Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeellinen r-keskeytys 3 viikkoa sitten ja nyt oudot alavatsa-kivut

Vierailija
03.08.2006 |

Minulla todettiin tuulimunaraskaus ja minulle tehtiin lääkkeellinen raskaudenkeskeytys, kun raskausviikkoja olisi ollut reilu 6.

Vuotoa kesti vain vajaan viikon verran keskeytyksen jälkeen.

Nyt viikon verran minulla on ollut alavatsa-kipuja ja myös alaselkään sattuu (munuaisten kohdalle).

Yhdyntä sattuu myös aivan alavatsan vasemmalle puolelle, tuntuu kuin puukolla viillettäisiin.

Mietin tässä vain että onkohan mulla joku tulehdus vai eikö kohtu tyhjentynyt kunnolla.

Jälkitarkastus on terveyskeskuksessa vasta viikon päästä.

Osaiskohan joku auttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama tilanne, tosin yhdet kuukautiset tuli ja kaksi viikkoa sen jälkeen tuli kovat kivut. kesti n. 5 päivää vaihtelevan kivuliaaasti.

Vierailija
2/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään siellä jälki-tarkastuksessa ja lääkäri aikansa tutki ja päätti sitten ultrata ja löysi sieltä sikiön!

Näin voi kuulemma sattua harvoissa tapauksissa, ettei kohtu tyhjenekään muuta kuin vuotaa hiukan.

Sanoi myös, että tässä tapauksessa abortti on ainoa järkevä vaihtoehto, koska mifegyne-lääke aiheuttaa sikiövaurioita :(

Eli uusiksi vaan, mut tällä kertaa on vuorossa kaavinta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sovittu lääkärintarkastus kun viikkoja oli 6+0 ja silloin todettiin ultralla tuulimunaksi.

Itselläkin kävi ovis ja jopa sukupuolitaudit mielessä, kun en muistanut kysyä sitä virtsa-kokeen tulosta.

Toisaalta mietin myös, että jos kohtu ei kunnolla tyhjentynytkään ja siksi kipuilee.

No, ehkä odottelen sitten vaan kärsivällisesti sitä ens viikon lääkäriä, jos ei kivut tästä pahene.

AP

Vierailija
4/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteilla todettiin tuulimunaksi?

Vierailija
5/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu kuulemma näytti ihan tyhjältä ja lääkäri alkoi siinä sitten kyselemään, että onko ollut raskaus-oireita, johon vastasin että ei juurikaan ole, jolloin sekin tuki ajatusta tuulimunasta, kuulemma.

Tosin tämä raskaus oli aivan erilainen verrattuna ensimmäiseen, joten siksi itsekin aloin miettimään että jossakin on nyt vika.

Esim. heti hedelmöittymisen jälkeen vatsa oli todella turvonnut eikä mennyt enää housut jalkaan ja r-testit näytti vain hyvin haaleaa plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan