislisukkeena. Porkkanaraastetta teen myös usein. Mutta ei mulla myöskään ole sellaista tunnetta, että mun pitäis jotenkin julistaa tätä maailmalle.

Taas saa siivota jääkaapista viime viikolla vanhentunutta salaattia. Ei sitä syö mies ja lapsetkaan. Ja oli niin työlästä tehdä.

Vierailija
4/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvissyöjä ja syön aniharvoin sellaista perinteistä vihersalaattia. So not?

Vierailija
5/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai säilykkeillä parempi ravintoarvo? 😄😄😄

Vierailija
6/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas saa siivota jääkaapista viime viikolla vanhentunutta salaattia. Ei sitä syö mies ja lapsetkaan. Ja oli niin työlästä tehdä.

Miksi sitten olet ostanut ja tehnyt?

Vierailija
7/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hapankaali on täynnä kaikenlaista hyvää ja terveellistä.

Vierailija
8/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska salaattia on pakko tehdä ja syödä muuten on epäterveellinen ja juntti ja lapsille varsinkin pakko tai on huono äiti1

Vierailija
9/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska salaattia on pakko tehdä ja syödä muuten on epäterveellinen ja juntti ja lapsille varsinkin pakko tai on huono äiti1

En oo koskaan kyllä kokenut painetta tehdä just salaatteja. Mun lapset ei ole edes salaateista tykänneet ennen kuin suunnilleen kouluiässä. Toki salaatti on tosi helppo ja nopea tapa tarjota niitä kasviksia, mutta tykkään enemmän kasviksista muilla tavoilla valmistettuna. Tomaatit ja kurkku ovat myös ison osan vuodesta aika pahan makuisia.

Vierailija
10/10 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hapankaali on täynnä kaikenlaista hyvää ja terveellistä.

Rasilaisen luomu, niin onkin. Muista en tiedä, nut suolaista tuokin on, täytyy ottaa huomioon.

Nitraattia voi saada liikaa salaateista ja siitä seuraa sitten anemia. Kastikkeista tulee näppyjä, joten ei ne mitenkään välttämättömiä ole. Kesällä heinä- syyskuulla on kiva kerätä p ä i v i t t ä i n kasvihuoneesta muutama tomaatti, ei sellaisia kaupasta taida saadakaan? Kohta saa laittaa itämään, kun on seuraavan uudenkuun aika. Tarvikkeita voi tietysti valmiatella ja siemenet hankkia. Mahdollisimman aikaiset lajikkeet tietysti, jos heinäkuulla haluaa ja aina kylvömultaan - muussa ne eivät idä.

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/pakkaspaiva.htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi